همه چیز در مورد دزدگیر اماکن | همه چیز در مورد سیستم امنیتی و حفاظتی
x
X

هر آنچه که باید در مورد دزدگیر اماکن بدانید!

از سال های گذشته تا کنون سرقت یکی از اتفاقات ناگوار می باشد که زندگی بشر را همیشه تهدید کرده است.سرقت از منازل و خودرو طبق آمار نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است و همه ی افراد به دنبال افزایش امنیت خودرو و منازل خود می باشند.

منزل هرکس حریم شخصی محسوب می شود و بیشتر اشخاص وسایل های گرانبها،وجه نقد،زیور آلات و… خود را در منزل نگهداری می کنند،به همین دلیل باید تمام اقدامات لازم را برای حفظ امنیت منازل انجام دهند.

استفاده از سیستم های امنتی و حفاظتی از اقدامات اولیه برای افزایش امنیت می باشد.سیستم های حفاظتی شامل دزدگیر اماکن،انواع سنسور های دزدگیر اماکن،دوربین مداربسته و… می باشد.همه ی شما تا حدودی با دوربین های مداربسته آشنا هستید و در اکثر جاها مانند مغازه ها،فروشگاه ها دوربین مداربسته را مشاهده کرده اید.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با دزدگیر های اماکن و انواع سنسور های آن آشنا کنیم.

 

همه چیز در مورد دزدگیر اماکن

همه چیز در مورد دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یک سیستم حفاظتی و امنیتی می باشد که برای مغازه ها،فروشگاه ها،منازل،ویلا مورد استفاده قرار می گیرد.وظیفه ی اصلی دزدگیر اماکن تشخیص ورود افراد غیر مجاز می باشد.یکی از نکات مهمی که هنگام خرید دزدگیر اماکن باید به آن توجه کنید این است که دزدگیر اماکن به تنهایی کاربرد ندارد و حتما به همراه آن باید سنسور نیز خریداری شود.

هشدار سازی دزدگیر اماکن از طریق صدای آژیر و در بعضی مدل ها تماس و پیامک امکان پذیر می باشد.برای افرادی که صاحب خانه و یا ویلا در مکان های دور هستند توصیه می شود از دزدگیر اماکن های سیمکارتی استفاده کنند تا علاوه بر اطلاع رسانی از طریق صدای اژیر،با شما نیز تماس گرفته شود.

سنسور های دزدگیر اماکن دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام کارایی متفاوتی دارد.از سنسور های این دزدگیر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

همه چیز در مورد دزدگیر اماکن

 

سنسور حرکتی

وظیفه سنسور حرکتی تشخیص حرکت غیر مجاز می باشد و با کوچکترین حرکت هر موجود زنده ای این سنسور فعال می شود و به دزدگیر اماکن سیگنال می فرستد و آژیر به صدا در می آید.از سنسور حرکتی هم در محیط داخلی و هم محیط خارجی منازل استفاده می کنند.

دتکتور دود

سنسور دود همانند نگهبان در ساختمان عمل می کند.خیلی از ساختمان ها به دلیل نشتی گاز باعث ایجاد خسارت های مالی و جانی شده اند.برای جلوگیری از این اتفاقات شما می توانید از سنسور دود استفاده کنید تا با کوچکترین نشتی گاز با فعال شدن سنسور شما آگاه شوید.

سنسور ضربه

وظیفه سنسور ضربه تشخیص کوچکترین ضربه می باشد.از این وسیله بیشتر برای درب های شیشه ای و پنجره ها استفاده می کنند. با وارد شدن کوچکترین ضربه به پنجره ها سنسور فعال می شود و آژیر دزدگیر اماکن به صدا در می آید.

سنسور مگنت

از سنسور مگنت برای لای در،پنجره ها،کمد ها و… استفاده می کنند.این مگنت ها هنگام بسته بودن درب ، بر روی هم قرار میگیرند و با باز شدن درب ها ، این مگنت ها از هم فاصله میگیرند و به دزدگیر اماکن سیگنال می فرستند و آژیر به صدا در می آید.

تمامی سنسور های گفته شده،به تنهایی کاربردی ندارند و باید به همراه دزدگیر اماکن تهیه و خریداری شوند.اگر نمی دانید کدام سنسور ها مناسب خانه ی شما می باشند و به کدام سنسور بیشتر احتیاج دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟