قیمت دزدگیر ماشین و خرید آن | خرید و نصب دزدگیر ماشین و سایر لوازم جانبی خودرو |
x
X

قیمت دزدگیر ماشین و خرید آن

دزدگیر ماشین

دزدگیر ماشین یا (Car Alarm)، یک سیستم امنیتی برای ماشین یا اتومبیل می باشد که به صورت سیستم تعبیه شده و وقوع سرقت را اعلام می کند. این امر به هنگام شکستن یک قفل یا عبور از حریم شخصی، به همراه اعلام صدا، صورت می پذیرد. این سیستم ها از جمله بخش های مهم سیستم های امنیتی – حفاظتی می باشند که امکان تشخصی ورود غیر مجاز به مکان های مختلف را دارا می باشند. بنابراین می توان با بررسی قیمت دزدگیر ماشین و انتخابی مناسب، تدابیر امنیتی مورد نیاز را جهت مقابله با سرقت و کاهش آسیب های وارده از سرقت را در نظر داشت.

تامین امنیت خودرو با دزدگیر

اجزای پک بسته‌بندی دزدگیر

دزدگیر ماشین سیستم منحصر به فردی دارد و می توان از مقاومت بالای آن در برابر حرکت، لرزش و ارتعاش و یا ضربه یاد کرد. اجزای این سیستم شامل واحد کنترل ساختمان (PCU)، کنترل پنل یا پنل مرکزی زنگ آلارم (ACP)، پایه چشمی، صفحه کلید یا کی پد، آژیر و بلندگو، باتری، لامپ فلاشر یا نور، پدال، سنسورها یا حسگرها، مگنت ها، ریموت کنترل و اتصالات داخلی هستند. انواع این حسگرها عبارتند از:
• سوییچ های آب بندی شده
• سنسورهای فرو صوت
• سنسورهای مادون قرمز انفعالی
• سنسورهای ریز موج مایکروویو
• سنسورهای اواتراسونیک
• سنسورهای دود، حرارت و گاز کربن مونواکسید
• سنسورهای حرکت
• سنسورهای شکستن شیشه

خرید دزدگیر ماشین

خرید دزدگیر ماشین برای تمامی افرادی که قصد خریدن ماشین یا استفاده از آن را دارند، یک دغدغه است. دزدگیر ماشین امنیت بالای دستگاه شما را حفظ می کند. نداشتن اطلاعات کافی در مورد خرید یک دزدگیر ماشین مناسب می تواند سبب شود تا خریدار در آینده با چالش هایی از جمله آسیب و خرابی محصول و عدم کارکرد صحیح وسیله روبرو شود که این امر خود مشکلاتی را برای فرد پدید می آورد. بهترین نوع از اقسام دزدگیر ماشین در بازار وجود دارد که شاید در نگاه اولیه از نظر ظاهری با یکدیگر متفاوت باشند اما در نهایت هدف هر کدام از آن ها یکی بوده و امنیت ماشین فرد را حفظ می کنند.

قیمت دزدگیر ماشین

قیمت دزدگیر ماشین بسته به نوع آن ها متفاوت می باشد. شما می توانید جهت آگاهی سریع از قیمت دزدگیر ماشین به صفحه اول سایت رجوع کنید و با توجه به مواردی که در نظر دارید، مدل مورد نظر خود را با بررسی قیمت ها و انواع مدل های موجود، انتخاب کرده و خریداری کنید.

دزدگیر خودرو و حفاظت از آن

نصب دزدگیر ماشین

نصب دزدگیر ماشین به صورت کلی شامل سه بخش کلی برنامه ریزی قبل از نصب دزدگیر، مرحله نصب آن و در نهایت ایجاد برقراری اتصالات سیم های آن می باشد. به منظور نصب دزدگیر ماشین، باید در مورد موارد زیر آشنایی داشت:
• انواع دزدگیر ماشین و نحوه ساختاری آن ها
• رنگ های سیم های دزدگیر و ناحیه عبور کابل در ماشین
• بررسی سوکت دزدگیر
• ساخت تستر فازمتر و شیوه پیدا کردن سیم کشی ماشین
• نصب ردیاب (GPS) بر روی ماشین
• نصب شیشه بالابر (Power Window)
• نصب صندوق پران و برطرف سازی عیب های آن
• شیوه عبور دادن سیم صندوق پران، چشمی، آنتن و حسگرها
• شیوه پیدا کردن سیم لادر در ماشین های سایپا و ایران خودرو
• شیوه کددهی انواع ریموت کنترل به پنل مرکزی
• کپی ریموت دزدگیر و عیب یابی ریموت دزدگیر ماشین

نصب دزدگیر ماشین

آموزش نصب دزدگیر ماشین

آموزش نصب دزدگیر ماشین به شما کمک می کند تا به درستی مراحل نصب دزدگیر ماشین را پشت سر بگذارید و در نهایت علاوه بر حفظ امنیت دستگاه خود، به مشکل بر نخورید. در این بخش در چند مرحله شما دزدگیر ماشین خود را نصب می کنید.

مرحله اول: برنامه ریزی برای نصب دزدگیر ماشین

۱) برنامه ریزی نصب دزدگیر می تواند در زمان شما صرفه جویی کنید. به طور کلی می توانید مطالب و کتابچه های راهنما را برای این منظور گردآوری کنید. که به شرح دقیق رنگ سیم ها، مکان ها، بخش ها و قطب های ماشین به شما کمک می کند.
۲) درهای ماشین خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که آن ها نشانگر در نیم باز (Door Ajar) را روی داشبورد روشن می کنند. اگر درب ماشین از کار افتد، در صورت دستکاری آن دزدگیر ماشین بی اثر خواهد بود.

مرحله دوم: نصب واحد دزدگیر خودرو (CAU)

۱) پنل های لازم نزدیک به مرکز داشبورد در سمت راننده را حذف کنید و از جایشان بیرون بیاورید. این پنل ها ممکن است برای هر ماشین متفاوت باشند. با این کار می توان به سیم های مورد نیاز برای نصب دزدگیر ماشین خود دسترسی پیدا کرد. همچنین به شما امکان دسترسی به مکان‌هایی را می‌دهد که در صورت انتخاب می توانید دزدگیر ماشین خود را در آن‌ها نصب کنید. هم چنین دقت نمایید دزدگیر ماشین خود را در جایی پنهانی قرار دهید. تا سارقان نتوانند به سادگی آن را مشاهده کنند.

۲) در این قسمت باید یک سوراخ به منظور عبور سیم بین آژير و دزدگیر در دیواره بین محفظه ماشین و اتاقک سرنشینان ایجاد کنید. قبل از پیچ کردن دزدگیر ماشین خود به هر سطحی، مطمئن شوید پشت آن خالی باشد تا به طور اشتباه به سیم کشی ها و اتصالات و قطعات ماشین آسیب نرسد. در صورتی که چنین فضایی وجود دارد، نیاز نیست سوراخی ایجاد کنید.

۳) سیمی که آژير به دزدگیر وصل می کند را از سوراخ بالایی رد کنید. حتما دقت کنید که این سوراخ بعد از رد شدن سیم با سیلیکون پر شود. تا سیم تکان نخورد، تحت فشار نباشد و کشیده نیز نشود.

۴) در این مرحله آژیر خود را روی دیوار بین محفظه موجود موتور و داخل ماشین نصب کنید. هم چنین می تواند در ناحیه ای دیگر از محفظه موتور نصب کنید. توجه کنید که آژیر رو به پایین نصب شود تا در آن آب و روغن ماشین نریزد.

مرحله سوم: سیم کشی اتصالات دزدگیر ماشین

۱) در بخش اول سوییچ والت یا (Valet Switch) را روشن کنید. این سوییچ به سیمی خارج از ماژول آژیر ماشین متصل است. که اجازه می دهد در زمان مورد نیاز، در صورت فعال بودن آژیر، آن را غیر فعال کنید. این سوییچ بیشتر برای زمانی که کسی ماشین شما را قرض گرفته و یا در حال تعمیر می باشد، کاربرد دارد.

۲) چراغ ال ای دی یا (LED) را روشن کنید. این چراغ معمولا باید با ایجاد حفره ای کوچک در داشبورد ماشین و نصب سیم به ماژول دزدگیر ماشین نصب شده باشد و با چسب مخصوص به داشبودر چسبانده شود. این چراغ نشان می دهد که دزدگیر ماشین شما فعال می باشد.

۳) آنتن بیرونی ماشین را نصب کنید. آنتن بیرونی ماشین می تواند مسافت پوشش دهی ریموت دزدگیر ماشین شما را به کمک سیگنال های لازمی که از بیرون می گیرد و به ماژول دزدگیر انتقال می دهد، افزایش دهد. بیشتر این آنتن ها بر روی شیشه ماشین نصب می شوند. دقت کنید برای این امر شمای باید یک گیرنده بیرون شیشه و یک تکرار کننده داخل آن نصب کنید. تا سیگنال ها بدون نیاز به ایجاد حفره در شیشه انتقال پیدا کنند.

نصب دزدگیر ماشینادامه مراحل سیم کشی حین نصب

۴) آژير دزدگیر ماشین خود را به کمک یک سیم مثبت و یک سیم منفی وصل کنید. اغلب دزدگیر ماشین‌های موجود یک خروجی مثبت برای آژير دارند. می توانید آژير را به آن و سیم منفی را به کف وصل کنید.

۵) سنسورهای دزدگیر ماشین را جهت به صدا در آوردن آژیر در زمان خطر وصل کنید. بدین منظور، سیم‌های آژير را از سیم کشی دزدگیر به سیم‌هایی که نشان گر باز بودن (Door Ajar) را فعال می‌کنند، متصل کنید.

۶) سیم برق دزدگیر ماشین را به باتری وصل کنید که در صورت خاموش بودن ماشین، دزدگیر کار کند.

۷) پنل های دزدگیر را در جای اولیه و اصلی خود نصب کنید و مطمئن شوید که به خوبی در جای خود قرار گرفته اند.

امیدواریم با بررسی و مشورت در خرید دزدگیر ماشین، انتخابی صحیح و مناسب با نیاز خود داشته باشید تا سرمایه با ارزش خود، یعنی همان وسیله نقلیه را از سرقت و آسیب های وارده به آن حفظ کنید. از طریق فروشگاه اینترنتی اینصب می توانید لوازم امنیتی و حفاظتی خودرو، ردیاب ماشین و همچنین دزدگیر و سیستم های امنیتی اماکن را تهیه کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟