امروزه با افزایش تعداد سرقت خودروها، اکثر مردم به دنبال استعلام قیمت دزدگیر ماشین می‌باشند
x
X

قیمت دزدگیر ماشین و راهنمای خرید آن

امروزه با افزایش تعداد خودرو‌ها و همین‌طور تعداد سارقان، اکثر مردم برای حفاظت از خودروی خود که یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های آنان می‌باشد، روی به نصب دزدگیر ماشین آورده اند. بیش از همیشه از آن استقبال می‌کنند. به هر حال طبیعی است افرادی که ماشین‌های لوکس و گران قیمت تری دارند، به سراغ دزدگیرهای فوق پیشرفته بروند و با پرداخت هزینه های هنگفتی نسبت به خرید دزدگیر ماشین اقدام کنند. با بالا رفتن قیمت ماشین‌ها، نگرانی صاحبان آن ها هم بیشتر شده است. سعی می‌کنند خیلی بیشتر از گذشته مراقب ماشین خود باشند. زیرا اگر کسی خودروی خود را از دست بدهد، با توجه به قیمت ها، صاحب ماشین شدن بسیار دشوار و زمان بر است.

آن ها برای حفاظت ماشین خود از وسایلی مانند، قفل پدال، قفل فرمان و دزدگیر یا ردیاب استفاده می کنند. اما باز هم امکان به سرقت رفتن خودروی شان هست. قطعا مشاهده کردید افرادی را که حاضر نیستند برای دزدگیر ماشین هزینه نسبتا زیادی بکنند. بیشتر قیمت دزدگیر ماشین برای شان مهم است تا کیفیت آن؛ اما این افراد سخت در اشتباهند، زیرا هر چه کیفیت دزدگیر ماشین آن ها بالا تر باشد، امکان به سرقت رفتن سرمایه شان کمتر است. پس بعضی اوقات نیاز است که برای حفاظت چیز ارزشمندی، هزینه های زیادی شود.

خرید دزدگیر ماشین

.

نصب دزدگیر بر روی خودرو

سعی کنید از استفاده دزدگیر‌هایی که از ابتدا خود کارخانه روی ماشین نصب می‌کند، پرهیز کنید. از نظر کارایی و مفید بودن این دزدگیر ها در سطح مطلوبی برخوردار هستند. اما تنها دلیل اینکه به شما می گوییم از استفاده آن ها پرهیز کنید، این است که سارقان محل قرار گیری دزدگیرهایی که توسط کارخانه روی خودروی شما نصب شده است را می‌دانند. در نتیجه به سرعت اقدام به غیر فعال کردن آن می‌کنند. مهم‌ترین نکته هنگام خرید دزدگیر ماشین این است که شما به هیچ عنوان عجله نکنید. برگزیدن بهترین نوع دزدگیر ماشین با توجه به نیاز شما می‌تواند کمک بسیار زیادی به حفظ سرمایه شما بکند.
دزدگیر‌ها انواع مختلفی دارند که سه نوع ساده، تصویری و سیم کارتی آن پر استفاده تر و به نوعی پر طرفدار تر از بقیه دزدگیر‌ها می‌باشند.

با توجه به قیمت دزدگیر ماشین می‌توان گفت که دزدگیر ساده به دلیل قیمت پایینش، پر استفاده‌ترین و البته کم کاربردترین نوع دزدگیر می‌باشد. این دزدگیر صرفا برای ترساندن سارق است. فقط می‌تواند شما را از به سرقت رفتن ماشین‌تان مطلع کند و کارایی خاص دیگری ندارد. توجه کنید زمانی که شما نزدیک خودرو باشید، می‌توانید از به سرقت رفتن آن مطلع شوید زیرا صدای آژیر این دزدگیر آن چنان بلند نیست که شما در فاصله چند کیلومتری از این خودرو، مطلع به سرقت رفتن آن شوید.

دزدگیر ماشین حافظ امنیت خودرو

.

نکات تکمیلی جهت خرید دزدگیر خودرو

لازم به ذکر است که در بهترین حالت دزدگیر ماشین از نوع ساده، بردی بیشتر از 200 متر ندارد. پس نمی‌توان روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد و مردم هم بابت قیمت پایین آن، به سمت این دزدگیر ها می روند. این دزدگیر برای کسانی که قیمت دزدگیر مهم تر از کیفیت آن می باشد، مناسب است؛ در غیر این صورت پیشنهاد می شود قید خرید دزدگیر ماشین از نوع ساده اش را بزنید و سراغ گزینه های بهتر بروید.

گزینه بعدی شما می تواند دزدگیر ماشین از نوع تصویری باشد. این دزدگیر در کشور ما دزدگیری حرفه‌ای و پیشرفته اطلاق می‌شود. اما به هیچ عنوان این گونه نیست و نمی توان آن را پیشرفته یا حرفه ای خطاب کرد. این نوع دزدگیر ها قیمت متوسط رو به بالایی دارند و نسبت به دزدگیر ساده، فروش کمتری در ایران دارد. بر روی دزدگیرماشین یک صفحه مانیتور نسبتا کوچکی قرار داده شدهاست. همه اتفاقات را به صورت فوق العاده جزئی به شما می‌گوید.
برای مثال اگر ضربه ای به ماشین وارد شود، تصویر یک چکش کوچک رو ریموت شما ظاهر می‌شود. اگر صندوق عقب یا هر یک از درب ها باز شود، تصویر

باز شدن آن روی ریموت شما می آید و می توانید بفهمید که قصد سارق از این کار چیست.
افراد زیادی هستند که برای نصب دزدگیر ماشین پول‌های زیادی دریافت می‌کنند. اما اگر بدانید که خودتان هم می‌توانید آموزش نصب دزدگیر ماشین را فرا بگیرید، آیا باز هم حاضر هستید به نصاب دزدگیر پول‌های گزافی پرداخت کنید؟

گرانترین دزدگیر ماشین

اما می‌رسیم به بهترین، کاربردی‌ترین و البته گرانترین نوع دزدگیر ماشین یعنی نوع سیم کارتی. این نوع دزدگیر پیشرفته ترین دزدگیری است که می‌توان در بازار ایران تهیه کرد. همان‌طور که از اسمش معلوم است می‌توانید با قرار دادن سیم کارتی درون آن، همواره از موقعیت خودروی خود مطلع باشید. این دزدگیر از تکنولوژی جدید پیروی می کند. با وصل شدن به آنتن GSM به شما سیگنال‌هایی را از محلی که خودرو آن جا واقعا شده است، می‌دهد. این دزدگیر پیشرفته ماشین دارای اپلیکیشن هم می‌باشد و شما با ورود به اپلیکیشن مخصوص به دزدگیر خود، می‌توانید اطلاعات آن را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی های جالب این نوع از دزدگیر ماشین این است که شما از فواصل دور هم می توانید ماشین خود را خاموش یا روشن کنید. حتی می‌توانید قفل کودک را فعال کنید. باید با قاطعیت بگوییم که اگر از این نوع دزدگیر استفاده می کنید یا قصد دارید آن را تهیه کنید. دیگر نگران به سرقت رفتن خودروی خود نباشید. حق دارید که نگران هزینه بالایش باشید (با توجه به بالا بودن نرخ نصب دزدگیر ماشین)، اما خرید این نوع دزدگیر یک نوع سرمایه گذاری است. همین که از به سرقت رفتن خودروی شما جلوگیری می کند، خودش نوعی سرمایه به حساب می‌آید.

گرانترین دزدگیر ماشین

.

قیمت دزدگیر ماشین

توصیه ما به شما این است که بدون توجه به قیمت دزدگیر ماشین آن چیزی را که می‌خواهید انتخاب کنید. اگر با دزدگیر ساده هم می توانید جلوی سرقت سارقان را بگیرید، خب قطعا دزدگیر ساده را تهیه کنید. زیرا قیمت بسیار مناسبی دارد و هزینه نصب این نوع از دزدگیر ماشین پایین می باشد. اما اگر هم قیمت مناسب و هم کیفیت مناسب برای‌تان ملاک قرار دارد. پیشنهاد می‌شود از دزدگیر تصویری استفاده کنید.
اما برخی از افراد هم هستند که بدون توجه به قیمت دزدگیر ماشین یک راست سراغ کیفیت دزدگیر ماشین می‌روند. فقط و فقط انتخاب آن ها دزدگیر سیمکارتی می باشد. توجه داشته باشید که هزینه نصب دزدگیر ماشین از نوع سیمکارتی، تقریبا بالا می باشد. اما نسبت به کارایی که دارد، واقعا مقرون به صرفه است. جهت بررسی قیمت دزدگیر ماشین می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی اینصب اقدام کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟