قیمت دزدگیر خودرو در بازار | قیمت دزدگیر ماشین | گرانترین دزدگیر ماشین | اینصب
x
X

مروری بر قیمت دزدگیر خودرو در بازار

اهمیت ایجاد امنیت برای هر وسیله ضروری می‌باشد. اهمیت استفاده از دزدگیر خودرو نیز برای تامین امنیت خودرو بسیار مهم است. این اهمیت از آنجایی مشخص می‌شود که سالانه شاهد به سرقت رفتن خودروهای بسیاری هستیم که فاقد سیستم دزدگیر هستند. هنگامی که برای اولین بار در سال 1896 یک ماشین به سرقت رفت، افراد متوجه این موضوع شدند که خودروها نیز می‌توانند طعمه خوبی برای دزدان باشند. از آن روز به بعد بحث تامین امنیت خودروها مطرح شد. البته روشن است که دزدگیرهای اولیه ساختار خیلی خاص و یا پیچیده‌ای نداشتند. اما گذر زمان باعث بهبود کارکرد و ساختار دزدگیرها شد. در این مقاله قصد داریم راجع به انواع دزدگیر خودرو، قیمت دزدگیر خودرو در بازار، رده‌بندی دزدگیر ماشین، نکاتی مهم راجع به نصب دزدگیر ماشین و مواردی از این قبیل سخن بگوییم. پس با ما همراه باشید.

 

قیمت دزدگیر خودرو در بازار

.

با ساختار یک دزدگیر خودرو آشنا شویم

هر چند در انواع مختلف دزدگیر خودرو، اجزای سازنده متفاوتی به کار رفته‌اند. اما ساختار اصلی دزدگیر خودروها تقریبا شامل تمامی موارد زیر می‌باشد. در واقع تفاوت در کیفیت و نحوه کارکرد اجزای زیر باعث تفاوت در انواع دزدگیر ماشین می‌شود.

وجود سنسور یک ضرورت برای تمامی دزدگیرها به حساب می‌آید. در واقع سنسور یک دزدگیر به این وسیله کمک می‌کند تا اعلام خطر به مرکز کنترل دزدگیر اتفاق بیفتد. دزدگیر‌ها حداقل یک و حداکثر چندین سنسور را در خود جای داده‌اند.

قسمت کنترل دزدگیر، اطلاعات دریافت شده از حسگرها را دریافت می‌کند. اطلاعات دریافتی توسط مرکز کنترل دزدگیر بررسی می‌شوند. سپس مرکز کنترل دزدگیر دستور اعلام هشدار را به سیستم آلارم دزدگیر می‌دهد.

سیستم هشدار نیز یکی دیگر از اجزای یک دزدگیر خودرو می‌باشد. درواقع سیستم هشدار یکی از اجزای تاثیرگذار روی قیمت دزدگیر خودرو در بازار نیز هست. همانطور که گفتیم با تحریک سنسور و با اعلام دستور از مرکز کنترل دزدگیر، سیستم هشدار یا همان آلارم فعال می‌شود. محدوده مکانی متفاوتی جهت ارسال اخطار توسط سیستم‌های هشدار یک دزدگیر وجود دارد که در هنگام خرید باید به آن توجه شود.

رده‌بندی دزدگیر ماشین و آشنایی با آن‌ها

دزدگیر خودرو نیز مانند بسیاری از محصولات دیگر دارای رده‌بندی مشخصی است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

دزدگیرهای ساده: اولین و البته ساده‌ترین نوع دزدگیر ها، این نوع دزدگیرها هستند. کارایی این دزدگیر‌ها بدین صورت است که تنها می‌توانند با آژیر کشیدن در صورت برخورد هر ضربه‌ای با ماشین، به صاحب آن اعلام خطر کنند. در واقع این نوع دزدگیر‌ها نقش خیلی موثری برای پیشگیری از دزدیده شدن ماشین ایفا نمی‌کنند و عملکرد آن‌ها تنها محدود به اعلام خطر می‌باشد. علاوه بر آن، این دزدگیرها قادر به تشخیص تفاوت بین انواع ضربه‌ها نیستند. بنابراین خیلی فرقی نمی‌کند که ضربه وارد شده به خودرو شما به علت پرش گربه باشد یا تحریک یک دزد! بهر حال دزدگیرهای ساده اعلام خطر می‌کنند.

نکته دیگری که هنگام مرور قیمت دزدگیر خودرو در بازار متوجه آن می‌شویم، این است که این دزدگیرها قیمت بسیار کمتری نسبت به سایر انواع دزدگیر‌ها دارند. این در حالی است که برد دزدگیرهای ساده بسیار کم بوده و در صورتی که صاحب ماشین با فاصله زیادی از ماشین قرار داشته باشد، دزدگیر قادر نیست عملکرد صحیحی از خود نشان دهد.

دزدگیر سیم کارتی و تصویری

دزدگیرهای سیم کارت خور: نام این نوع دزدگیر در بازار ایران، نامی بسیار جدید است. نصب سیم کارت روی دزدگیر این قابلیت را به دزدگیر می‌دهد که با کمک تماس با صاحب خودرو، خطر را اعلام کند. علاوه بر آن قابلیت باز شدن درب ماشین با گرفتن تماس نیز از دیگر ویژگی‌های این دزدگیر است. این قابلیت در مواقعی که فرد به هر علتی سوئیچ ماشین را در دسترس نداشته باشد، بسیار مناسب است. روشن است که قیمت دزدگیر سیم کارتی خودرو کمی بیشتر از قیمت دزدگیر ساده خودرو است.

دزدگیرهای تصویری: این نوع دزدگیرها جزو بالاترین رده در میان انواع دزدگیرها قرار دارند. همین امر نیز موجب شده است تا بالاترین قیمت دزدگیر خودرو در بازار مربوط به دزدگیرهای تصویری باشد. از مهم‌ترین مزیتی که برای این نوع دزدگیرها وجود دارد این است که برد بسیار بالایی دارند. این بدان معناست که حتی با فاصله بسیار زیاد نیز قادر به اعلام خطر هستند. یک مانیتور کوچک در ریموت دزدگیرهای تصویری وجود دارد. این مانیتور با گزارش لحظه به لحظه به صاحب ماشین، به او این تصور را می‌دهد که در نزدیکی ماشین قرار دارد. دزدگیرهای تصویری کوچک‌ترین اتفاق را با علائم مشخص برای صاحب ماشین گزارش می‌کنند.

 

ریموت دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861

.

نکاتی مهم راجع به قیمت دزدگیر خودرو در بازار

قیمت یک دزدگیر مانند هر محصول دیگری در هنگام خرید‌ می‌بایست مورد توجه قرار گیرد. همانطور که اشاره کردیم گرانترین دزدگیر ماشین، در واقع همان دزدگیرهای تصویری هستند. این دزدگیرها با قابلیت ویژه‌ای که دارند ضریب امنیت بالایی برای ماشین ایجاد‌ می‌کنند. بنابراین برخی از افراد تمایل به خرید آن‌‌ها حتی با قیمت بالا دارند.

دقت کنید که برای نصب یک دزدگیر بهتر است به یک فرد با تجربه رجوع کنید. مجموعه اینصب بزرگترین بورس دزدگیر ماشین در تهران بوده که خدمات نصب دزدگیر را برای مشتریان فراهم آورده است. این مجموعه قیمت‌هایی مقرون به صرفه و به روز و براساس قیمت دزدگیر خودرو در بازار ارائه‌ می‌دهد. قیمت محصولات ارائه شده در مجموعه اینصب برای تمامی افراد از سراسر ایران یکسان‌ می‌باشد. خدمات نصب در محل نیز برای مشتریان داخل تهران ارائه‌ می‌شود که هزینه متفاوتی بابت نصب هر محصول در نظر گرفته‌ می‌شود. توجه داشته باشید که ناآشنا بودن با مسیر نصب دزدگیرها در برخی از مواقع خطرات جبران‌ناپذیری را به همراه دارد.

بسیاری از افراد از همان دزدگیر روی ماشین که توسط کارخانه نصب شده است بهره‌ می‌برند و تمایلی به استفاده از دزدگیرهای دیگر موجود در بازار ندارند. هرچند این نوع دزدگیرها نیز دقت و کارایی بالایی دارند اما مشکل بزرگی که راجع به این نوع دزدگیرها وجود دارد این است که محل نصب دزدگیر روی همگی خودروها مشابه بوده و این کار را برای سارقین آسان‌ می‌کند. این نکته به ویژه درباره دزدگیر ماشین ایرانی صدق‌ می‌کند. بنابراین انتخاب دزدگیرهای معرفی شده به نظر معقول‌تر‌ می‌رسد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟