معرفی و شناخت مشاغل دورکاری پر درآمد | اینصب
x
X

شغل های پر درآمد برای دورکاری

مشاغل دورکاری از جدیدترین و پرطرفدار ترین انواع مشاغل هستند. شاید ابتدا این شکل از کار کردن خیلی شناخته شده نبود و یا جدی گرفته نمی شد، اما امروز نه تنها شغل های پر درآمد زیادی هستند که به این شکل انجام می شوند، بلکه در خیلی از سازمان ها و شرکت ها دورکاری به عنوان شکل جدیدی از ارتباط بین کار و کارمند یا کارمند با مدیر شناخته می شود. حالا کارمندان می توانند وظایف کاری خود را از خانه انجام بدهند و مدیران امکان نظارت از طریق فرآیند آنلاین را بر کارمندان خود دارند.

فراموش نکنید که دورکاری شغل نیست. بلکه در واقع یک روش منعطف کاری است که به کارمندان اجازه می دهد بدون نیاز به حضور در اداره و از راه دور به وظایف خود بپردازند. جالب است بدانید که طبق تحقیقات میزان رضایت افراد از مشاغل دورکاری در بخش دولتی 91 درصد و این میزان در بخش خصوصی 95 درصد است. حالا اگر برای شما سوال است که مشاغل دورکاری از لحاظ درآمد به چه صورت هستند، این مطلب را از دست ندهید. چرا که قرار است شغل های پر درآمد برای دورکاری را به شما معرفی کنیم.

ذکر یک نکته مهم در اینجا خالی از لطف نیست. امروز در سازمان ها شکل های مختلف کاری مثل مشاغل دورکاری، شیفت های مختلف چرخشی یا ثابت و غیره وجود دارند. داشتن یک دستگاه حضور و غیاب برای محاسبه ی حقوق و دستمزد، ثبت دقیق ورود و خروج کارمندان، محاسبه ساعت مفید کاری، بررسی و تنظیم شیفت های مختلف برای هر سازمانی از ضروریات است.

همه چیز درباره ی مشاغل دورکاری و میزان دستمزد ها

مشاغل دورکاری مانند سایر مشاغل مزایا و معایب خاص خود را دارا هستند. همه ی شغل ها را نمی شود به صورت دورکاری اداره کرد، یا ممکن است تعداد مشاغل پر درآمدی که به شکل دورکاری اداره می شوند کمتر باشد. نداشتن یک برنامه ریزی دقیق برای دورکاری ممکن است همه ساعت های روز شما را درگیر کند. با این حال مشاغل دورکاری مزیت های خاص خود را هم دارا هستند. بطور مثال دورکاری باعث می شود بهره وری سازمان ها افزایش یابد و در مقابل هدر رفت انرژی سازمان ها کاهش می یابد. همزمان بهره وری فردی افراد وقتی که از کنترل دائم و مستقیم سازمان ها خارج می شوند بیشتر می شود.

پر درآمد ترین مشاغل دور کاری

اگر دوست دارید از طریق مشاغل دورکاری به درآمد های بالا برسید نباید هر شغلی را انتخاب کنید. بهتر است مهارت های خود را در زمینه مشاغل پر درآمد افزایش بدهید. با این روش از طریق این مشاغل هم به راحتی به درآمد قابل توجهی خواهید رسید. بعد از این توضیحات بریم به سراغ لیستی از شغل های پر درآمد برای دورکاری.

  • برنامه نویسی

برنامه نویس

برنامه نویسی یک شغل پرطرفدار و پر درآمد است. تعداد برنامه نویس ها به هیچ وجه کم نیست. اما به شرطی که شما مهارت های خودتان را افزایش بدهید و برنامه نویس قابلی باشید آن وقت می توانید به این شغل به عنوان یکی از مشاغل دورکاری پر درآمد نگاه کنید. پس همه چیز به شما و توانایی های شما بستگی دارد. اما اگر یک برنامه نویس با مهارت های بالا هستید، چرا باید در استخدام یک شرکت باشید؟ در حالی که می توانید بصورت دورکاری و همزمان برای چند شرکت کار کنید؟ و از مزایای مشاغل دورکاری بهره ببرید. در ایران درآمد یک برنامه نویس خوب که به این شکل کار می کند بالای 40 میلیون تومان است.

  • سئو سایت

سئو کار

این روز ها که همه چیز به موتورهای جستجو، برند سازی و فروش مربوط می شود بازار کار متخصین سئو در همه جای جهان حسابی داغ است. پس اگر به دنبال مشاغل دورکاری پر درآمد هستید سئو یک گزینه خیلی خوب برای شماست. توانایی های خودتان را افزایش بدهید. چراکه در ایران با توجه به مهارت و سابقه ای که دارید، درآمد ماهانه شما چیزی در حدود 15 تا 40میلیون خواهد بود. حالا اگر بصورت همزمان چند سایت را هدایت کنید چطور؟ اگر همچنان به دنبال مشاغل دورکاری با درآمد بالا هستید از همین امروز یادگرفتن مهارت های لازم را شروع کنید.

  • تولید محتوا

تولید محتوا

حتما این جمله را این روزها زیاد می شنوید که محتوا پادشاه است. تولید محتوا به شکل های مختلف متنی، تصویری و ویدیویی یک بخش مهم در موفقیت همه کسب و کارهاست. تا جایی که این روزها اگر تولید و استراتژی محتوای خوبی نداشته باشید دیده نمی شوید. این کار به عهده متخصصین محتوا و خصوصا مدیر محتوای مجموعه هاست. اگر مهارت های بازاریابی دیجیتال، سئو، فروش را دارید توانایی تحلیل رقبا و بازار و مشتریان را دارید. روابط عمومی خوبی دارید و خلاق هستید و در نهایت زمانبندی مناسبی دارید. شما می توانید به عنوان مدیر محتوا مشغول به کار شوید. یکی از مشاغل دورکاری جذاب و البته پردرآمد. مثل تمام مشاغل دورکاری شما می توانید مدیریت محتوای چند شرکت را بصورت همزمان به عهده داشته باشید. در ایران با این روش می توانید روی درآمدی بالغ بر 30 میلیون تومان در ماه حساب کنید.

  • تدوین

تدوینگر

تولید محتوای ویدیویی و تدوین یکی از پردرآمد ترین مشاغل دورکاری است. مثل مشاغل دیگری که در رابطه با آن صحبت کردیم اینجا هم همه چیز به مهارت و توانایی شما بستگی دارد. به عنوان یک تولید کننده ویدیویی خلاق و یک تدوین گر حرفه ای درآمد شما از دقیقه ای 500 هزارتومان تا 10 میلیون و حتی بیشتر متغیر است. مثل همیشه در مشاغل دورکاری دست شما برای انجام چند پروژه بصورت همزمان باز است. بنابراین به راحتی می توانید روی درآمد های بالا در این شغل حساب کنید.

دیگر مشاغل پر درآمد دورکاری

در بین مشاغل دورکاری پر درآمد باید به گرافیست ها انیمیشن سازها و تری دی آرتیست ها هم اشاره کنیم. در این حوزه هر چقدر که توانایی کار با برنامه های بیشتری داشته باشید موفق ترید. تولید محتوا به صورت انیمیشن یکی از پردرآمد ترین مشاغل دورکاری است. بر اساس تخصص و تجربه، شما می توانید روی درآمدی درحدود دقیقه ای بین 200 تا 500 هزارتومان در ماه حساب کنید. برای یک طراح گرافیست خلاق و ماهر در آمدی در حدود 30 میلیون تومان در ماه دور از دسترس نیست. تری دی آرتیست ها می توانند روی مبالغی بالاتر از این حرف ها حساب کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟