4 تا از لوکس ترین لوازم جانبی ماشین برای کادو | اینصب
x
X

لوکس ترین لوازم جانبی ماشین برای کادو

لوازم جانبی ماشین برای کادو

امروزه مناسبت های بسیاری برای هدیه دادن وجود دارد که از برخی از این مناسبت ها شامل روز تولد، روز مرد، روز زن، ولنتاین و … می باشد. حال اگر شما جزء آن دسته افرادی می باشید که نمی دانید برای همسر و یا یکی از اعضای خانواده ی خود، هدیه چه چیزی خریداری کنید توصیه می شود تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا به شما پیشنهاد های ویژه را معرفی کنیم.

خرید هدیه برای آقایان

اگر قصد خرید هدیه ای ویژه برای پدر، همسر و یا برادر خود را دارید و به دنبال هدیه ای ویژه هستید لوازم جانبی های لوکس خودرو برای کادو دادن را فراموش نکنید.

امروزه بیشتر آقایان صاحب خودرو هستند و فراموش نکنید، آقایانی که صاحب خودرو می باشند عاشق لوازم جانبی خودرو و لوازم تزئینی برای ماشینشان هستند. در ادامه به معرفی و توضیح برخی از لوازم جانبی های لوکس اشاره می کنیم.

انواع لوازم جانبی لوکس خودرو برای هدیه

از انواع لوازم جانبی ماشین برای کادو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

دزدگیر ماشین

لوازم جانبی ماشین برای کادو

یکی از لوازم جانبی هایی که بیشتر آقایان به آن علاقه دارند دزدگیر ماشین می باشد. دزدگیر ماشین دارای انواع ساده و تصویری می باشد که از رنج قیمتی 500 تومان تا 6 میلیون تومان موجود می باشد.

اگر رنج قیمتی که قصد هدیه دادن دارید مابین 500 هزار تومان تا 2 میلیون می باشد بهترین گزینه شامل دزدگیر های زیر می باشد:

  • دزدگیر خودرو چیتا مدل F5
  • استیلاک مدل LF-825-single
  • دزدگیر خودرو ایزیکار مدل T1
  • استیل میت مدل RX1000

حال اگر قصد هزینه کردن مابین 3 تا 6 میلیون را دارید، بهترین گزینه ها شامل دزدگیر های زیر می باشد :

  • دزدگیر خودرو ایزیکار مدل Z1 plus
  • استیل میت مدل Ranger5164 double
  • دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger5163 double
  • استیل میت مدل 888E

تنوع دزدگیر خودرو بسیار بالا می باشد و از بهترین برند های دزدگیر ماشین به ترتیب می توان برند های ایزیکار، استیل میت، اسپای، هوتای، چیتا و … را نام برد. دزدگیر های برند ایزیکار و استیل میت جزء لوکس ترین برند های دزدگیر خودرو می باشد.

ردیاب خودرو

هدیه برای آقایان

یکی از لوازم جانبی هایی که وجود آن برای هر خودرویی الزامی است، ردیاب خودرو می باشد. با نصب ردیاب خودرو شما می توانید تنها از طریق اپلیکیشن، خودروی خود را بررسی کنید. اگر همسر، برادر و یا پدر شما همیشه استرس خودروی خود را دارند شما می توانید با هدیه دادن این محصول به آن ها برای همیشه استرس را از آن ها دور کنید.

رنج قیمت ردیاب خودرو حدود 3 میلیون تومان می باشد که به دلیل قیمت بالای آن بیشتر آقایان از خرید این محصول صرف نظر می کنند.

ضبط و باند ماشین

هدیه برای آقایان

ضبط ماشین نیز از یکی از لوازم جانبی های پر طرفدار میان صاحبان خودرو می باشد. مخصوصا جوانان برای داشتن ضبط خودرویی خوب و با کیفیت اهمیت زیادی قائل اند. برای خرید بهترین ضبط ماشین شما می توانید از 600 تومان به بالا هزینه کنید. از بهترین ضبط های خودرو که دارای قیمت پایین و تمام امکانات هستند می توان به ضبط های برند استیلاک اشاره کرد.

باند ماشین نیز از جمله لوازم جانبی پر اهمیت بعد از ضبط ماشین به حساب می آید که شما می توانید نیز به عنوان هدیه دادن آن را انتخاب کنید.

اگر فرد مورد نظر شما به سیستم صوتی خودرو علاقه دارد می توانید وارد قسمت ضبط و باند فروشگاه شوید و نسبت به بودجه ی خود، هدیه ای با پک کامل ضبط و باند خریداری کنید.

ریموت هوشمند نور بالا

اگر به دنبال خرید لوازم جانبی هوشمند هستید، ریموت نور بالا بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با خرید این محصول و هدیه دادن آن به همسرتان، او را برای همیشه از شر ریموت پارکینگ خلاص کنید. با نصب این ریموت بر روی خودرو تنها با زدن یک نور بالا درب پارکینگ باز یا بسته می شود.

قیمت این محصول بسیار مناسب می باشد و شما می توانید این محصول را بر هر نوع مناسبتی خریداری کنید و هدیه بدهید.

خرید هدیه برای خانم ها

تمامی مواردی که برای هدایا گفته شد برای خانم هایی که صاحب خودرو می باشند نیز مناسب هستند. زیرا همه ی اشخاصی که دارای خودرو هستند به سیستم امنیتی و لوازم جانبی های خودرو اهمیت زیادی قائل می باشند. شما نیز برای خواهر ، همسر و یا مادر خود می توانید یکی از لوازم جانبی های بالا را خریداری کنید.

هدیه ای لوکس برای ماشین

لوازم جانبی ماشین برای کادو جزء هدیه های لوکس محسوب می شود زیرا اکثر لوازم جانبی های خودرو مانند دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، ضبط و باند ماشین و … دارای قیمت بالایی هستند و هر کسی توانایی خرید این هدایا را ندارند.

البته ناگفته نماند که محصولاتی مانند دزدگیر ماشین و ضبط خودرو دارای همه نوع رنج قیمتی هستند و شما می توانید محصولی متناسب با بودجه ی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

تمامی محصولات فروشگاه اینصب به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه داده می شود و شما می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. اگر محل زندگی شما خارج از تهران است بهتر است 3 روز قبل سفارش خود را ثبت کنید تا به موقع به دستتان برسد.

همچنین اگر سوالی و یا نظری در مورد ” انواع لوازم جانبی ماشین برای کادو ” دارید می توانید در پایین مقاله قسمت دیدگاه برای ما کامنت کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟