لیست مشاغل پردرآمد در ایران و معرفی آنها | اینصب
x
X

لیست مشاغل پردرآمد در ایران و معرفی آن ها

مشاغل پردرآمد

اشخاصی که باید با مشاغل پر درآمد آشنا شوند :

  1. خیلی ها از نوجوان ها و جوان هایی که درگیر انتخاب رشته تحصیلی هستند.
  2. کسانی که یادگیری مهارت های جدید برای تعیین مسیر شغلی آینده شان را آغاز می کنند.
  3. یا کسانی که قصد تغییر شغل دارند و یا به دنبال راه ها و ایده های جدید شغلی هستند.

در رابطه با مشاغل جدید و پر درآمد در ایران چقدر می دانید؟ به نظر شما مشاغل پردرآمد در ایران بیشتر وابسته به توانایی های فردی و مهارت های خاص هستند یا سرمایه و موقعیت اجتماعی؟ سهم مشاغل سنتی و مشاغل دنیای جدید از این لیست چقدر است و چطور تقسیم شده؟ و چرا به دنبال مشاغل پردرآمد در ایران هستید؟

کدام مشاغل در ایران پردرآمد هستند؟

قبل از هرچیز باید گفت که متاسفانه هیچ یک از مشاغل نمی توانند یک شبه شما را به درآمدهای بالا و عجیب و غریب برسانند. پس اگر به اصطلاح رویای طی کردن ره صد ساله را در یک شب دارید، احتمال اینکه موفق نشوید زیاد است.

پس شاید بهتر باشد که به جای پیدا کردن مشاغل پردرآمد دیدگاهتان را در رابطه با شغل فعلی خودتان و موفقیت عوض کنید. مهارت، تجربه و تخصص، تلاش و پشت کار، نظم و انضباط کاری خصوصیاتی هستند که شما را در هرکاری به موفقیت و درآمد مناسب خواهند رساند. از طرفی، اگر کارفرما هستید هم سعی کنید برای موفقیت بیشتر و کسب درآمد های بهتر، کارمندان خود را به این خصوصیات عادت بدهید. نظم و انضباط را در محیط کار خود جدی بگیرید و برای آن اهمیت ویژه ای قائل شوید. بهترین راه این است که از یک دستگاه حضور و غیاب کمک بگیرید. تاثیر این رفتارها در پیشرفت کاری و درآمد خود را جدی بگیرید و حالا میرسیم به لیست مشاغل پر درآمد و معرفی آن ها.

  • بخش زیبایی

آرایشگاه

خب واقعیت این است که بیشتر مشاغل مرتبط با زیبایی جزء پردرآمد ترین ها هستند. آن هم نه فقط در ایران. حالا باید گفت امروزه آرایشگرهای زنانه در رده ی بالای لیست مشاغل پر درآمد در ایران هستند. بخصوص اگر به روز، خلاق و با تجربه باشند و از روش های نوین تبلیغات هم برای معرفی خود استفاده کنند، خیلی زود مشتریان ثابت خود را خواهند یافت. علاوه بر آرایشگر ها، ناخن کارها، خدمات مربوط به رنگ مو، میکاپ و خدمات مربوط به عروس هم در این لیست هستند.

اما زیبایی فقط به آرایشگاه ها ختم نمی شود. کلیه خدمات مربوط به مراقبت های پوست و مو ، مانند پاکسازی، ماساژ و کلا خدمات، در این رده هم جزئی از مشاغل مربوط به زیبایی و در لیست پردرآمد های ایران هستند. مشاغل مرتبط با زیبایی را ادامه می دهیم با پزشکان زیبایی و جراحان پلاستیک. جراحی و پزشکی خصوصا در حوزه زیبایی از مشاغل سخت، پرطرفدار و بسیار پولساز جهان است. خصوصا در ایران که پزشکان زیبایی از تخصص و تبحر ویژه ای برخوردار هستند.

تبحر پزشکان ایرانی و قیمت پایین خدمات باعث شده که افرادی نیز از سایر کشورها برای استفاده از خدمات به ایران سفر کنند. جالب است بدانید برای راهنمایی و کمک به این مراجعه کنندگان شغل دیگری تحت عنوان توریسم درمانی شکل گرفته که آن هم در لیست مشاغل پر درآمد است. البته توریسم درمانی نه فقط در زمینه زیبایی بلکه در تمام زمینه های درمانی فعال است. خلاصه همانطور که گفتم اغلب مشاغلی که به نوعی به زیبایی مرتبط می شوند در لیست مشاغل پر درآمد ایران قرار دارند.

  • صنعت مد و لباس

صنعت مد و لباس

طراحان لباس خصوصا طراحان لباس عروس، طراحان لباس های شب و خاص، نه تنها در ایران بلکه در همه جای جهان از درآمد بالایی برخوردار هستند. اگر به خیاطی علاقه دارید، دقیق و با حوصله هستید و به هنر و مد علاقمند هستید، این شغل می تواند برای شما مناسب باشد. خیالتان راحت باشد که این شغل همیشه در لیست پردرآمدها بوده و خواهد بود. خصوصا اگر بتوانید برند و مزون لباس شخصی خود را داشته باشید و یا برند خود را به خارج از کشور هم معرفی کنید. مشاغل این حوزه الزاما به تحصیلات دانشگاهی احتیاج ندارند. شما می توانید تبحر و تخصص لازم را در خارج از دانشگاه هم به خوبی بدست بیاورید و با خلاقیت و دیدگاه هنری خود به خوبی در این حوزه پیشرفت کنید.

  • دلالی

دلالی

ممکن است طبق تعاریف رسمی دلالی را شغل ندانید. اما به هر حال باید بدانید واسطه گری و دلالی در لیست مشاغل پر درآمد ایران همیشه جایگاه خود را داشته. برای موفقیت در این شغل به تحصیلات دانشگاهی و سرمایه اولیه نیاز ندارید. اگر فن بیان خوبی دارید، به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنید و توانایی جلب اعتماد دیگران را دارید. احتمال موفقیت شما در این کار زیاد است. واسطه گری مثل خرید و فروش ملک و ماشین از جمله فعالیت های پولساز حال حاضر است.

  • بلاگرها

بلاگری

بلاگری تا چند سال پیش یک سرگرمی ساده بود. اما در حال حاضر اینفلوئنسرها از جمله پر درآمدترین های ایران محسوب می شوند. بلاگرها در واقع از طریق تبلیغات، جذب مشتری، اسپانسرینگ و یا همکاری در فروش کسب درآمد می کنند.

خب لیست مشاغل پر درآمد ایران به همین جا ختم نمی شود. جای دندانپزشکان، جراحان، برنامه نویس ها، تعمیرکاران خودرو، و کلا، تورلیدرها و خیلی از مشاغل دیگر هم در این لیست است. ممنون که تا آخر این مقاله همراه ما بودید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟