x
X

معرفی انواع دزدگیر اماکن و سنسور های مهم آن

به دلیل سرقت های بسیار از منازل،مغازه ها و … تامین و افزایش امنیت از راه های اولیه و مقدماتی به شمار می رود.یکی از راه های اولیه برای تامین افزایش امنیت ، نصب دزدگیر اماکن و انواع سنسور های آن می باشد.یکی از نکاتی که قبل از خرید دزدگیر اماکن باید به آن توجه کنید این است که دزدگیر اماکن به تنهایی کاربردی ندارد و دزدگیر و سنسور باید به همراه هم خریداری شوند.ما در این مقاله قصد معرفی کامل دزدگیر اماکن و انواع سنسور های مهم و کاربردی را داریم،پس تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

 

معرفی انواع دزدگیر اماکن و سنسور های مهم آن

دزدگیر اماکن چیست ؟

دزدگیر اماکن ، یک سیستم حفاظتی در جهت تامین امنیت می باشد که وظیفه ی اصلی آن تشخیص ورود افراد غیر مجاز می باشد و هنگام تشخیص ، از طریق صدا و یا تماس تلفنی شروع به اطلاع رسانی می کند.

دزدگیر اماکن دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام در نوع اطلاع رسانی با هم متفاوت می باشند.از انواع دزدگیر اماکن می توان به موارد زیر که بسیار کاربردی هستند اشاره کرد :

  • دزدگیر اماکن ساده

این نوع دزدگیر از ساده ترین و قدیمی ترین انواع دزدگیر اماکن به شمار می رود.اطلاع رسانی این دزدگیر فقط از طریق صدای آژیر می باشد.از معروف ترین و بهترین دزدگیر اماکن های ساده می توان به دزدگیر اماکن فایروال مدل f6 اشاره کرد.این دزدگیر دارای 4 زون باسیم و 3 زون بی سیم می باشد و به همراه گارانتی 36 ماهه فایروال به شما عزیزان ارائه می شود.

  • دزدگیر اماکن با خط ثابت شهری

همانطور که از نام این دزدگیر پیداست،این دزدگیر به خط ثابت شهری متصل می شود و اطلاع رسانی آن از طریق صدای آژیر و تماس تلفنی می باشد.یکی از مواردی که هنگام خرید این دزدگیر باید به آن توجه کنید این است که سارق با قطع برق شهری می تواند دستگاه را از کار بی اندازد و دزدگیر قابلیت اطلاع رسانی از طریق تماس را از دست می دهد.یکی از بهترین و معروف ترین دزدگیر منزل با خط ثابت شهری،دزدگیر اماکن فایروال مدل f7 می باشد.این دستگاه دارای 20 حافظه تلفن کننده می باشد و شما می توانید از طریق اپلیکیشن،دستگاه را کنتزل کنید.

  • دزدگیر اماکن سیمکارتی

این نوع دزدگیر اماکن از جدیدترین و پیشرفته ترین نوع دزدگیر اماکن محسوب می شود.اطلاع رسانی این دزدگیر از طریق صدای آژیر ، تماس تلفنی و پیامک می باشد.یکی از مهم ترین مزیت این دزدگیر این می باشد که سارق نمی تواند با قطع برق ، دستگاه را از کار بی اندازد.اگر به دنبال خرید بهترین نوع دزدگیر هستید که امنیت منزل،معازه و …خود را افزایش دهید توصیه می شود این نوع دزدگیر را تهیه کنید.

از انواع دزدگیر اماکن سیمکارتی می توان به دزدگیر اماکن فایروال مدل f9 و f10 اشاره کرد.تنها تفاوت این دستگاه در هوشمند بودن آن است.با دزدگیر اماکن سیمکارتی فایروال مدل f10 شما قادر به کنترل کردن سیستم های برقی خانه و یا محل مورد نظری که دزدگیر را نصب کرده اید ، می باشید.

این دستگاه هوشمند و پیشرفته امروزه بسیار مورد توجه افرادی که صاحب ویلا و یا خانه در شهر های دور هستند را جلب کرده است.بیشتر افرادی که صاحب ویلا و یا خانه در شهر های دور هستند همیشه از بابت سرقت نگران اند.یکی از بهترین پیشنهاد ها برای رفع این نگرانی نصب دزدگیر امکن f10 می باشد.شما از طریق این دستگاه هوشمند قادر به خاموش و یا روشن کردن برق های ویلا از طریق اپلیکیشن از مسافت دور هستید که این کار یکی از راه های جلوگیری از سرقت می باشد.

 

معرفی انواع دزدگیر اماکن و سنسور های مهم آن

انواع سنسور های دزدگیر اماکن

سنسور های دزدگیر اماکن دارای انواع و کارایی متفاوتی می باشند و هر کدام در محل خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.از مهم ترین انواع سنسور های اماکن می توان به سنسور های زیر اشاره کرد:

  • سنسور حرکتی

وظیفه ی اصلی این سنسور تشخیص حرکت می باشد.این سنسور کوچکترین حرکت موجود زنده و یا انسان را در کمترین زمان تشخیص می دهد و شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن می کند و آژیر دزدگیر به صدا در می آید.

  • سنسور مگنت

این سنسور بیشتر در لای درب،کمد،پنجره و …. مورد استفاده قرار می گیرد. این سنسور از دو قطعه ی مغناطیسی تشکیل شده است که هنگام فاصله گرفتن از هم این سنسور فعال و شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن می کند و آژیر به صدا در می آید.

  • سنسور ضربه

سنسور ضربه یکی از کاربردی ترین سنسور های دزدگیر اماکن می باشد.از این سنسور بیشتر بر روی پنجره و درب استفاده می کنند.وظیفه ی اصلی این سنسور تشخیص کوچکترین ضربه می باشد.بیشتر سارقان با ضربه وارد کردن به پنجره و درب سرقت خود را آغاز می کنند.با نصب سنسور ضربه شما می توانید مانع خرابی در و یا پنجره خانه و مغازه ی خود شوید.

  • سنسور دود

امروزه از این سنسور در تمامی ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری استفاده می کنند.وظیفه ی این سنسور تشخیص دود می باشد.خیلی از ساختمان ها به دلیل نشتی گاز و مواردی از این قبیل دچار آتش سوزی شده اند و برای جلوگیری از این قبیل موارد بهتر است از این سنسور جهت جلوگیری از خسارت های مالی و جانی استفاده کنید.این سنسور را بیشتر در آشپزخانه ها،انباری ها و محل های که امکان آتش سوزی در آنجا وجود دارند نصب می کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟