معرفی کامل ترین دزدگیر تصویری استیل میت | اینصب
x
X

معرفی کامل ترین دزدگیر تصویری استیل میت

برجسته ترین دلیل استفاده از دزدگیر تصویری

دزدگیر ماشین تصویری یکی از ضروری ترین لوازم جانبی خودرو به حساب می آید, و در این روزهایی که دزدی امان مردم را بریده است کارایی های زیادی دارد.

مثلا فرض کنید با جمعی خانوادگی یا دوستانه به شهر بازی رفته اید و در این مکان ها اصولا جایی برای پارک خودرو پیدا نمی کنید, مجبور می شوید برای اینکار به خیابان کناری بروید. حالا در شهر بازی گاهی دلتان برای ماشین شور می زند که نکند اتفاقی افتاده باشد, که در این جور مواقع دزدگیر ساده هم کارایی خاصی ندارد.

با پیشرفت تکنولوژی و سرعت روز افزون آن دیگر نگرانی معنایی ندارد, با تولید دزدگیر تصویری استیل میت راه چاره این مشکل برای شما پیدا شده است.

بهترین دزدگیر تصویری استیل میت

معرفی بهترین های دزدگیر تصویری استیل میت

برند استیل میت دیگر نیازی به تبلیغ ندارد و از قدیمی ترین های دنیای دزدگیر ها به حساب می آید. متخصصان و صنعت گران این برند صد درصد هوشمندی خود را گذاشته اند و بهترین محصولات را تولید کرده اند.

دزدگیر های تصویری استیل میت ویژگی های قابل توجهی دارند, از جمله:

  • برد بالا
  • کیفیت مناسب
  • امنیت دو چندان
  • زیبایی ظاهری

انواع مدل های دزدگیر تصویری استیل میت

دزدگیرهای تصویری ماشین استیل میت با مدل های متنوعی که دارند, کاربران را قادر می سازند که بهترین انتخاب را داشته باشند.

هرکدام از این مدل ها قابلیت های خاص خود را دارد و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از موارد را تهیه کنید, در ادامه انواع مدل های مختلف دزدگیرتصویری استیل میت را بررسی می کنیم :

دزدگیر خودرو استیل میت- مدل 5163

معروف ترین مدل دزدگیر خودرو  استیل میت , مدل 5163 می باشد. زیرا این مدل با توجه به شباهت ظاهری که به برند دزدگیر BMW دارد بسیار جلب توجه می کند و مشتریان زیادی را نصیب خود کرده است. در این مدل دو ریموت دزدگیر موجود است که اگر یکی از ریموت ها گم شد و یا آسیب دید ریموت یدک داشته باشید.

دو ریموت در دو حالت عرضه میشود:

  1. دو ریموت تصویری باشند
  2. یک ریموت تصویری و دیگری ساده باشد

که با توجه به انتخاب خودتان از حیث قیمت تفاوتی خواهند داشت و دو ریموت تصویری مبلغ بالا تری دارد.

دزدگیر خودرو استیل میت- مدل 5160

ریموت دزدگیر های خودرو استیل میت شارژی هستند به همین علت بعد از تمام شدن باتری ,دیگر نیازی به خرید دوباره باتری نیست و می توانید آن را شارژ کنید و دوباره از آن استفاده کنید. ویژگی مهم این دزدگیر داشتن حالت ویبره و حالت زنگ آن است که می تواند شما را از خطر دور نگه دارد. این مدل هم دارای دو ریموت در دو حالت جفت ریموت تصویری و تک ریموت تصویری عرضه می شود.

دزدگیر خودرو استیل میت- مدل 5164

این مدل دزدگیر تصویری ماشین یکی دیگراز با کیفیت ترین های ریموت های دزدگیر ها را دارد. اگر از این برند خرید کرده باشید, در تمامی مدل های استیل میت شاهد مقاومت بالای ریموت بوده اید.در این مدل هم همانند دو مدل قبلی هر دو حالت  دو ریموت موجود است.

دزدگیر خودرو استیل میت- مدل 4328

مزیت مهم ریموت این مدل رنگی بودن صفحه نمایش ریموت است که این ویژگی آن را از سایر مدل ها متمایز می کند.

جنس ریموت ترکیبی از پلاستیک و استیل می باشد که درکنار صفحه نمایش رنگی این مدل باعث به وجود آمدن جذابیت بسیاری شده است.نشان دادن ساعت در صفحه نمایش,زنگ خطر , سیگنال آنتن از موارد قابل توجه این ریموت میباشد.

 دزدگیر خودرو استیل میت- مدل 888e

این مدل از دزدگیر تصویری همانند سایر مدل های استیل میت کارایی و قابلیت های زیادی دارد و شما را از خطرات احتمالی در امان نگه می دارد. از قابلیت های آن میتوان به  PKE اشاره کرد که با توجه به نزدیک شدن راننده به ماشین به طور اتومات درب ها باز میشوند, همچنین با دور شدن راننده از ماشین درب ها به صورت اتوماتیک بسته خواهند شد.

این قابلیت کاربرد زیادی دارد ازجمله مواقعی که از خرید برگشته اید و با دستانی پر نمیتوانید دنبال ریموت بگردید و نیاز هست که خرید ها را زمین بگذارید , با این قابلیت کار برای شما راحت شده است.

دزدگیر خودرو استیل میت- مدل 8006

دزدگیر تصویری استیل میت مدل 8006 دارای دو ریموت می باشد یک ریموت برای استفاده و دیگر ریموت هم می تواند یدک باشد هم می توانید دو کاربر از آن استفاده کنید که هر دو ریموت هم تصویری می باشند.

معروف ترین دزدگیر استیل میت

ویژگی مشترک دزدگیر تصویری استیل میت

همان طور که تا اینجای مقاله همراه ما بوده اید متوجه شده اید که دزدگیر های تصویری استیل میت از هر جهت به خوبی آنالیز شده و با کیفیت تمام در اختیار شما قرار می گیرد.

از ویژگی های  این محصولات که گاها در همگی مشترک است میتوان به :

  • ریموت قابل شارژ
  • ریموت جدا گانه
  • نمایشگر رنگی
  • برد طولانی و دارای آنتن برای تنظیم برد دهی بیشتر
  • ریموت دارای ویبره
  • حالت انتخابی برای ریموت دابل تصویری و یکی تصویری دیگری شاده
  • پشتیبانی از صندوق پران
  • پشتیبانی از شیشه بالابر

دزدگیر استیل میت یک برند به تمام معنا متعهد می باشد . اگر تصمیمتان برای خرید جدی تر شده است می توانید با مشاوران و تیم پشتیبانی اینصب تماس بگیرید و سوالات خود را با تیم حرفه ای و با اخلاق این مجموعه در میان بگذارید.

امیدواریم که بهترین خرید را با تجربه ای مملو از آرامش پیش رو داشته باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟