مقایسه انواع دزدگیر های اماکن | مقایسه انواع دزدگیر های اماکن به همراه امکانات | اینصب
x
X

مقایسه انواع دزدگیر های اماکن

مقایسه انواع دزدگیر های اماکن یکی از مقاله های پر طرفدار برای کسانی که قصد خرید دزدگیر اماکن دارند می باشد.سیستم های امنیتی و حفاظتی برای منازل شامل دزدگیر اماکن،تلفن کننده سیم کارتی،پدال اعلام سرقت و انواع سنسور های دزدگیر اماکن می باشد.امروزه با افزایش سرقت منازل،فروشگاه ها و… همه ی افراد به دنبال افزایش امنیت مکان های مورد نظر می باشند.

بیشتر افرادی که از سیستم های حفاظتی برای منازل خود استفاده نکرده اند،هنگام مسافرت رفتن و یا دور شدن از محل خانه دچار نگرانی و استرس می شوند.برای رفع این نگرانی در ابتدا استفاده از دزدگیر اماکن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

خیلی از شماها شاید ویدیو هایی مشاهده کرده اید که افراد از راه دور قادر به کنترل کردن انواع وسایل های برقی خود از طریق گوشی می باشند،و این یکی از خفن ترین اختراعات بشر بوده است!!حالا شاید برای شما سوال پیش آید که چگونه این کار امکان پذیر می باشد؟!در این مقاله ما به سوال شما پاسخ داده ایم!

مقایسه دزدگیر های اماکن

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات برای امنیت خانه ها،مغازه ها و اداره ها می باشد.مهم ترین وظیفه ی این سسیستم اطلاع رسانی ورود غیرمجاز به یک مجموعه، منزل یا هر حریم شخصی می باشد و از طریق آژیر و یا تماس تلفنی و … هشدار سازی می کند و به صاحبان آن مکان اطلاع می دهد.

از دزدگیر های اماکن مجموعه ی اینصب می توان به دزدگیر اماکن فایروال f10 ، f9 ،f7  و t11  اشاره کرد.این دستگاه ها از معتبر ترین و بهترین برند های گپ و فایروال می باشند.این برند ها یکی از بر ترین برند ها در زمینه ی تولیدات سیستم های امنیتی و حفاظتی هستند. در ادامه به توضیحات محصولات دزدگیر اماکن می پردازیم تا با آشنایی کامل و شناخت دقیق محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

دزدگیر اماکن فایروال

دزدگیر اماکن فایروال f10

به یکی از کاربرد های اصلی دستگاه دزدگیر اماکن فایروال f10 می توان به اتصال هوشمند آن به وسایل های برقی اشاره کرد.از طریق این دستگاه شما می توانید وسایل های برقی خود را کنترل کنید.به طور مثال اگر شما از خانه و یا ویلای خود دور هستید می توانید به وسیله ی برنامه دزدگیر اماکن f10  از راه دور چراغ های خانه ی خود را خاموش و یا روشن کنید و یا می توانید قبل سفر رفتن به خانه یا ویلای خود بخاری و یا کولر خود را روشن کنید تا هنگام رسیدن همه ی امکاات برای شما آماده شما باشد.این قابلیت یکی از قابلیت های مهم این دستگاه می باشد.

این دستگاه دارای 22 تعداد حافظه می باشد و شامل 8 زون بی سیم و 8 زون باسیم است.زون های این دستگاه دارای قابلیت پارتیشن بندی است.همچنین یکی از نقاط قوت این دستگاه صفحه نمایش فارسی این دستگاه می باشد.داشتن صفحه نمایش فارسی  کارکرد و استفاده این دستگاه را آسان می کند.

دزدگیر اماکن فایروال f9

دزدگیر اماکن f9  یکی از بهترین دستگاه ها و با مناسب ترین قیمت می باشد.تنها تفاوت این دستگاه با دزدگیر اماکن f9 در اتصال دستگاه به وسایل های برقی می باشد.با f9 شما امکان اتصال به وسایل های برقی و کنترل آنها از طریق برنامه را ندارید.

این سیستم احتمال خطر دزدی را بسیار کاهش می دهد و دارای ۲۲ حافظه تلفن (۱۰ حافظه پیامک، ۱۰ حافظه تماس و ۲ حافظه مخفی) می باشد.همچنین این دستگاه دارای ۸ زون باسیم و ۸ زون بی سیم با قابلیت پارتیشن بندی است.

دزدگیر اماکن فایروال f7

این دستگاه در مقایسه با دستگاه های بالا دارای تعداد زون کمتری می باشد.از قابلیت این دستگاه ها می توان به ۴ زون باسیم و ۳ زون بی سیم(قابلیت تفکیک زون ها) اشاره کرد.همچنین دزدگیر اماکن f7  دارای ۲۰ حافظه تلفن کننده می باشد.

تا اینجا راجب دستگاه های دزدگیر اماکن صحبت کردیم.دزدگیر های اماکن خود دارای انواع سنسور ها با کارکرد های متفاوت برای افزایش امنیت می باشند.از انواع سنسور دزدگیر اماکن می توان به سنسور حرکتی،سنسور دود،سنسور ضربه ،سنسور مگنت و … اشاره کرد.هر کدام از این سنسور ها دارای عملکرد متفاوتی می باشند که در جایگاه های مختلف نیز استفاده می شوند.برای اطلاعات بیشتر راجع به سنسور های دزدگیر اماکن می توانید با مقاله ی انواع سنسور های دزدگیر اماکن اطلاعات بیشتر کسب کنید.

برای خرید دقیق و مناسب می توانید با کارشناسان اینصب جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟