انواع دزدگیر خودرو | دزدگیر ماشین چی خوبه ؟؟ چه دزدگیری بخریم؟؟ | فروشگاه اینصب
x
X

مقایسه انواع دزدگیر خودرو

امروزه تمامی صاحبین خودرو برروی خودروی خود دزدگیر نصب می کنند. درواقع دزدگیر ماشین یکی از پرفروش ترین و مهم ترین لوازم جانبی خودرو محسوب می شود که لازمه ی هر خودرویی است. در این مقاله قصد داریم به بررسی چندین مدل از انواع دزدگیر ماشین بپردازیم و بهترین دزدگیر ماشین را به شما معرفی کنیم. دزدگیر هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد نسبت به سایر دزدگیرها از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.

همان طور که می دانید دزدگیر های ماشین دارای انواع مختلفی می باشند اما به طور کلی دزدگیرها از لحاظ ظاهری به دو دسته ساده و تصویری تقسیم می شوند. البته نوع دیگری از دزدگیر امروزه در بازار عرضه می شود که سیمکارتی می باشد. این نوع دزدگیر در واقع هم قابلیت های دزدگیر و هم قابلیت های ردیاب را دارد. قیمت این نوع دزدگیرها در مقایسه با سایر دزدگیر ها کمی بیشتر است. در ابتدا در مورد دزدگیر تصویری ماشین توضیح مختصری ارائه می دهیم و سپس چند مدل از بهترین دزدگیر تصویری ماشین را معرفی می کنیم. هم چنین درادامه به بررسی دزدگیرهای ساده نیز خواهیم پرداخت.

 

دزدگیر ماشین

 

دزدگیر خودرو تصویری

دزدگیر ماشین تصویری نسبت به دزدگیر ساده از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار می باشد. ریموت این نوع دزدگیر از نوع تصویری می باشد. درواقع برروی ریموت آن یک نمایشگر تعبیه شده است که امکانات جذاب و جالبی دارد. به همین علت این نوع دزدگیرها دارای قیمت بالاتری می باشند و همچنین عمر طولانی تری دارند. البته توجه داشته باشید که ریموت های تصویری به دلیل وجود نمایشگر، از حساسیت بالایی برخوردارند و ممکن است در صورت ضربه خوردن، ریموت دچار مشکل شود. در ادامه چند مدل از بهترین و باکیفیت ترین دزدگیرهای تصویری را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

دزدگیر ماشین چی خوبه؟

شاید بسیاری از شما با این سوال رو به رو شوید که چه دزدگیری برای شما مناسب است و کیفیت بالایی دارد. توجه داشته باشید که در هنگام خرید در ابتدا باید نیاز خودرا شناسایی کنبد و با توجه به آن دزدگیر مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی بهترین برند ها و مدل های دزدگیر ماشین می پردازیم و به شما خواهیم گفت که دزدگیر ماشین چی خوبه؟

 

برند استیل میت

لازم است بگوییم که یکی از بهترین برند های دزدگیر ماشین برند استیل میت می باشد. این برند از جمله شناخته شده ترین برند هاست. دزدگیرهای این برند از کیفیت بسیاربالایی برخوردار می باشند. استیل میت جزو برندهای شناخته شده و پروفروش می باشد که در ادامه به بررسی مدل ها برتر آن خواهیم پرداخت.

 

888E

یکی از بهترین دزدگیر های تصویری ماشین دزدگیر استیل میت 888E می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی است. این مدل دزدگیر جزو شناخته شده ترین دزدگیر هاست و در بازار فروش چشمگیری دارد. یکی از دلایل پر فروش بودن 888E، قابلیت منحصر به فرد PKE آن می باشد. درواقع با نصب این دزدگیر، زمانی که به خودرو نزدیک می شوید درب خودرو باز میش ود و زمانی که از آن فاصله می گیرید به طور خودکار، درب های خودرو قفل می شود. از دیگر مزیت های این دزدگیر می توان به کیفیت بالای کیت و ریموت آن اشاره کرد.

 

Ranger 4328

یکی دیگر از بهترین دزدگیر های تصویری، دزدگیر Ranger 4328 می باشد. این مدل دزدگیر دارای کیفیت فوق العاده ای است. رنجر 4328 نیز همانند دزدگیر 888E از فروش بالایی در بازار برخوردار می باشد. البته این دزدگیر دارای قابلیت PKE نیست اما دارای یک ویژگی منحصر به فرد می باشد. ریموت رنجر 4328 دارای صفحه نمایش رنگی است که امروزه تعدادی کمی از دزدگیر ها دارای این ویژگی می باشند.

 

دزدگیر 4328 و 888E

 

Ranger 5163

از انواع دزدگیر خودرو استیل میت می توان مدل Ranger 5163 را نام برد. این نوع دزدگیر جزو باکیفیت ترین دزدگیرهای تصویری خودرو می باشد. ریموت این نوع دزدگیر از کیفیت خوب و بالایی برخوردار است. ranger 5163 پرفروش ترین دزدگیر استیل میت است و یکی از دلایل محبوبیت آن طرح ریموت آن می باشد که شبیه به ریموت BMW ساخته شده است. باتری ریموت این دزدگیر از نوع شارژی و لیتیومی می باشد. مهم ترین دلیل قیمت بالای این دزدگیر نسبت به برخی دیگر از دزدگیرهای تصویری در کیفیت ریموت و کیت آن می باشد. توجه کنید که قیمت دزدگیر ماشین به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

Ranger 5164

این مدل دزدگیر نیز از جمله دزدگیرهای پرطرفدار و پرفروش می باشد. جنس ریموت این دزدگیر استیل و پلاستیک می باشد و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این دزدگیر دارای یک قابلیت ویژه می باشد که آن را از سایر دزدگیرهای تصویری متمایز می سازد. ریموت Ranger 5164 قابلیت نصب سوئیچ دارد. یکی از دلایل پرفروش بودن و محبوبیت آن همین قابلیت خاص و ویژه می باشد.

 

استیل میت

 

دزدگیر برند اکتیو

برند اکتیو نیز جزو برندهای شناخته شده و پرفروش می باشد. دزدگیر های این برند بعد از استیل میت جزو باکیفیت ترین دزدگیرها می باشند. در ادامه به دو مدل از بهترین دزدگیرهای تصویری اکتیو اشاره خواهیم کرد.

 

دزدگیر X7

از انواع دزدگیر خودرو برند اکتیو می توان به دزدگیر مدل X7 اشاره کرد. دزدگیر X7 از جمله دزدگیرهای خوش ساخت تصویری می باشد. ازجمله دلایل پرفروش بودن این نوع دزدگیر بردبالای آن نسبت به سایر دزدگیرها می باشد. دزدگیرهای تصویری اکتیو به دزدگیرهای بردبالا معروف هستند و ازاین رو دربین افراد از محبوبیت بالایی برخوردارند. طراحی زیبا و خاص ریموت X7 یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن می باشد.

 

دزدگیر 823

همان طور که گفته شد دزدگیرهای تصویری اکتیو به دزدگیرهای بردبالا معروف هستند. از این رو دزدگیر مدل 823 نیز نسبت به سایر دزدگیرها از بردبالاتری برخوردار می باشد. جنس بدنه ریموت این نوع دزدگیر از استیل و پلاستیک می باشد و دارای کیفیت ساخت بالایی است. دزدگیرهای تصویری اکتیو دارای قابلیت های یکسانی می باشند و اختلاف قیمتی آن ها مربوط به طرح ریموت آن ها می باشد.

 

دزدگیر تصویری اکتیو

 

دزدگیر خودرو ساده

همان طور که گفته شد دزدگیرهای ساده دارای قیمت پایین تری نسبت به دزدگیرهای تصویری می باشند. ریموت این دزدگیرها، ساده و به نوعی یک طرفه می باشد. درواقع از طریق ریموت آن ها، تنها می توانید به دزدگیر فرمان ارسال کنید و امکان دریافت پیام یا اعلان وجود ندارد. درصورت بازبودن درب خودرو هیچگونه پیامی به ریموت ارسال نمی شود درصورتی که ریموت دزدگیر تصویری باز یا بسته بودن درب خودرو را روی نمایشگر خود نمایش می دهد. هم چنین ریموت این دزدگیر از قابلیت ویبره برخوردارنیست. در ادامه به چند مدل از انواع دزدگیر خودرو ساده با کیفیت بالا اشاره خواهیم کرد.

 

دزدگیر استیل میت مدل 838

دربین دزدگیرهای ساده نیز دزدگیرهای برند استیل میت نسبت به سایر دزدگیرها از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. از جمله دزدگیرهای باکیفیت استیل میت از نوع ساده می توان به مدل 838 اشاره کرد. این مدل استیل میت، دارای انواع مختلفی می باشد. البته تمامی مدل های آن دارای قابلیت ها و کیفیت یکسانی می باشند اما در ظاهر ریموت متفاوت هستند. ریموت ها این مدل در طرح های مختلف ساخته شده است و شما می توانید به سلیقه خود، بهترین مدل را خریداری کنید.

 

دزدگیر استیل میت مدل RX1000

از دیگر دزدگیر های ساده برند استیل میت می توان به دزدگیر مدل RX1000 اشاره نمود که جزو دزدگیرهای باکیفیتی می باشد. این نوع دزدگیر نیز مانند دزدگیر 838 انواع مختلفی دارد و تنها در ظاهر ریموت متفاوت است. ممکن است برخی از مدل های آن قیمت بالاتری داشته باشد که به دلیل کیفت ریموت آن می باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه خود مناسب ترین دزدگیر را انتخاب نمایید.

 

دزدگیر ساده استیل میت

 

همان طور که گفته شد دزدگیر خودرو دارای انواع مختلفی می باشد. در این مقاله قصد داشتیم چند مورد از بهترین و باکیفیت ترین دزدگیرهای موجود دربازار را به شما معرفی کنیم تا در زمان خرید دزدگیر، بتوانید بهترین نوع دزدگیر را انتخاب کنید. قبل از خرید دزدگیر بهتر است در این زمینه اطلاعات کسب کنید و هم چنین برندهای موجود دربازار را بشناسید. تقریبا تمامی دزدگیرهای تصویری دارای قابلیت های یکسانی می باشند.

علت متفاوت بودن قیمت آن ها، بستگی به کیفیت کیت و ریموت دزدگیر دارد. هم چنین نوع برند دزدگیر نیز در قیمت گذاری بسیار تاثیر گذار است. دزدگیرهای شناخته شده تر مسلما دارای قیمت بیشتری خواهند بود. اگر قصد خرید دزدگیر ماشین دارید و در این زمینه اطلاعات ندارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به طورکامل شمارا راهنمایی کنند. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد و تا حدودی بتواند به شما در خرید بهترین دزدگیر خودرو کمک کند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟