مقایسه دستگاه های حضور و غیاب | مقایسه انواع دستگاه حضور و غیاب
x
X

مقایسه دستگاه های حضور و غیاب

دستگاه های حضور و غیاب وسیله ای برای کنترل تردد کارمندان می باشد.این دستگاه در شرکت ها،اداره ها،کارگاه ها،فروشگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.به وسیله دستگاه حضور و غیاب شما می توانید بر عملکرد پرسنل و زمان ورود و خروج آنان نظارت داشته باشید. در بعضی از شرکت ها و یا فروشگاه ها که فاقد دستگاه حضور و غیاب می باشد،اشتباهاتی در ثبت زمان ورود و خروج کارمندان رخ می دهد و یا تقلبی صورت می گیرد که برای جلوگیری از این اشتباهات و تقلب ها استفاده از دستگاه حضور و غیاب پیشنهاد می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی و مقایسه انواع دستگاه های حضور و غیاب بپردازیم.

 

انواع دستگاه حضور و غیاب

دستگاه های حضور و غیاب دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام بر اساس کارایی خود دارای عملکرد متفاوتی دارند.از انواع دستگاه های حضور و غیاب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
  • سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی
  • رمزی
  • کارتی

مقایسه انواع دستگاه حضور و غیاب

در این قسمت به مقایسه دستگاه های حضور و غیاب فروشگاه اینصب پرداخته ایم.اگر قصد خرید دستگاه حضور و غیاب را دارید حتما این مقاله را تا اخر بخوانید.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل UFace302

UFace302  یکی از بهترین دستگاه های حضور و غیاب می باشد.این دستگاه هم با تشخیص چهره ، اثر انگشت و هم کارت کار می کند.بر روی دستگاه uface302  می توانید 3000 چهره،4000 اثر انگشت،10000 کارت تعریف کنید.این دستگاه دارای سخنگو فارسی می باشد و تشخیص آن کمتر از نیم ثانیه می باشد.صفحه نمایش این دستگاه لمسی می باشد و اگر شما دارای شرکت لوکس و بزرگی هستید پیشنهاد می کنیم هنگام خرید این دستگاه انتخاب اولتان باشد.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل UFace302

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل MB2000

سیستم حضور و غیاب mb2000 همانند دستگاه حضور و غیاب ufacce302 می باشد با این تفاوت که ظرفیت این دستگاه نسبت به uface302 کمتر می باشد.دستگاه mb2000 ظرفیت تعریف 2000 چهره ، 2000 اثر انگشت و 10000 کارت را دارد.این دستگاه هچنین جزء بهترین دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو محسوب می شود.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل MB2000

دستگاه حضور و غیاب مدل UF100

اگر شما به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب به همراه قابلیت تعریف چهره و اثر انگشت هستید که دارای ظرفیت کمتری باشد این دستگاه مناسب شما می باشد. دستگاه uf100 ظرفیت تعریف 1500 چهره ، 2000 اثر انگشت و 2000 کارت را دارد.قیمت این دستگاه نسبت به دو دستگاه قبلی به دلیل کمتر بودن تعداد ظرفیت ارزان تر می باشد.

دستگاه حضور و غیاب مدل UF100

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل NF50

این دستگاه حضور و غیاب فقط از تشخیص چهره پشتیبانی می کند و امکان تعریف اثر انگشت بر روی آن وجود ندارد.اگر شما به دنبال دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره برای یک شرکت نسبتا کوچک هستید این دستگاه مناسب شما می باشد و امکان تعریف 300 چهره بر روی آن وجود دارد.

در دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره ارتباط فیزیکی وجود ندارد و در شرکت هایی که بهداشت برای آنان بسیار مهم می باشد می توانند از این دستگاه استفاده کنند تا از طریق تماس فیزیکی ویروسی منتشر نشود.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل NF50

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F400

اگر به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب فقط با قابلیت اثرانگشت هستید این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های حضور و غیاب اثرانگشتی می باشد.دستگاه f400 ظرفیت تعریف 3000 اثر انگشت را دارد و امکان تقلب در این دستگاه وجود ندارد زیرا اثرانگشت هر شخص منحصر به فرد می باشد.

اگر شما به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی با بهترین کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم هنگام خرید این دستگاه را در اولویت قرار دهید.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F400

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل  F70

این دستگاه یکی از ارزان ترین دستگاه های حضور و غیاب محسوب می شود که علاوه بر قیمت مناسب دارای قابلیت و امکانات بسیاری می باشد.دستگاه F70  دارای ظرفیت تعریف 1000 اثر انگشت را دارد و همچنین امکان تعریف 1000 کارت را نیز دارد.این دستگاه دارای سخنگو فارسی می باشد و همچنین قدرت تشخیص آن کمتر از یک ثانیه است.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F70

سخن پایانی

 

در این مقاله،به مقایسه دستگاه های حضور و غیابی که در شرکت اینصب به فروش می رسد،پرداختیم تا بتوانید به آسانی خرید خود را در این زمیه انجام دهید.در نظر داشته باشید تمامی محصولات فروشگاه اینصب به همراه گارانتی معتبر و طولانی به فروش می رسد و در صورت نیاز به مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟