معرفی 9 مدل از بهترین دزدگیرها برای پژو 405 | اینصب
x
X

معرفی بهترین دزدگیرها برای پژو 405

آمار سرقت سالانه خودروهای 405 علاوه بر ضعف امنیتی این خودرو نشان از علاقه و تبحر سارقان برای دزدیدن این مدل از ماشین‌های داخلی دارد. برای سرقت یک 405 توسط یک سارق حرفه‌ای فقط چند دقیقه زمان لازم است. بنابراین لازم است که از ابزارهای امنیتی مانند دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو برای محافظت از خودروی خود استفاده کنید. در این مطلب می‌خواهیم درباره دزدگیرها صحبت کنیم. اگر صاحب خودروی 405 هستید، با ما همراه باشید تا یک لیست از بهترین دزدگیرها برای پژو 405 را به شما معرفی کنیم.

لیست بهترین دزدگیرها برای 405

شاید برایتان سوال پیش بیاید که ما چطور از بین برندها و مدل‌های مختلف دزدگیرها،  لیست برترین‌های خود را انتخاب می‌کنیم و پیشنهاد می‌دهیم؟ بنابراین قبل از اینکه به معرفی بهترین‌ها برویم، به این سوال پاسخ خواهیم داد تا شما با خیال راحت و اطمینان بیشتر دست به خرید بزنید.

ما بر اساس تجربیاتی که در فروش انواع محصولات جانبی خودرو از جمله دزدگیرها داریم، مقایسه مدل‌ها از لحاظ کارایی و طراحی هوشمندانه، امکانات و مشخصات فنی، رضایت مشتریان، مقایسه قیمت‌ها بر اساس قابلیت‌های محصولات و بسیاری موارد دیگر، این لیست پیشنهادی را انتخاب می‌کنیم. در واقع ما بجای شما همه تحقیقات مورد نیاز را انجام دادیم. پس اگر فرصت و یا تجربه کافی برای انتخاب بهترین محصولات مناسب ماشین خودتان را ندارید، با خیال راحت به لیست منتخب ما اعتماد کنید.

فراموش نکنید که برای ما اعتماد شما از همه چیز مهم‌تر است. با این اوصاف در ادامه باهم به سراغ لیست بهترین دزدگیرها برای پژو 405 خواهیم رفت. ما سعی کردیم لیست دزدگیرهای منتخب را از برندهای مختلف انتخاب کنیم تا شما تنوع محصول و آزادی عمل در انتخاب را داشته باشید.

بهترین دزدگیرها برای 405 کدامند؟

1. دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF-825-double

برند قدیمی استیلاک را حتما می‌شناسید. برند بسیار خوش ساخت و با کیفیت و پرطرفدار استیلاک در این لیست، دو مدل دزدگیر بسیار خوب و مناسب 405 دارد. البته این دزدگیرها را برای انواع خودرو داخلی و خارجی می‌توانید استفاده کنید. این دزدگیر و دزدگیر 825 تک ریموت، هردو یک مشخصات فنی دارند با این تفاوت که این مدل دارای دو ریموت تصویری است. پشتیبانی از صندوق پران، چشمی آلتراسونیک و شیشه بالا بر از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این دزدگیر است. آنتن برای افزایش برد، رله قطع برق، داشتن نمایشگر برای مشاهده میزان شارژ ریموت و … ، سیم بندی،  شاسی کاپوت نیز از دیگر قابلیت‌های دزدگیر LF-825 جفت ریموت استیلاک است. اگر می‌خواهید یک محصول با همین خصوصیات داشته باشید، می‌توانید مدل تک ریموت تصویری آن را بردارید که تنها تفاوتش در ریموت آن‌هاست.

2. دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861

یکی دیگر از دزدگیر های با کیفیت استیلاک برای 405 دزدگیر ماشین LF861 جفت ریموت تصویری است. دلیل پرطرفدار بودن این دزدگیر کیفیت ساخت بسیار خوب این مدل است. ریموت‌ها دارای حالت زنگ و ویبره آلارم خطر هستند. یک گزینه بسیار عالی و جزئی از لیست بهترین دزدگیرها برای 405 است. این دزدگیر دارای دارای دو ریموت تصویری است. اگر انتخاب شما این دزدگیر است اما محدودیت در بودجه دارید، دزدگیر LF861 تک ریموت تصویری قطعا گزینه مناسبی برای شماست.

3. دزدگیر خودرو ایزیکار مدل E6

خب دزدگیرهای برند کره‌ای ایزیکار هم واقعا احتیاجی به تعریف ندارند. همیشه یک پای ثابت لیست بهترین دزدگیرها هستند و قطعا از بهترین دزدگیرها برای 405 هم نیز می‌باشند. دزدگیر ایزیکار مدل E6 قابلیت ایزی دور دارد که به شما امکان باز کردن درب‌های خودرو از طریق شیشه را می‌دهد و همچنین قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور را از طریق ریموت دارد. اگر دنبال خرید یک دزدگیر همه چی تمام هستید دزدگیر E6 حرف ندارد!

4. دزدگیر خودرو ایزیکار مدل X1 plus

یک دزدگیر به معنای واقعی پرطرفدار و مناسب تمام خودروهای ایرانی و خارجی و البته دزدگیر محبوب برای خودرو 405 است. دزدگیر ماشین ایزیکار مدل X1 plus جزء دزدگیرهای برد بالا می‌باشد. ریموت‌های این دزدگیر مناسب طرفداران ریموت‌های باتری خور است.

5. دزدگیر خودرو ایزیکار مدل Z1 plus

یک دزدگیر با کیفیت و بسیار خوش ساخت!! دزدگیر ماشین ایزیکار Z1 plus قابلیت ایزی دور را نیز دارد.  این دزدگیر بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال یک دزدگیر زیبا با قابلیت های پیشرفته هستند. امکان خاموش کردن خودرو از راه دور را از طریق ریموت ها دارد. علاوه بر اینکه یک دزدگیر مناسب برای 405 است، از این دزدگیر برای همه خودرو های داخلی و خارجی می توانید استفاده کنید.

6. دزدگیر خودرو هوتای مدل 132-HT

یک دزدگیر با کیفیت که از خریدش هرگز پشیمان نمی‌شوید. دزدگیر هوتای مدل HT-132 دارای دو ریموت تصویری است که حالت زنگ و ویبره آلارم خطر دارند. ریموت های این دزدگیر از نوع شارژی و دارای آنتن مجزا برای افزایش برد دزدگیر است. با یک لیست بلند بالا از مشخصات فنی کامل که باعث می‌شود در لیست پیشنهادات ما قرار بگیرد. اما آنچه که باعث محبوبیت بسیار زیاد این مدل شده، ریموت‌های بسیار جذاب آن است که دل هر شخصی را می‌برد.

7. دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L128

قیمت مناسب و کیفیت بالا بهترین تعریف برای این مدل دزدگیر است. دو ریموت تصویری دارد که قابلیت زنگ و ویبره آلارم خطر را هم دارند. دارای آنتن مجزا جهت افزایش برد دزدگیر است. ریموت‌های این مدل از نوع باتری خور هستند که طرفداران خاص خود را دارد.

8. دزدگیر خودرو بلوتوثی چیتا مدل F11

یک دزدگیر خوب با طراحی اسپرت و جذاب و مناسب طرفداران دزدگیر های خاص چیتا. دو ریموت تصویری دارد که قابلیت ویبره و زنگ در مواقع آلارم خطر را دارند. اگر از دسته کسانی هستید که حوصله شارژ ریموت را ندارید، این انتخاب مناسب شماست. ریموت های این مدل باتری خور هستند. مثل همیشه چیتا برای شما دو کاور ریموت باحال تدارک دیده. خب دیگه چی می خواین؟

9. دزدگیر خودرو بلوتوثی چیتا مدل S886

این دزدگیر یکی از محصولات دیگر از سری جدید دزدگیرهای با کیفیت چیتا است. این دزدگیر با ظاهر شیک و طراحی عالی، به همراه دو کاور ریموت پرطرفدار ارائه می‌شود. قابلیت بلوتوث دارد که به شما این امکان را می‌دهد که درب خودرو را با استفاده از گوشی تلفن همراه، باز و بسته کنید. دو ریموت تصویری دارد که دارای دو رنگ جذاب و متفاوت هستند.

دزدگیر مناسب پژو 405

سخن پایانی

ما در این مقاله تلاش کردیم لیستی از بهترین دزدگیرها برای پژو 405 را در اختیار شما قرار دهیم. دزدگیرهای زیاد دیگری وجود دارند که می‌توان آن‌ها را خریداری کرد اما کارشناسان و متخصصان فنی ما در اینصب این لیست را برای خودروی پژو 405 مناسب‌تر دیده‌اند. این دزدگیرها کیفیت بالایی دارند و با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به شما ارائه خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر و راهنمای خرید، با همکاران ما در اینصب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟