0 تا 100 آموزش نصب ردیاب خودرو | اینصب
x
X

0 تا 100 آموزش نصب ردیاب خودرو

با پیشرفت تکنولوژی مسئله حفاظت و حراست از دارایی‌های ارزشمند در بین مردم از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. درگذشته نه‌چندان دور برای حفاظت از خودروها ناچار به استفاده از انواع و اقسام قفل‌ها بودیم. امروزه تجهیزات حفاظتی دیجیتال مختلفی به بازار عرضه شده است که می‌توانید بسته به بودجه خود اقدام به تهیه آن‌ها نمایید. البته قیمت خودرو در ترغیب رانندگان به خرید تجهیزات امنیتی برای ماشین بسیار اثرگذار است. بسیاری از صاحبان خودروهای معمولی به استفاده از دزدگیر برای حفاظت از خودروها بسنده می‌کنند. اما خودرو‌های سواری گران‌قیمت و ماشین‌های سنگین به‌عنوان مشتریان اصلی تجهیزاتی از قبیل ردیاب به شمار می‌روند. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن بررسی این تجهیزات، درباره نصب ردیاب خودرو نیز بحث کنیم.

 آموزش نصب ردیاب خودرو

 

انواع ردیاب ماشین

قبل از آشنایی با فرآیند نصب ردیاب خودرو، بهتر است با خود این تجهیز نیز آشنا شویم. جی پی اس های ماشین که هم در ابعاد کوچک و هم در ابعاد بزرگ در دسترس هستند، به کمک سیم‌کارت کار می‌کنند. نصاب gps، می‌تواند ردیاب را در بخش‌های مختلفی از خودرو نصب کند. اصولا محل نصب جی پی اس خودرو با نظر نصاب و با توجه به نوع ماشین معین می‌شود.

در خصوص نحوه نصب جی پی اس خودرو، باید به این نکته اشاره کنیم که برخی ردیاب‌ها نیاز به سیم‌کشی داخل اتومبیل دارند اما برخی از مدل‌های آنها هستند که هیچ‌گونه نیازی به سیم‌کشی ندارند و به همین دلیل بسیار راحت در خودروها نصب می‌شوند. این نوع ردیاب، به ردیاب آهنربایی معروف است. جی پی اس  آهنربایی دارای یک آهنربای قوی است که به وسیله آن می تواند به خودرو وصل شود. تنها نقص این مورد این است که شارژی است و برای شارژ شدن باید از ماشین جدا شود.

مهم ترین کاربرد نصب جی پی اس ماشین

  1. اولین و مهم‌ترین کاربرد ردیاب خودرو، ردیابی و رصد لحظه‌ای و دقیق موقعیت مکانی خودرو است. به این ترتیب می‌توان تحت هر شرایطی، حتی اگر خودرو به سرقت برود، از موقعیت مکانی دقیق آن اطلاع حاصل نمود. ردیابی در خودروها به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌شود که در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.
  2. به کمک ردیاب می‌توان مسیر دقیق و زمان مسافت طی شده توسط یک خودرو را به طور دقیق تعیین نمود. این قابلیت برای بسیاری از صاحبان کارخانه‌ها و کسب‌ و کارهایی که محصولاتشان را توسط خودروهای شرکت خود توزیع می‌کنند، کاربردی است. در واقع به این ترتیب می‌توانند جلوی بسیاری از تخلفاتی که امکان دارد توسط رانندگان رخ دهد، را بگیرند. در سال‌های اخیر بسیاری از صاحبان کسب‌ و کارها برای کنترل کارمندان خود از این ردیاب‌ها استفاده کرده‌اند.
  3. به کمک ردیاب‌ها می‌توان محدوده معینی از حرکت را برای خودروها تعریف نمود. به‌ این‌ ترتیب در صورتی که خودرو از محدوده تعیین شده عبور کند، پیام هشداری به فرد مورد نظر ارسال می‌شود و او از این ماجرا مطلع می‌گردد. برای بسیاری از خودروهایی که به‌صورت کرایه‌ای به مردم داده می‌شود نیز می‌توان از این قابلیت به بهترین شکل ممکن استفاده نمود.
  4. ردیاب‌های جدید دارای ویژگی‌های جانبی دیگری نیز هستند که می‌تواند در نوع خود قابل‌ توجه باشد. به کمک نصب ردیاب خودرو، می‌توان سرعت مجاز را برای اتومبیل تعیین نمود. به‌این‌ترتیب در صورت بیشتر شدن سرعت خودرو از محدوده مجاز تعیین شده، آلارم هشداری برای تذکر دادن به راننده فعال می‌شود.

بهترین ردیاب خودرو

هزینه نصب جی‌پی‌اس روی ماشین

اینصب با فراهم‌کردن برترین و باکیفیت‌ترین ردیاب‌های خودرو در فروشگاه خود، تلاش کرده است تا خدمتی ویژه به شما عزیزان ارائه دهد. قیمت این محصول برای تمام نقاط کشور به‌صورت یکسان و ثابت لحاظ می‌شود. اما اینصب در حال حاضر با بهره‌مندی از کادری متخصص، خدمات نصب ردیاب خودرو در محل را نیز به مشتریان تهرانی خود ارائه می‌دهد.

هزینه نصب ردیاب ماشین

کلام پایانی

جی پی اس به عنوان یکی از ابزارهای و تجهیزات محافظتی به‌روز خودروها به شمار می‌رود که سال‌های زیادی از فراگیر شدن استفاده از آن نمی‌گذرد. به کمک استفاده از این تجهیز می‌توان ضریب امنیت خودروها را تا حد بسیار زیادی افزایش داد. همچنین صاحبان کسب‌ و کارها می‌توانند رصد دقیقی از نحوه استفاده کارمندان خود از ردیاب‌های داشته باشند. به همین دلیل کم‌کم این تجهیز در حال فراگیر شدن بین عموم رانندگان است. بسیاری از خودروهای گران‌قیمت نیز از ابتدا دارای ردیاب هستند.

آنچه در این مقاله مطالعه کردید. مجموعه‌ای از اطلاعات لازم بود که قبل از خرید جی پی اس ماشین باید مورد توجه قرار می‌گرفت. توصیه ما به شما این است که در صورتی که به دنبال ارتقای امنیت خودرو سواری خود هستید، حتما از ردیاب استفاده نمایید. بسیاری از سرقت‌ها را به کمک همین تجهیز کوچک می‌توان خنثی نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش نصب ردیاب خودرو  و همچنین اطلاع از هزینه نصب این تجهیز در محل شما می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟