معرفی مهم ترین لیست لوازم جانبی خودرو | اینصب
x
X

مهم ترین لیست لوازم جانبی خودرو

اشخاصی که صاحب خودرو هستند خیلی علاقه به لوازم جانبی خودرو دارند و دوست دارند که بهترین لوازم جانبی های خودرو را برای ماشین خود تامین و  خریداری کنند. لوازم جانبی های خودرو شامل انواع سیستم های حفاظتی امنیتی و لوازم های تزئینی برای خودرو می باشند.

ممهم ترین لیست لوازم جانبی ماشین

  • دزدگیر ماشین
  • ردیاب خودرو
  • ریموت نور بالا
  • ضبط ماشین

دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو جزء لوازم جانبی های امنیتی خودرو محسوب می شوند که خرید و نصب آن از الزامات می باشد تا از جلوگیری سرقت خودرو جلوگیری شود. اگر مخصوصا صاحب خودروی صفر هستید در قدم اول به خرید این دو نوع لوازم بپردازید. در ادامه مقاله به توضیح لیست لوازم جانبی خودرو می پردازیم.

مهم ترین لیست لوازم جانبی خودرو

دزدگیر ماشین

از مهم ترین لیست لوازم جانبی خودرو می توان به دزدگیر ماشین اشاره کرد. دزدگیر خودرو جزء سیستم های حفاظتی امنیتی خودرو محسوب می شود.

بر اساس آمار سرقت خودرو، دزدی خودرو به روزی 235 عدد رسیده است و سرقت از خودرو های ایرانی و خودرو هایی که فاقد سیستم امنیتی هستند بیشتر می باشد. به همین دلیل نصب دزدگیر ماشین بهتر از نصب نکردن آن است زیرا غیر فعال کردن دزدگیر، زمان بر است.

دزدگیر های خودرو شامل دو نوع ساده و تصویری هستند که تفاوت اصلی این دو نوع دزدگیر در طریقه ی هشدار و اطلاع رسانی می باشد.

دزدگیر های ساده تنها از طریق آژیر، اطلاع رسانی می کنند و جزء ارزان ترین دزدگیر ها محسوب می شوند. ولی دزدگیر های تصویری علاوه بر آژیر از طریق زنگ و ویبره ریموت نیز اطلاع رسانی می کنند و دارای ظاهر زیبا و پیشرفته نیز می باشد.

از بهترین برند های دزدگیر خودرو می توان به برند ایزیکار، استیل میت، هوتای، چیتا، اسپای و … اشاره کرد.

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو و دزدگیر ماشین، مکمل یکدیگرند و ردیاب نیز، از لوازم جانبی های مهم امنیتی می باشند. از طریق ردیاب شما می توانید مکان خودروی خود را به صورت لحظه ای و آنلاین بررسی کنید. از بهترین برند ردیاب خودرو می توان به برند های استیلاک، وایزر، زنوتیک، نورون و …. اشاره کرد.

ردیاب های برند استیلاک به دلیل قابلیت های فراوان تا کنون توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و از طریق این ردیاب خودرو استیلاک شما قادر به کنترل و خاموش کردن خودرو از راه دور ، شنود صداهای داخل کابین خودرو و … هستید.

در خرید ردیاب خودرو حتما توجه کنید که ردیاب از نوع سیمی و دارای باتری بکاپ باشد تا دستگاه با قطع برق خودرو غیر فعال نشود. ردیاب های سیمی نسبت به ردیاب های شارژی دارای دقت بالاتری هستند.

ریموت نور بالا

از جذاب ترین و پر فروش ترین لوازم جانبی خودرو می توان به ریموت نور بالا اشاره کرد. با نصب ریموت نور بالا شما برای همیشه از شر ریموت پارکینگ خلاص می شوید و دیگر مشکلاتی از قبیل گم شدن ریموت، خالی شدن باتری ریموت، استفاده از چندین ریموت برای چندین درب و … را تجربه نخواهید کرد.

از بهترین ریموت های نور بالا می توان به ریموت برند استیلاک نیز اشاره کرد که دارای مشخصات فنی زیر می باشد و قیمت ارزان و مناسبی نیز دارد :

  • دارای آنتن داخلی
  • امکان کد کردن ریموت بر روی 4 درب مختلف
  • بدون نیاز به باتری داخلی
  • پشتیبانی از دو فرکانس 433 و 315 مگاهرتز

ضبط ماشین

خرید ضبط ماشین برای صاحبان خودرو از لذت پخش ترین قیمت لوازم جانبی خودرو می باشد. به خصوص جوانان به داشتن سیستم صوتی خوب بسیار اهمیت می دهند. یکی از اشتباهاتی که بیشتر افراد هنگام خرید سیستم صوتی انجام می دهند، خرید ضبط ماشین دست دوم است.

توجه داشته باشید که خرید ضبط ماشین دست دوم فاقد گارانتی است و اگر پس از پایان زمان مهلت تست، ضبط ماشین دچار مشکلی شود شما باید هزینه بسیاری برای تعمیر آن بپردازید.

زیرا خرید ضبط ماشین از نوع دست دوم را باید از سایت های همچون دیوار، شیپور و … انجام دهید که هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید شما ندارند و شما با فرد طرف هستید نه شرکتی که بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.

بهترین پیشنهاد برای خرید ضبط ماشین، خرید ضبط خودرو نو از برند های نسبتا معروف هست. از برند های شناخته شما که دارای ضبط های حرفه ای، IC بزرگ هستند می توان به برند استیلاک نیز اشاره کرد.

تمامی ضبط های این برند آی سی و هیت سینک بزرگ دارند و شامل قابلیت های زیر هستند :

  • دارای قابلیت بلوتوث
  • دارای پورت USB و AUX
  • قابلیت بر قراری ارتباط صوتی
  • حداکثر توان خروجی 60 وات
  • دارای صفحه نمایش هفت رنگ

جامپ استارتر

جامپ استارتر و یا باتری به باتری سیار از کاربردی ترین لوازم جانبی های خودرو می باشد. با خرید این وسیله شما تا ابد بی نیاز از خودرو های دیگر برای باتری به باتری کردن هستید. از بهترین جامپ استارتر های موجود در بازار می توان به جامپ استارتر استیل میت مدل JS12 اشاره کرد.

جامپ استارتر استیل میت برای خودرو های سواری و سنگین قابل استفاده می باشد و شما می توانید به راحتی بدون نیاز به خودرو های دیگر باتری به باتری کنید.

از جامپ استارتر js12 شما می توانید به عنوان پاور بانک و چراغ قوه نیز استفاده کنید.

مهم ترین لیست لوازم جانبی خودرو

خرید مهم ترین اقلام لوازم جانبی خودرو

اگر قصد خرید لوازم جانبی خودرو را دارید می توانید وارد فروشگاه اینصب شوید و بهترین لوازم جانبی خودرو را از بهترین برند ها مشاهده کنید. فروشگاه اینصب برای افرادی که ساکن شهر تهران هستند نیز خدمات نصب در محل ارائه می دهد.

شما می توانید تمامی محصولات را با قیمت پایین به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه و خریداری کنید. هنگام بروز کوچکترین مشکلی برای محصولات شما می توانید از خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.

همچنین در مورد لیست لوازم جانبی خودرو اگر سوالی داشتید می توانید در قسمت دیدگاه، سوال خود را بپرسید و کارشناسان ما در در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟