x
X

قابلیت جدیدترین ردیاب خودرو

قابلیت جدیدترین ردیاب خودرو چیست؟ آیا از ردیاب ها چیزی می دانید؟ امروزه با توجه به افزایش سرقت خودرو، صاحبان خودرو به دنبال راهی برای تامین امنیت خودرو های خود می باشند. در شهر های بزرگ، برخی افراد فاقد پارکینگ هستند و مجبور به پارک خودرو های خود در خیابان ها و مکان های نا امن می شوند و همیشه خطر سرقت خودرو آنان را تهدید می کند.

بیشتر صاحبان خودرو بر این باورند که با خرید یک دزدگیر خوب، سرقت خودرو به حداقل می رسد اما این تفکر اشتباه است! زیرا نصب دزدگیر به تنهایی برای حفظ امنیت ماشین کافی نمی باشد و برای تامین امنیت خودرو، در کنار دزدگیر باید از ردیاب خوب نیز استفاده شود.

ردیاب ها در دو نوع:

  • ردیاب سیمی
  • ردیاب آهنربایی

موجود می باشند که ردیاب سیمی از نظر دقت قوی تر از ردیاب آهنربایی می باشد. هنگام نصب ردیاب سیمی حتما باید از نصاب کمک بگیرید.

جدیدترین ردیاب خودرو

معرفی قابلیت های جدیدترین ردیاب خودرو

ردیاب خودرو وسیله ای برای موقعیت یابی آنلاین و لحظه ای خودرو می باشد که به وسیله آن می توانید در لحظه از مکان خودروی خود با خبر باشید. ردیابی آنلاین و لحظه ای قابلیت عموم ردیاب ها می باشد.

جدیدترین ردیاب ماشین که در این مقاله می خواهیم به شما معرفی کنیم علاوه بر موقعیت یابی آنلاین و لحظه ای خودرو دارای قابلیت های دیگر نیز می باشد.

ردیاب ST30 استیلاک،یکی از جدیدترین ردیاب های سیمی است که دارای دقت عالی، پشتیبانی قوی و قابلیت جدیدترین ردیاب خودرو می باشد. یکی از نکاتی که هنگام خرید جی پی اس سیمی باید به آن دقت کرد باتری داخلی می باشد. اگر ردیاب از نوع سیمی دارای باتری داخلی نباشد با قطع شدن برق خودرو، جی پی اس از کار می افتد و قابلیت های خود را از دست می دهد.

اگر جی پی اس سیمی دارای باتری داخلی باشد با قطع شدن برق خودرو، ردیاب تا یک روز به شما موقعیت خودرو را نشان می دهد و می توانید از قابلیت های دیگر ردیاب استفاده کنید.

از قابلیت های دیگر و جذاب این جی پی اس خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت شنود
  • دکمه اضطراری(SOS)
  • کنترل خودرو از راه دور
  • هشدار باز شدن درب خودرو
  • تعریف محدوده جغرافیایی مشخص
  • تعیین سرعت مجاز
  • قابلیت شنود

به کمک این قابلیت شما قادر به شنیدن صداهای داخل کابین خودروی خود می باشید.به کمک این قابلیت شما می توانید از اتفاقات داخل خودروی خود به طور کامل با خبر شوید.

  • دکمه اضطراری(SOS)

در زمان های اضطراری و یا مواقعی که احساس خطر می کنید می توانید با فشردن کلید SOS با نزدیکان خود تماس بگیرید. البته لازم به ذکر است که باید قبل از آن شماره های مورد نظر خود را از در اپلیکیشن جی پی اس ذخیره کنید.

  • کنترل خودرو از راه دور

این قابلیت یکی از قابلیت های جذاب جی پی اس استیلاک می باشد. به کمک این قابلیت شما می توانید خودروی خود را از راه دور کنترل و حتی خاموش کنید.

  • هشدار باز شدن درب خودرو

هنگامی که درب خودروی شما باز شود از طریق اپلیکیشن برای شما نوتیفیکیشن هشدار باز شدن درب خودرو ارسال می شود.

  • تعریف محدوده جغرافیایی مشخص

با تعریف محدوده جغرافیایی، هر زمان که خودروی شما از آن محدوده خارج شود به شما از طریق اپلیکیشن هشدار داده می شود و شما مطلع می شوید.

  • تعیین سرعت مجاز

یکی از قابلیت های پر کاربرد در جی پی اس ها، تعریف سرعت مجاز برای خودرو می باشد. هنگامی که سرعت خودروی شما از حد مجاز بیشتر شود به شما هشدار داده می شود.

جدیدترین ردیاب خودرو

اپلیکیشن جدیدترین جی پی اس خودرو

اپلیکیشن جی پی اس استیلاک به زبان فارسی می باشد و در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است. تمامی قابلیت های این ردیاب ماشین را می توانید از طریق اپلیکیشن تعریف و استفاده کنید. دانلود اپلیکیشن این ردیاب رایگان است و می توانید از گوگل پلی و اپ استور این برنامه را دانلود کنید.

 

خرید جدیدترین جی پی اس ماشین

با توجه به قابلیت های گفته شده، متوجه شدید که دزدگیر ماشین دارای این امکانات و قابلیت ها نمی باشد. به کمک دزدگیر ماشین شما قادر به خاموش کردن خودرو، موقعیت یابی آنلاین و… نیستید. همچنین به وسیله دزدگیر،شما نمی توانید صداهای داخل کابین خودرو را شنود کنید. دزدگیر دارای مزایای دیگری می باشد که نصب آن بر روی خودرو الزامی می باشد. زیرا امکان منصرف شدن سارق از سرقت با دیدن دزدگیر بسیار زیاد است.

برای خرید ردیاب ST30  استیلاک، جدیدترین ردیاب خودرو می توانید به فروشگاه اینصب مراجعه کنید و سفارش خود رو به صورت اینترنتی ثبت کنید. اگر برای خرید و دانستن نکات تکمیلی در مورد قابلیت جدیدترین ردیاب خودرو نیاز به مشاوره رایگان دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ی اینصب در ارتباط باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟