x
X

جدیدترین و لوکس ترین مدل های درب پارکینگ

مدل های درب پارکینگ مسئله ایه که این روزها به شدت مورد استقبال قرار گرفته. اصلا مدل های مختلف درب پارکینگ رو می شناسید؟ به نظر شما کیفیت درب پارکینگ و جدید و لوکس بودن آن چه اهمیتی دارد؟ یا ملاک های شما برای انتخاب بهترین درب پارکینگ چی هستند؟ خب به طور کلی چند مدل درب در بازار وجود دارد. دو مدل درب پارکینگ لولایی تک لنگه و دو لنگه و ریلی، ریلی اسلایدی، ریلی تلسکوپی، کشویی، اتومات و… که نوع ریلی و اتومات آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

مدل های درب ها از لحاظ طراحی و ظاهر هم قابل بررسی هستند و شامل، مدل های مدرن، فرمت کلاسیک، درب پارکینگ رومی، مدل های ساده و… و در جنس های مختلف مثل آهنی و فرفورژه هستند. برای خرید درب پارکینگ دو نکته اساسی هست که باید به آن توجه کنید. طراحی و زیبایی درب پارکینگ، کیفیت و امنیت بالای دری که برای پارکینگ انتخاب می کنید. برای مورد اول باید مدل های درب پارکینگ را براساس طراحی خانه و سلیقه ای که دارید انتخاب کنید.

اما برای کیفیت و امنیت احتیاج دارید سه مورد را بررسی کنید.  مواد اولیه بکار رفته در ساخت در، قفل و دستگیره ای که بر روی در نصب شده و در صورت انتخاب یکی از مدل های شیشه ای، کیفیت شیشه بکار رفته در ساخت آن. این تقریبا مهم ترین نکاتی است که باید در مورد یک درب پارکینگ بررسی کنید.

انتخاب بهترین و لوکس ترین مدل های درب پارکینگ

خب برای خرید جدیدترین، بهترین و لوکس ترین مدل های درب پارکینگ آماده اید؟ انتخاب یک درب پارکینگ مناسب می تواند به آپارتمان و یا ویلای شما ظاهری شیک و لوکس ببخشد. البته به شرطی که همانطور که قبلا گفتیم یکی از مدل های مناسب با سبک معماری خانه خودتان را انتخاب کنید. پس شیک ترین و لوکس ترین مدل ها با توجه به نیاز شما و بودجه شما انتخاب می شوند. بعد از اینکه با یک انتخاب درست از بین مدل های درب پارکینگ، یک ظاهر شکیل و یک هارمونی هماهنگ و شیک به ساختمان خودتان بخشیدید.

ریموت نور بالا

یک کار کوچیک دیگه هم هست که به شدت توصیه می کنم انجام بدهید. از یک ریموت نور بالا برای باز و بسته کردن درب پارکینگ استفاده کنید. در واقع یکبار برای همیشه باز و بسته کردن درب پارکینگ را به یک روش حرفه ای و راحت تبدیل کنید. حالا برای اینکه به شکل و شمایل منزلتان جلوه ی زیبایی بدهید و امنیت پارکینگ خانه را هم بالا ببرید بهترین مدل های درب پارکینگ را با من بشناسید.

  • مدل های درب پارکینگ از لحاظ بازشو

اولین نمونه مدل کرکره برقی است. که نوارهای فلزی باریکی است که به بالا جمع می شوند و به نظر بیشتر مناسب ساختمان های جنوبی است. امنیت این نوع درب پارکینگ بد نیست اما اگر بیشتر از این حرف ها به ایمنی اهمیت می دهید، مدل های دیگری را انتخاب کنید. عرض ورودی پارکینگ شما زیاد نیست؟ اگر محدودیت فضا دارید، مدل ریلی را انتخاب کنید.

از مدل های دیگر ، مدل آکاردئونی است. که مناسب مواقعی است که محدودیت فضا وجود دارد. درب های لولایی تک لنگه و دو لنگه می توانند انتخاب های بعدی شما باشند. درهای لولایی محبوبیت زیادی دارند. خصوصا درهای دو لنگه. باز و بسته شدن این درها خیلی ساده و بدون ایجاد صدای ناخوشایند برخی از مدل ها است. با نصب یک جک برقی به سادگی این درها را توسط ریموت باز و بسته کنید و با نصب یک قفل برقی استحکام و دوام این درها را افزایش بدهید. یادتون که نرفته؟ با استفاده از یک ریموت نور بالا کل پروسه باز و بسته کردن درها را ساده تر کنید. درهای لولایی تک لنگه اما بیشتر برای مواردی که محدودیت پارک وجود دارد و درب دولنگه این محدودیت فضا را بیشتر می کند استفاده می شوند.

درب های دو لنگه

این ها تمام مدل هایی که می توانید انتخاب کنید نیستند. نوع دیگر مدل معروف به درب تو درب است. این مدل از درب ها، ظاهری مشابه درب های محبوب لولایی دو لنگه را دارند با این تفاوت که برای عبور و مرور اشخاص یک درب نفر رو در یکی از لنگه های در تعبیه شده.

در آخر مدل محبوب ریلی را داریم. این در بصورت خطی باز می شود و برای مواردی که  محدودیت فضا وجود ندارد مناسب است. که استفاده از آن خصوصا برای آپارتمان ها توصیه نمی شود.

  • مدل های درب پارکینگ از لحاظ متریال

مدل های درب پارکینگ از لحاظ متریال هم انواع مختلفی دارند و بهتر است برای انتخاب یک درب پارکینگ لوکس و مناسب به این نکته هم توجه کنید. شما باید یکی از انواع درب های پارکینگ:

  1. فلزی
  2. چوبی
  3. آلمینیومی
  4. ترکیبی از متریال های مختلف

مدل های درب پارکینگ

را انتخاب کنید. درب های نوع ترکیبی همانطوری که از اسمشان پیداست از ترکیب چند متریال درست شدند. مثلا درهای فلزی با ترکیب چوب یا شیشه که عموما هم طراحی های جالب و شیکی دارند. مدل های درب پارکینگ چوبی شاید کمتر از بقیه طرفدار دارند. اما اگر انتخاب شما این مدل درب های پارکینگ هستند مراقب باشید که این درها در طولانی مدت تغییر شکل می دهند و نیاز به سرویس سالانه دارند.

مدل های آلمینیومی به علت هزینه بالا و استحکام پایین به ندرت استفاده می شود. مگر مدل های رول آپ که در واقع تیغه های آلمینیومی هستند که به هم متصل شدند. ویژگی خوب این مدل ها استفاده آن ها در مواردی است که با محدودیت فضا مواجه هستیم. درب پارکینگ آهنی یا فلزی چطور؟ این جنس از درب ها از گذشته استفاده می شدند و همچنان هم مورد استقبال هستند. دلیل مهم این ماندگاری، امنیت و دوام بالای این مدل ها به علت استحکام زیاد و عمر مفید بالای این متریال است. این مدل ها از پروفیل های قوطی، ورقه های آهنی یک پارچه و چند پارچه تشکیل می شوند.

علاوه بر این ها لازم است سبک های مختلف طراحی در ها رو هم  بشناسید، اون هارو به خوبی با معماری بنا تطبیق بدهید تا جدیدترین و لوکس ترین مدل ها را انتخاب کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟