x
X

نرم افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

هر دستگاه حضور و غیاب نیاز به نرم افزار دارد تا بتوان اطلاعات را از دستگاه خارج کرد. این نرم افزار را تحت وب و ویندوزی در اختیار کاربران قرار می دهند. از طریق این نرم افزار می توانید زمان ورود و خروج کارمندان و یا مرخصی و ماموریت آن ها را تحت کنترل قرار دهید. این نرم افزار کمک می کند تا بدون هیچ تقلبی ورود و خروج کارمندان ثبت شود و اختلالی در محاسبه حقوق آخر ماه ایجاد نشود.

دستگاه حضور و غیاب به انگلیسی Attendance Device می‌باشد. یکی از پرکاربردترین و بی‌نظیرترین تجهیزات مورد استفاده در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد. امروزه این محصول برای کنترل و ثبت تردد کارمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده از این دستگاه را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند. بدین‌صورت می توانند از زمان دقیق ورود و خروج کارکنان خود آگاهی لازم را پیدا کنند. امروزه شما می‌توانید یکی از بهترین‌های دستگاه حضور و غیاب را مشاهده کنید که به کمک تکنولوژی روز دنیا طراحی شده و می‌تواند بزرگترین کارایی را در تعیین دستمزد و حقوق کارکنان داشته باشد.

شما می‌توانید دستگاه‌های حضور و غیابی را مورد مشاهده قرار دهید که با استفاده از کارت، رمز، تشخصیص چهره و اثر انگشت کار می‌کنند. همچنین برندهای بسیار زیادی امروزه در جهان به دنبال طراحی و تولید بهترین و با کیفیت‌ترین این محصول هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین محصول را تهیه و خریداری کنید.

دستگاه حضور و غیاب F70

کاربرد نرم افزار حضور و غیاب

امروزه بسیاری از شرکت‌ها به دنبال استفاده از بهترین و مدرن‌ترین دستگاه حضور و غیاب به همراه نرم افزار حضور و غیاب هستند. تا از این طریق بهترین کاربرد و کارایی را از آن داشته باشند. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد و موارد استفاده از این دستگاه می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • مشخص کردن ساعات دقیق ورود و خروج کارکنان

برای پرسنلتان تایم دقیق ورود و خروج را در نظر می گیرید و آنان موظف هستند طبق همان تایم ساعت بزنند.

  • مشخص کردن میزان اضافه کاری کارکنان

برای اضافه کاری این دستگاه بهترین ابزار است و می توانید به دقت آن اطمینان کامل داشته باشید.

  • مشخص کردن میزان حقوق و دستمزد کارکنان

راحتی کار برای مدیران مجموعه اینجا مشخص می شود که با داشتن نرم افزار حقوق دستمزد می توانند به طور دقیق میزان آن را مشخص کنند.

  • ایجاد نظم در سازمان‌ها و شرکت‌ها

با داشتن دستگاه حضور و غیاب سازمان ها به سمت بهره وری و نظم بیشتری سوق داده شده اند.

در حال حاضر شما هم این فرصت را از دست ندهید. هم اکنون با توجه به نیاز خود، یکی از بهترین و مناسب‌ترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. شما می‌توانید با توجه به تعداد کارکنان خود مناسب‌ترین دستگاه حضور و غیاب را تهیه کنید.

توصیه می‌شود که برای نصب این محصول نیز از افراد کاربلد استفاده کنید. بدین صورت به بهترین شکل ممکن، اقدام به راه اندازی و استفاده از این دستگاه داشته باشید. در نظر بگیرید که می‌توانید با استفاده از این دستگاه به راحتی دخالت افراد غیر مسئول را در کارکرد کارکنان خود را کاهش دهید. اطلاعات ورود و خروج کارمندانتان را تا مدت زمان بسیار طولانی بایگانی نمایید.

حتما در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب به گارانتی و ضمانت نامه آن و هزینه‌های مربوط به نرم افزار حضور و غیاب توجه لازم را داشته باشید. در صورت مشاهده هرگونه اختلالی در کارایی آن، سریعا با خدمات پس از فروش در تماس باشید.

حضور و غیاب

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟