قیمت کیت دزدگیر ماشین | قیمت دزدگیر ماشین | دزدگیر ماشین | بهترین دزدگیر ماشین
x
X

قیمت کیت دزدگیر ماشین

مقدمه

امروزه ابزارهای مختلف و پیشرفته‌ای برای حفظ امنیت وسایل مختلف ساخته شده‌اند. از جمله این ابزار می‌توان به دزدگیر ماشین اشاره کرد که می‌تواند ماشین شما را کاملا ضدسرقت کند. کیت دزدگیر ماشین از قطعات اصلی دزدگیر است که همچنین با نام سیستم آژیر ماشین نیز شناخته می‌شود. اما قبل از خرید کیت دزدگیر باید نکاتی در رابطه با خرید و نصب دزدگیر خودرو و همچنین قیمت کیت دزدگیر ماشین را بدانید. بنابراین در ادامه مطلب با اینصب همراه باشید تا به بررسی کیت دزدگیر ماشین و ویژگی‌های آن بپردازیم.

کیت دزدگیر ماشین چه نوع ابزاری است؟

دزدگیرهای ماشین ابزاری هستند با چندین سنسور حساس که در صورت شناسایی حرکات غیرطبیعی و ورود بدون ریموت و سوئیچ مخصوص به ماشین، با بصدا در آوردن آژیر، به صاحب ماشین و اطرافیان هشدار سرقت ماشین را می‌دهند. آژیر دزدگیر یا همان کیت دزدگیر ماشین، انواع مختلفی داشته و امنیت ماشین شما را به خوبی حفظ می‌کند. کیت دزدگیر ماشین به طور کلی شامل مقداری سیم و چندین سنسور و یک آژیر هشدار است. معمولا در درب‌های اتومبیل و قسمت‌های دیگر آن نصب شده، تا بتوانند به راحتی ورود غیرمجاز و سرقت ماشین را تشخیص دهند.

 

کیت دزدگیر ماشین

.

انواع دزدگیر خودرو براساس نوع و برند

دزدگیرهای ماشین به طور کلی دارای سه نوع ساده، تصویری و سیم کارتی هستند. لازم به ذکر است که قیمت کیت دزدگیر ماشین و سایر اجزای آن در نوع سیم کارتی، گرانتر از سایر انواع می‌باشد. اما آژیر دزدگیر ماشین به تنهایی دارای چندین نوع مختلف است که عبارتند از:

-آژیر تک صدا: تنها دارای یک صدای هشدار می‌باشد.

-آژیر شش صدا: دارای شش صدای هشدار مختلف بوده و به صورت خودکار، تمامی آنها را به ترتیبی خاصی پخش می‌کند.

-آژیر ملودی: این نوع آژیر به شما امکان انتخاب صدای هشدار را می‌دهد.

-آژیر سخنگو: این آژیر نیز دارای یک صدا بوده و قابلیت سخن گفتن و بیان هشدارهای مختلف را دارد.

بهترین دزدگیر ماشین کدام است؟

از نظر نوع کلی، می‌توان گفت که دزدگیر سیم‌ کارتی بهترین نوع دزدگیر است. که به شما امکان کنترل سیستم دزدگیر را از راه دور را می‌دهد. همچنین مطلع شدن از وضعیت اجزای مختلف ماشین و فعال کردن قفل کودک را می‌دهد. از لحاظ نوع آژیر یا کیت دزدگیر، دو نوع وایفای و شش صدا، بهترین نوع در بین سایر سیستم‌های آژیر هستند. آژیر وایفای همانند نوع سیم کارتی است. به همین خاطر به شما امکان کنترل هشدار و حتی انتخاب صدا را از راه می‌دهد. در هر مسافتی از ماشین که قرار داشته باشید، شما را از سرقت آن مطلع می‌کند. نوع شش صدا نیز به دلیل تنوع در آژیرهای هشدار، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و جلوی سرقت ماشین شما را می‌گیرد. قیمت کیت دزدگیر ماشین وایفای از سایر انواع گرانتر است.

 

بهترین دزدگیر ماشین

 

.

از نظر برند و کمپانی سازنده دزدگیر، می‌توان به جرئت گفت، برند زنوتیک معتبرترین برند در حوزه تولید ابزارهای امنیتی است. این کمپانی در طی سالیان کار خود، پیشرفت چشم‌گیری داشته و محصولات امنیتی مختلفی را از جمله دزدگیر ماشین، دوربین‌های امنیتی و غیره تولید کرده است.

معایب دزدگیر ماشین و آژیر هشدار

در بین انواع مختلف دزدگیر ماشین و کیت‌های دزدگیر، می‌توان گفت نوع ساده معایب متعددی دارد که گاها قابل چشم پوشی نیستند. این دزدگیرها ممکن است گاها برخورد حیوانات و یا اشیاء مختلف دچار اشتباه شوند. در نتیجه به صورت اتفاقی، به ماشین را به عنوان اقدامات سرقت تشخیص داده و آژیر هشدار پخش کنند. این مورد اگر در مکان‌های مسکونی و در ساعات استراحت و خواب مردم صورت گیرد، می‌تواند آزاردهنده باشد. همچنین آژیر این دزدگیرها تنها مسافت خاصی را پوشش می‌دهند. اگر بیش از حد از ماشین خود دور باشید، ممکن است متوجه صدای هشدار ماشین خود نشوید. به علاوه حضور در مکان‌های شلوغ نیز ممکن است اجازه ندهد صدای آژیر هشدار دزدگیر ماشین خود را بشنوید. البته با خرید دزدگیرهای سیم کارتی و تصویری و یا آژیر دزدگیر وایفای، می‌توانید از بروز این مشکلات به راحتی جلوگیری کنید.

قیمت کیت دزدگیر ماشین

در تعیین قیمت کیت دزدگیر ماشین عوامل مختلفی دخیل هستند که عبارتند از:

-اعتبار برند: هرچه برند مورد نظر اعتبار و کیفیت محصولی بالاتری داشته باشد، قیمت محصولات آن نیز بالاتر خواهد بود. البته لازم به ذکر است که برند استیل میت با وجود اعتبار بالا و تولید محصولاتی با کیفیت، قیمت‌های مناسب و منصفانه‌ای دارد.

-کیفیت محصول: قاعدتا هرچه کیفیت محصول و دزدگیر بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

-برد دزدگیر: هر چه برد دزدگیر و کیت دزدگیر بالاتر باشد، قیمت بیشتری دارد.

-ریموت کنترل: ریموت کنترل‌هایی که مقاوم بوده و آپشن‌های بیشتری داشته باشند، از قیمت بالاتری نیز برخوردارند.

-کشور سازنده: کشور سازنده نیز در قیمت دزدگیر تاثیرگذار است. محصولات تولیدی کشور چین معمولا ارزان‌ترین قیمت را دارند.

 

02 قیمت کیت دزدگیر ماشین

.

-ضمانت‌نامه معتبر: داشتن ضمانت‌نامه یا همان گارانتی معتبر، در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است.

-سازگاری دزدگیر: دزدگیرهایی که با خودروهای مختلف سازگاری داشته و قابل نصب بر روی آنها باشند، قیمت بالاتری دارند.

-ایمن بودن در مقابل سیگنال‌های خارجی: بسیار مهم است که دزدگیر و کیت دزدگیر، با سیگنال‌های خارجی دچار اختلال نشوند. این ویژگی مهم خود تاثیر بسزایی در قیمت دزدگیر دارد.

نصب دزدگیر ماشین

نصب کیت دزدگیر ماشین و سایر قطعات آن، نیازمند تخصص می‌باشد. هرگونه اشتباه و ایراد در نصب دزدگیر، می‌تواند موجب اخلال در کار آن شود. در نتیجه خسارت‌های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. خوشبختانه مجموعه اینصب قادر است تا در حال حاضر، خدمات نصب مشتریان عزیزی که در تهران هستند را، با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهد. لازم به ذکر است که قیمت کیت دزدگیر ماشین و دزدگیرهای مختلف، در سایت اینصب، برای تمامی استان‌ها یکسان و مناسب می‌باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟