x
X

معرفی 6 تا از جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار

از سال 2004 که برند کره‌ای ایزیکار شروع به فعالیت در زمینه تولید انواع دزدگیر ساده و تصویری کرده است تا به امروز، همیشه جزء لیست برترین دزدگیر خودرو بوده است. ایزیکار ویژگی‌های جذابی دارد که باعث شده همیشه در صدر تولید کنندگان دزدگیرهای ماشین باقی بماند. دزدگیر ایزیکار قابل استفاده بر روی همه‌ی خودروهای ایرانی و خارجی است. در این مقاله به معرفی جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار می پردازیم.

معرفی جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار

یک ویژگی جذاب دزدگیرهای ایزیکار، پشتیبانی از منو با زبان فارسی علاوه بر زبان انگلیسی است. همچنین امکان جذاب ایزیدور را فراموش نکنید، قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد از راه دور درب‌های خودرو را باز و بسته کنید. دزدگیرهای تصویری این برند از تمام قابلیت‌های درب، درب موتور، صندوق پران، قفل کودک، شوک اولتراسونیک و… پشتیبانی می‌کند.

با این مقدمه کوتاه بریم به معرفی جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار بپردازیم! اگر قصد خرید یک دزدگیر با کیفیت از برند محبوب ایزیکار را دارید، از فروشگاه اینترنتی اینصب دیدن کنید تا انواع ریموت‌ساده و تصویری این برند را مشاهده کنید. همچنین فراموش نکنید که برای نصب دزدگیر حتما از متخصصین این امر استفاده نمایید.

1. دزدگیر ایزیکار مدل T1

دزدگیر ایزیکار مدل T1

در یک کلام و بصورت خلاصه، دزدگیری شیک، هوشمند و کامل! برد بالای این دزدگیر بیش از 200 متر است. دو عدد ریموت ساده دارد. جعبه و اقلام همراه این دزدگیر جزء کاملترین‌های بازار است. نصب این دزدگیر در سراسر کشور رایگان است. بیمه نامه معتبر گارانتی 36 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله این دزدگیر جذاب را به یکی از بهترین و جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار تبدیل کرده است. از همه مهمتر اینکه اینصب هم این دزدگیر را موجود دارد و برای مشتریانش از لحاظ کارایی و کیفیت تایید و ضمانت می‌کند. اگر به دنبال یک دزدگیر با کیفیت با قابلیت‌های زیاد و خوش قیمت هستید برای خرید این مدل از دزدگیر ایزیکار فرصت را از دست ندهید.

2. جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار مدل E7III

e7iii دزدگیر ایزیکار

از خرید دزدگیر ماشین ایزیکار مدل E7III واقعا نمی شود گذشت. یک دزدگیر تصویری هوشمند و خوش قیافه که ریموت تصویری آن تمام لمسی است. دارای قابلیت کاراکال یا همان ایزیدور است. آنتن مجزا برای افزایش برد دارد. یکی از به‌روزترین و جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار است. قابلیت کاراکال، برد بلند، گارانتی بلند مدت 36 ماهه، زیبایی ظاهری و.. از مهم‌ترین مزایای این مدل است. برای اطلاع از مشخصات کامل فنی این دزدگیر با ما در تماس باشید. برای خرید این دزدگیر هرگز شک نکنید، هرچقدر زودتر این دزدگیر را نصب کنید زودتر به قابلیت‌های یک دزدگیر همه فن حریف پی‌خواهید برد.

3. دزدگیر ایزیکار مدل X1 PLUS

دزدگیر ایزیکار مدل 1XPLUS

از جمله محصولات پرفروش و محبوب ایزیکار که واقعا باید امتحان کنید؛ دزدگیر ایزیکار مدل X1 PLUS می‌باشد. برد این دزدگیر دارای 1 کیلومتر است و آنتن مجزای افزایش برد دارد، اگر در خرید دزدگیر عدد بالای برد برای شما مهم است، این دزدگیر برای شما ساخته شده است. همین حالا برای خرید این دزدگیر اقدام کنید. از لحاظ قابلیت یکی از کاملترین دزدگیرهای بازار است. امکان ارسال هشدار باز ماندن درب‌ها را دارد. برای کسانی که اهل دائم شارژ کردن ریموت‌ها نیستند یک گزینه عالی و باتری خور است. همه اقلام لازم را در جعبه خودش دارد. البته به شرطی که از فروشگاه‌های مجاز خرید کنید و جعبه کامل را تحویل بگیرید.  این دزدگیر را به همراه بهترین قیمت و کیفیت و ضمانت متخصصین اینصب خریداری کنید.

4. دزدگیر ایزیکار مدل Z1 PLUS

 

دزدگیر ایزیکار مدل PLUS1Z

Z1 پلاس یکی از کاملترین دزدگیر های موجود در ایران است. آپشن های کامل این دزدگیر هر سلیقه ای را راضی می‌کند. قابلیت ایزی دور را مانند بیشتر مدل‌های خوب ایزیکار دارد. اگر برای خرید دزدگیر، برد بالا برای شما ملاک است، حتما این مدل را خریداری کنید. بطور کلی یک دزدگیر حرفه‌ای است. ریموت حالت ویبره خطر دارد و باز بودن درب‌ها یا صندوق را با ویبره خبر می‌دهد. حالت قطع دزدگیر برای تعمیرگاه و کارواش، فعال شدن خودکار دزدگیر با خاموش کردن اتومبیل، قابلیت پیدا کردن ماشین در پارکینگ و مکان‌های شلوغ و … را دارد. بطور کلی یک پیشنهاد جدی برای خرید دزدگیر است. دارای گارانتی بلند مدت و ضمانت اصالت کالاست و از همه مهم تر دارای قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با امکانات عالی است.

5. جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار؛ 5100

دزدگیر خودرو ایزیکار مدل 5100

یکی دیگر از بهترین دزدگیرهای ایزیکار است که ما برای خرید به شما همراهان پیشنهاد می‌کنیم. قابلیت ایزی دور را مانند سایر تولیدات این برند دارد. قابلیت فعال شدن قفل درب ها پس از سی ثانیه از شروع حرکت، یا قابلیت قفل کودک را دارد. شما با این دزدگیر در صورت سرقت ماشین که البته امیدواریم هرگز تجربه نکنید، امکان خاموش کردن ماشین از راه دور را دارید. ریموت دارای حالت ویبره و زنگ برای اطلاع رسانی باز بودن درب‌ها یا روشن بودن چراغ است. اگر این دزدگیر را از اینصب خریداری می‌کنید، از قیمت واقعی، جعبه کامل محصول، ضمانت اصالت و گارانتی معتبر، مطمئن باشید.

6. دزدگیر خودرو ایزیکار مدل E6

دزدگیر خودرو ایزیکار مدلE6

یکی از بهترین گزینه‌ها در لیست جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار همین مدل E6 است. قابلیت های این دزدگیر به قدری کامل و متفاوت است که حتما باید خودتان امتحانش کنید تا شما هم مثل ما به این دزدگیر علاقه مند شوید. دارای قابلیت ایزی دور است. امکان خاموش کردن خودرو هنگام سرقت را به شما می‌دهد. پس از شروع به حرکت اتومبیل، درب‌ها بصورت خودکار قفل می‌شوند و این قابلیت زیر 30 ثانیه فعال می‌شود. ریموت حالت ویبره و زنگ برای اعلام خطر را دارد. یک مراقب همه فن حریف برای بالابردن امنیت ماشین شماست. 36 ماه گارانتی دارد. 5 سال خدمات پس از فروش دارد و از همه مهمتر توصیه اینصب برای انتخاب بهترین دزدگیرها را دارد. برای اینصب، رضایت شما مهمترین مسئله است، پس مثل همیشه به ما اعتماد کنید.

سخن پایانی

خرید دزدگیر ماشین ضروری ترین کاری است که باید برای افزایش امنیت خودرو خود انجام بدهید. اصلا سرقت ماشین و سارقان حرفه ای را شوخی نگیرید، خطر از آنچه فکر می کنیم به ما نزدیکتر است. با مقاله معرفی جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار، می‌توانید دزدگیر مناسب خودروی خود را انتخاب کنید و توجه داشته باشید نصب دزدگیر خریداری شده را خودتان یا به دست هرشخصی نسپارید و این کار را به متخصص همان حوزه بسپارید. اگر ساکن تهران هستید می‌توانید از خدمات نصب در محل مجموعه اینصب بهره مند شوید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟