x
X

بهترین ضبط بلوتوثی برای تیبا در ایران

ضبط بلوتوثی برای تیبا نه تنها خیلی محبوبه و طرفدار داره، بلکه خیلی هم کاربردیه و مورد استفادس. هیچ شخصی نمی تونه ساعت ها تو ماشین بشینه و سکوت مطلق رو گوش بده. اینجور وقت ها فکر آدم هزار جا میره اما بودن موسیقی ملایمی که روحتو آروم می کنه خیلی قشنگ تره.

البته جوون تر ها با موسیقی ملایم کارشون راه نمیوفته، دلشون بهترین ضبط بلوتوثی برای تیبا یی که اسپرتش هم کردن میخواد تا خفن ترین آهنگ ها رو گوش بدن باهاش. خلاصه تو هر دسته ای که هستی ضبط ماشین بهت واجب شده و باید تهیش کنی.

ضبط بلوتوثی برای تیبا

بهترین ضبط بلوتوثی برای تیبا در ایران

ضبط بلوتوثی برای تیبا در بازار ایران به راحتی پیدا می شود اما حواستان باشد که گول برند های متفرقه را نخورید. ضبط ماشین از محبوب ترین لوازم جانبی خودرو به حساب می آید که در بازار امروز بسیار مطرح شده است.

انواع مختلف ضبط های صوت برای خودرو ها باعث سر درگمی صاحبان خودرو شده است. انتخاب بین برند های ضبط های موجود در بازار کار سختی به نظر می رسد، اگر از قبل تحقیق نکرده باشید. نا گفته نماند که قبل از خرید هر محصولی، نیاز به مشاوره و تحقیق در مورد آن محصول دارید، تا خرید مطمئن تری داشته باشید.

ضبط ماشین استیلاک بهترین ضبط بلوتوثی برای تیبا و تمامی خودرو های ایرانی و خارجی به حساب می آید. استیلاک با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه لوازم جانبی خودرو برندی نامدار شده است که مشتریان وفاداری دارد. پخش کننده خودرو استیلاک کامل ترین امکانات را دارد و تمامی موارد مورد نیاز یک ضبط را دارا می باشد.

استیلاک مناسب ترین ضبط بلوتوثی برای تیبا

همانطور که پیش تر اشاره کردیم استیلاک برند مطرحی است که اعتماد مشتریان را جلب کرده است. پخش کننده های خودرو استیلاک امتحان خود را پس داده اند و بهترین های ضبط بلوتوثی برای تیبا را می توانید در مدل های مختلف استیلاک مشاهده کنید.

ضبط های استیلاک مشخصات فنی و ویژگی های فوق العاده ای دارند که برای تمامی خودرو های ایرانی و خارجی قابل نصب و استفاده هستند. به بررسی دقیق تر هر کدام از ویژگی های ضبط صوت استیلاک می پردازیم:

  • دارا بودن قابلیت بلوتوث

داشتن آپشن بلوتوث باعث پر طرفدار تر شدن ضبط ها شده است. تصور کنید که در اکیپ دوستانه ی خود هر کدامتان سلیقه موسیقی متفاوتی دارید و در حال سفر هستید، در بازه های زمانی مختلف هر کدام از شما با هر سیستم عاملی( اندروید، IOS) می توانید به پخش خودرو متصل شوید و از آهنگ های یکدیگر لذت ببرید.

  • آی سی بزرگ

موردی که در انتخاب ضبط بلوتوثی برای تیبا باید رعایت شود آی سی بزرگ بودن آن است. آی سی باعث کیفیت بهتر صدا می شود که ضبط های استیلاک دارای آی سی بزرگ مدل 7388 می باشند.

ضبط بلوتوثی برای تیبا

  • پنل ثابت/ پنل جدا

دو مدل پنل ثابت و پنل جدا در ضبط های استیلاک موجود است. این قابلیت این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند به راحتی با توجه به سلیقه خودشان هر کدام را که می پسندند انتخاب کنند.

پنل جدا بودن همانطور که از نامش پیداست از تنه اصلی ضبط جدا می شود و باعث کمتر شدن آسیب های احتمالی برای سرقت از ضبط خودرو می باشند. برای راحتی صاحبان خودرو پنل ثابت طراحی شده که نمی خواهند بعد از هر بار پیاده شدن آن را جدا کنند و همراه خود حمل کنند.

  • هیت سینگ بزرگ

تمامی ضبط های استیلاک دارای هیت سینگ بزرگ هستند که این قابلیت برای طولانی تر شدن عمر ضبط بسیار مفید است.

  • پورت AUX

از جمله ویژگی مهم ضبط های صوت داشتن پورت AUX می باشد که می توانید به راحتی با کابل مربوطه به ضبط خودرو متصل شوید. پادکست هایی که دوست دارید یا مطالب آموزشی مفید و همچنین آهنگ های مورد علاقه تان را پلی کنید.

  • پورتUSB

USB از آیتم هایی می باشد که یک پخش کننده خودرو را کامل تر می کند. استیلاک دارای ضبط هایی می باشد که دارای دو پورت USB می باشند که هم زمان می توانید هم با فلش به آن متصل شوید، هم موبایلتان را شارژ کنید.

  • توان خروجی بالا

توان خروجی ضبط های استیلاک 60 وات می باشند که باعث شده این برند در دسته توان خروجی بالا قرار بگیرد.

  • صفحه نمایش 7 رنگ

در انتخاب ضبط ماشین نه تنها کارایی هایی که دارد بسیار مهم است، بلکه زیبایی ظاهری هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این ضبط ها صفحه نمایش 7 رنگ است، می توانید آن را روی تک رنگ مورد علاقه تان ثابت نگه دارید یا در حالتی بگذارید که به صورت چرخشی رنگ عوض کند.

  • قیمتی مقرون به صرفه

ضبط بلوتوثی برای تیبا که تمام قابلیت های گفته شده در بالا را داشته باشد، بسیار گران تر از ضبط های معمولی می شود. استیلاک با توجه به کیفیت بسیار عالی و قابلیت های زیادی که دارد، قیمتی مقرون به صرفه هم دارد.

خرید بهترین ضبط بلوتوثی برای تیبا

بهترین ضبط بلوتوثی برای تیبا در قیمت ضبط ماشین بسیار تاثیر گذار است زیرا وقتی از واژه بهترین استفاده می کنیم یعنی تمامی امکانات و ویژگی ها را داشته باشد.

استیلاک بسیار گزینه مناسبی برای خرید ضبط ماشین است، زیرا بدون اغراق ضبطی تمام عیار است که هرچه نیاز کاربر بوده است را در طراحی ضبط های خود لحاظ کرده است. ویژگی که ضبط استیلاک را منحصر به فرد کرده قیمت مقرون به صرفه ای است که دارد.

برای دیدن تنوع ضبط های استیلاک و مدل های مختلف آن می توانید به سایت اینصب مراجعه کنید. اینصب ارائه دهنده بهترین لوازم جانبی خودرو با گارانتی طولانی مدت و خدمات فوق العاده پس از فروش می باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟