مراقبت از کودکان با ردیاب، مطمئن ترین راه برای ردیابی بچه ها | اینصب
x
X

مراقبت از کودکان با ردیاب

هرقدر که بچه ها بزرگتر می شوند، دردسر ها و نگرانی های والدین،  برای مراقبت از بچه ها هم بزرگتر می شود. حتما شما هم این جمله را بارها از والدین بچه ها شنیده اید. از یک طرف حمایت از حضور مستقل  بچه ها در جمع های هم سن و سالان برای رشد و سلامت روحی بچه ها مفید است.

ردیاب کودکان ناتوان

از طرف دیگر بچه ها بخاطر تجربه های کم اجتماعی قادر به مراقب از خود در برابر خطرات مختلف، نیستند. اما تنها نگرانی والدین کم تجربگی و شیطنت های بچه ها نیست. نگرانی والدین بچه های با شرایط خاص جسمی و روحی، مانند بچه های مبتلا به سندروم داون، بچه های اوتیسم، بچه های بیش فعال و یا بچه های دارای مشکلات شناختی و لیست بلند بالایی از بچه ها با بیماری های خاص و نیازمند توجه و مراقبت های ویژه را نیز نباید فراموش کنیم.

اما پیشرفت تکنولوژی در این مورد هم مثل همیشه، به کمک ما اومده و با معرفی یک وسیله خفن و هیجان انگیز، اما بی نهایت کوچک و ساده خیال ما رو از امنیت کودکان راحت کرده.
پس خانومها و آقان، این شما و این مراقبت از کودکان با ردیاب کودک. برای اینکه هر چه بیشتر به مزیت های داشتن یک ردیاب شخصی خصوصا برای کودکان پی ببرید، تا انتهای این مقاله با من همراه باشید.

ردیاب شخصی چطور از بچه ها مراقبت می کند ؟

ردیاب شخصی یک وسیله کوچک، سبک و بسیار ساده است که درکیف و لباس بچه ها قرار می گیرد و از طریق یک سیم کارت که به ردیاب وصل می شود موقعیت مکانی دقیق کودک را از طریق ارسال پیامک، گزارش می کند.

علاوه بر امکان نظارت بر موقعیت مکانی کودک و مسیر هایی که بچه ها طی می کنند در صورت نیاز قادر به شنیدن صدای محیط و تماس صوتی با بچه ها هستید. شما با خرید یک ردیاب شخصی همچنین می توانید برای بچه ها محدوده مجاز تعریف کنید.

واقعیت اینه که ردیاب کودک گاهی حتی از خود شما بیشتر مراقب امنیت بچه هاست. علاوه بر همه این ها، بچه ها در صورت مواجهه با خطر، ترسیدن، مزاحمت افراد بیگانه و یا گم کردن مسیر با فشار یک دکمه به شما اطلاع می دهند و جالب اینه که در مواقعی مثل مزاحمت و یا آدم ربایی، این تماس می تواند به قدری راحت و بی سر و صدا اتفاق بیوفتد که اصلا توجه طرف مقابل را جلب نکند. حالا تصور کنید کسی اقدام به دزدیدن کودک شما کرده، در صورتی که از ردیاب کودک استفاده می کنید، به راحتی از موقعیت بچه ها و محل اختفای آن ها بر روی گوشی هوشمند و یا سیستم کامپیوتر خود با خبر می شوید.

بنظر من تا همین جا هم مزیت های استفاده از ردیاب شخصی در مراقبت از کودکان، بقدری هیجان انگیز هست که وقت رو برای خرید یکی از این ردیاب های کوچک و کاربردی از دست ندهید. بخصوص که استفاده از این ردیاب ها بسیار ساده و قیمت ردیاب کودک بسیار مقرون به صرفه است. با این حال چند مزیت خوب دیگر ردیاب کودک را مرور می کنیم.

نجات دهنده ی بچه ها در محیط های شلوغ

مراقبت از کودکان با ردیاب

همه ما حداقل یک خاطره تلخ از گم شدن در پارک و شهربازی داریم. حداقل یکبار دست والدین خود را در بازار یا مراکز خرید رها کرده ایم. و یا در اردوهای دانش آموزی دچار آسیب و یا گم شدن شده ایم. خاطره تلخی که برای ما بعد از گذشت سال ها همچنان تازه و ترسناک است. و برای بزرگتر ها اضطراب آور. به بچه ها این اطمینان خاطر را بدهیم که با داشتن ردیاب کودک هرگز گم نخواهند شد. کافیه بچه ها منتظر باشن تا ما از روی گوشی همراهمون پیداشون کنیم. بنظر من که معرکست. هدیه ای به بچه های امروز و فردا و البته والدین آن ها برای اینکه هرگز طعم تلخ و اضطراب آور گم شدن را نچشند.

ردیاب کودک یک مراقب پیشرفته برای بچه های توانخواه

بچه هایی که از بیماری های خاصی رنج می برند، احتیاج به مراقبت بیشتر و دقیق تری دارند. اما شور و نشاط بچه ها برای بازی و حضور در جمع هم سن و سالانشون رو در شهر بازی و پارک و مدرسه نباید از آن ها گرفت. پس چطور مراقب سلامتی این بچه ها باشیم. خرید یک ردیاب کودک در این مورد هم نگرانی های شمارا تا حدود زیادی از بین می برد. برای بچه ها محدوده امن تعیین کنید و اجازه بدهید بچه ها به فعالیت های عادی بپردازند. خیالتون راحت باشه، به محض خروج بچه ها از محدوده امن شما با آلارم خطر متوجه شده و خیلی راحت بچه هارو پیدا می کنید.

والدین شاغل، از ردیاب کودک استفاده کنید

والدین شاغل، از ردیاب کودک استفاده کنید

دلتون نمیخاد که بخاطر مراقبت از بچه ها از کارو و فعالیت های اجتماعیتون دست بکشید؟ پس از یک وسیله ای که به اندازه خودتون مراقب بچه هاست و اجازه می دهد تمام وقت، ناظر بچه ها باشید استفاده کنید. بدون نگرانی ، هم به کارهای خارج از منزل برسید و هم از سلامت و امنیت بچه ها در مدرسه، سرویس و مسیر رفت و برگشت مطمعن باشید. می بینید؟ ردیاب کودک واقعا بی نظیره.

ردیاب کودک ناجی بچه ها در موقعیت های خطرناک

بنظر من این مورد مهم ترین بخش مراقبت از کودکان با ردیاب است. بالاخره با وجود همه مراقبت ها همیشه خطر در کمین بچه هاست، مزاحمت های خیابانی، آدم ربایی و آزار و اذیت بچه ها، و کلی موقعیت های خطرناک دیگر که حاضریم هرکاری بکنیم تا بچه ها با این موقیت ها مواجه نشوند. بهترین ویژگی ردیاب کودک عملکرد آن در موقعیت های خطر ناک است. وقتی که بچه ها با فشار یک دکمه بصورت مخفی شمارو مطلع می کنند. و شما در حالی که صدای محیط رو می شنوید و می تونید با بچه ها ارتباط صوتی داشته باشید، خیلی سریع و راحت خودتون رو به بچه ها می رسونید.

حالا اگر تصمیمتون رو برای خرید ردیاب شخصی برای کودکان گرفتید اما هنوز نمی دونید کدوم ردیاب بیشتر مناسب شماست و اطلاعات بیشتری نیاز دارید. با ما در اینصب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟