مقایسه ضبط استیلاک | مقایسه ضبط های ماشین برند استیلاک | اینصب
x
X

مقایسه ضبط های ماشین برند استیلاک

ضبط ماشین از جمله محبوب ترین لوازم جانبی های خودرو به شمار می رود. امروزه صاحبین خودرو علاقه مند به گوش کردن موسیقی در حین رانندگی می باشند و به همین علت خرید یک ضبط ماشین باکیفیت برای افراد زیادی دارای اهمیت است. از جمله ضبط های خودروی باکیفیت می توان به ضبط ماشین استیلاک اشاره کرد که امروزه مدل های مختلف آن در بازار عرضه می شود. برند استیلاک در زمینه های مختلف لوازم جانبی خودرو فعالیت دارد و تا به حال در این زمینه موفق عمل کرده است. در این مطلب قصد داریم به بررسی و مقایسه انواع ضبط های ماشین استیلاک بپردازیم.

 

مقایسه ضبط های ماشین استیلاک

ضبط های خودرو برند استیلاک از لحاظ ویژگی به 3 دسته تقسیم بندی می شوند. این سه دسته از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی ندارند اما ویژگی های متفاوتی دارند. این ضبط ها با توجه به ویژگی ها و امکانات بیشتر، قیمت های مختلفی دارند. به طور کلی استیلاک 10 مدل ضبط ماشین در بازار عرضه کرده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

ضبط ماشین استیلاک پنل جدا

برند استیلاک دو مدل ضبط ماشین به بازار عرضه کرده است که قابلیت جدا شدن پنل دارند. از این رو قیمت این مدل ضبط نسبت به سایر ضبط های استیلاک بالاتر است. اما به طور کلی این ضبط ها دارای قیمت مناسبی هستند. این ضبط ها از نوع بلوتوثی هستند و دارای پورت AUX، USB و MICRO SD می باشند. حداکثر توان خروجی این ضبط ها 60 وات است و کیفیت صدای مطلوبی دارند. مهم ترین نکته در مورد ضبط های استیلاک، قابلیت ارتباط صوتی است. این ضبط ها میکروفون دارند و با متصل شدن بلوتوث گوشی به ضبط، امکان برقراری تماس فراهم می شود. ضبط های استیلاک مدل 7258 و 7257 از این نوع می باشند.

 

ضبط ماشین استیلاک پنل جدا

 

ضبط ماشین استیلاک 2 USB

نوع دیگر ضبط های استیلاک پنل چسبیده می باشند و دارای 2 پورت USB هستند. درواقع از طریق یک پورت آن امکان اتصال فلش و از طریق پورت دیگر امکان تغذیه وجود دارد. شما می توانید تلفن همراه خود را با این پورت شارژ کنید. این ضبط نیز همان مدل قبلی از نوع بلوتوثی است و دارای پورت AUX و MICRO SD می باشد. هم چنین دارای قابلیت ارتباط صوتی است و میکروفون دارد. حداکثر توان خروجی این ضبط نیز 60 وات است. تنها تفاوت این ضبط با سایر ضبط های استیلاک در نوع پنل و تعداد پورت USB می باشد. ضبط های استیلاک مدل 3255U و 3257U از این دسته می باشند.

 

ضبط خودرو استیلاک پنل ثابت 2USB

 

 

ضبط ماشین استیلاک پنل ثابت

ارزان ترین ضبط استیلاک از این نوع می باشد که دارای پنل ثابت می باشد. این دسته از ضبط ها بلوتوثی هستند و یک پورت AUX، یک پورت USB و یک پورت MICRO SD دارند. تنها تفاوت این ضبط با دسته اول در پنل ثابت آن ها می باشد و تفاوت آن با دسته دوم در تعداد پورت UDB است. این نوع ضبط ها نیز دارای قابلیت ارتباط صوتی هستند و امکان برقراری تماس از از طریق میکروفن ضبط وجود دارد. کیفیت صدای خوبی دارند و توان خروجی آن ها 60 وات است. 6 مدل ضبط استیلاک مدل 5260، 5258، 5250، 8255، 8248 و 8252 از این دسته می باشند.

 

ضبط ماشین استیلاک پنل ثابت

 

مقایسه ضبط های خودرو استیلاک

تا اینجا با هر سه دسته ضبط های استیلاک آشنا شدیم. لازم است بگوییم که کیفیت تمامی آن ها یکسان است و تنها در برخی ویژگی ها متفاوت می باشند. به طور مثال تمامی این ضبط ها دارای ال سی دی هفت رنگ هستند. در ادامه به چند مورد از ویژگی هایی اشاره می کنیم که تمامی ضبط های استیلاک را شامل می شود.

 

  • قابلیت ارتباط صوتی : به دلیل وجود میکروفون امکان برقراری ارتباط صوتی از طریق بلوتوث وجود دارد.

 

  • هیت سینک بزرگ: سبب طول عمر بیشتر ضبط می شود.

 

  • 4 خروجی RCA: امکان اتصال به آمپیلی فایر را فراهم می کند.

 

  • آی سی بزرگ مدل 7388: با این وجود ضبط صدای با کیفیت تر و بهتری را ارائه می دهد.

 

سخن پایانی

لازم است بگوییم که برند های شناخته شده تر نیز در زمینه ضبط ماشین وجود دارند اما دارای قیمت های بالایی هستند. برند استیلاک از جمله قدیمی ترین برند های لوازم جانبی خودرو می باشد که بیشتر در زمینه دزدگیر و ردیاب خودرو فعالیت داشته است. این برند در زمینه های دزدگیر و ردیاب نسبتا شناخته شده می باشد. یکی از دلایل شهرت این برند در زمینه های دزدگیر و ردیاب، ارائه محصولات با کیفیت و ارائه گارانتی معتبر است. پس اگر قصد خرید ضبط دارید، بدون شک برند استیلاک را پچیشنهاد می کنیم، چرا که حتی بعد از خرید به شما خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟