مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران
x
X

معرفی بهترین مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران

مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران، باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد تا شما به عنوان مصرف کننده بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همانطور که می‌دانید، مدیران از دستگاه‌های حضور و غیاب برای کنترل تردد کارمندان استفاده می‌کنند تا بهره‌وری بیشتری را تجربه کنند.

اگر نگاهی به گذشته بیاندازید، زمان ورود و خروج کارمندان را بر روی کاغذ می‌نوشتند و یا به صورت دستی در فایل‌های اکسل و یا ورد وارد می‌کردند. شاید خودتان هم آن سیستم را تجربه کرده باشید و در کارخانه‌ها یا مکان‌هایی که بیش از 50 پرسنل داشتند در صف ثبت ورودتان معطل می‌شدید.

لازم است بدانید که خطا در آن روش بسیار زیاد بود و اکثر زمان‌ها به صورت اشتباه وارد می‌شد. حتی امکان تقلب در آن روش ها بسیار زیاد بود، زیرا فایل‌های ورد و اکسل کاملا قابل تغییر هستند و اگر کارمندی به اصول اخلاقی پایبند نباشد به راحتی تغییرات را اعمال می‌کند. از این رو استفاده از دستگاه های حضور و غیاب بسیار مرسوم شد.

در شرکت های کوچک و بزرگ و یا در اکثر فروشگاه هایی که تعداد پرسنل زیادی دارند با نصب این دستگاه از ساعات دقیق ورود و خروج پرسنل خود مطلع می شوند.

 

فروش دستگاه حضور و غیاب

ویژگی‌ های یک مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران

مهم‌ترین بخش خرید دستگاه‌هایی که نیاز به توضیحات بیشتر دارد انتخاب درست مرکز فروشگاهی است. دستگاهی که شما می‌خرید باید دارای پشتیبانی حرفه ای باشد تا در صورت جابجایی یا هر تغییراتی پاسخگوی شما باشند. خدمات پس از فروش ویژگی مهم دیگری است که باید حتما در هنگام خرید جدی گرفته شود و مراکزی که خدمات فوق‌العاده‌ای دارند را انتخاب کنید.

وجود دستگاه حضور و غیاب باعث می شود تا مدیران از عملکرد دقیق پرسنل خود با خبر شوند و همچنین این دستگاه مشوق پرسنل برای عملکرد بهتر می شود. زیرا با وجود سیستم حضور و غیاب تمام اضافه کاری ها به طور دقیق محاسبه می شود و همچنین تمام تاخیری‌های کارمندان در حقوق آخر ماه تاثیر داده می‌شود.

بیشتر بدانید: 5 تا از بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب

قبل از خرید نیاز است که با کارشناسان مربوط به حوزه سیستم کنترل تردد مشورت کنید تا آن‌‌ها با توجه به نیاز سازمانی هر مجموعه ای شما را برای خرید نوع دستگاه راهنمایی کنند. در ادامه شما را با انواع سیستم حضور و غیاب آشنا خواهیم کرد.

معرفی انواع سیستم حضور و غیاب

سیستم حضور غیاب دارای انواع متفاوتی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی
  • حضور و غیاب تشخیص چهره
  • کارتی
  • رمزی و…

بعضی از دستگاه‌ها از همه این مدل‌ها پشتیبانی می‌کنند و کامل‌ترین نوع آن می‌باشند که آن هم به همه توصیه نمی‌شود و نیاز به مشاوره قبل از خرید دارد. برای گرفتن مشاوره می‌توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی اینصب تماس بگیرید.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی از پرکاربرد‌ترین و پراستفاده‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب می‌باشد. در این نوع دستگاه هیچ گونه تقلبی صورت نمی‌گیرد زیرا عملکرد این دستگاه توسط اثر انگشت هر شخص می‌باشد که منحصر به فرد است.

اثر انگشت هر پرسنل بر روی این دستگاه تعریف می‌شود و با هر ورود و خروج با قرار دادن انگشت خود بر روی سنسور دستگاه، تردد این پرسنل ثبت می‌شود. سیستم های حضور و غیاب اثر انگشتی با دمای عادی و معتدل کار می‌کنند یعنی در فصل سرد وقتی دمای بدن شما کاهش یافته اثر انگشت شما به سختی مورد تایید قرار می‌گیرد.

همچنین سنسورهای دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی نسبت به نور بسیار حساس هستند و باید مراقب باشید تا در معرض نور خورشید و یا نور هالوژن ها و… قرار نگیرد.

سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره

این دستگاه در شرکت های بزرگ و لوکس بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این دستگاه در شرکت‌هایی که دارای مجموعه‌ای بزرگ می‌باشند و بهداشت برای آنان حائز اهمیت است بسیار توصیه می‌شود.

در دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی، شخص تماس فیزیکی با دستگاه دارد و انتقال بیماری و میکروب و ویروس از این طریق امکان پذیر می‌باشد. در دستگاه‌های تشخیص چهره،شخص هیچ گونه تماس فیزیکی با دستگاه ندارد. زیرا عملکرد دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به این گونه می باشد که با تعریف چهره ی پرسنل،چهره در حافظه دستگاه ثبت می شود و با هر بار ورود و خروج،پرسنل با قرار گرفتن در مقابل دستگاه تردد خود را ثبت می‌کند.

در این نوع سیستم هیچ گونه تقلبی امکان پذیر نمی‌باشد زیرا چهره ی هر شخص یونیک و منحصر به فرد می باشد.تمامی دستگاه های حضور و غیاب دارای نرم افزار می باشند.

نرم افزار سیستم حضور و غیاب بر روی سیستم شما نصب می شود و شما می توانید تمامی اطلاعات تردد هر پرسنل را از طریق این نرم افزار مشاهده کنید.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

این سیستم یکی از قدیمی‌ترین نوع کنترل تردد است. عملکرد این دستگاه بدین گونه است که اطلاعات هر پرسنل بر روی یک کارت ثبت می‌شود و پرسنل با هر بار ورود و خروج فقط کافی است کارت را در مقابل دستگاه قرار دهد.

در این نوع سیستم‌های حضور و غیاب امکان تقلب وجود دارد زیرا هر شخص می تواند با قرار دادن کارت خود در اختیار همکار خود، باعث ایجاد تقلب شود. به همین دلیل استفاده از دستگاه های حضور و غیاب در جموعه هایی که دارای پرسنل بسیار هستند توصیه نمی شود.

دستگاه حضور و غیاب

مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران

برای خرید انوع دستگاه حضور و غیاب در تهران به همراه گارانتی‌های معتبر و طولانی می‌توانید به فروشگاه اینصب مراجعه کنید. اینصب انواع دستگاه های حضور و غیاب را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت‌ها از برند فراتکنو به فروش می رساند. این فروشگاه در خصوص فروش این دستگاه خدمات زیر را به شما ارائه می‌دهد که عبارتند از:

  • تنوع بسیار بالا در ارائه محصولات
  • ارائه بهترین کیفیت
  • کمترین قیمت
  • دارای گارانتی معتبر
  • امکان خرید اینترنتی
  • ارسال رایگان

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان از مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران، شما می توانید با کارشناسان اینصب تماس بگیرید تا شما را دقیق تر در خرید این دستگاه راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟