جامع ترین توضیحات دزدگیر های مجهز به ردیاب | اینصب
x
X

صفر تا صد دزدگیر های مجهز به ردیاب

همان‌طور که می‌دانید امروزه آمار سرقت خودرو به شدت بالا رفته و پیشرفته‌ترین دزدگیر‌ها نتوانستند مانع از به سرقت رفتن خودرو شوند. به همین علت افراد می‌کوشند تا امنیت خودروی خود را بالا ببرند. یکی از لوازم جانبی حفاظتی-امنیتی خودرو که بسیار پرکاربردی می‌باشد، خرید ردیاب خودرو است. همه‌ی شما نام ردیاب یا جی پی اس را شنیده‌اید و به طور کلی با کاربردهای آن آشنایی دارید. در این مقاله قصد داریم در مورد دزدگیرهایی صحبت کنیم که مجهز به ردیاب هستند و در واقع کاربردهای بسیار بیشتری در مقایسه با سایر دزدگیرها دارند. قبل از هر چیزی لازم است توضیح مختصری در خصوص ردیاب‌ها به شما ارائه دهیم.

ردیاب چیست؟

ردیاب، دستگاهی است که به کمک یک سیمکارت قادر به ردیابی خودرو، انسان، موتور سیکلت و … می‌باشد. ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند که از انواع ردیاب می توان به ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، ردیاب موتور سیکلت و … اشاره کرد. یکی از پرکاربردترین نوع ردیاب‌ها، ردیاب خودرو است که امکان ردیابی ماشین را در اختیار صاحب ماشین قرار می‌دهد.

با نصب ردیاب بر روی خودرو، می‌توانید موقعیت مکانی خودروی خود را بر روی نقشه مشاهده کنید. از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه می‌توان به پیدا کردن خودروی به سرقت رفته اشاره کرد. البته این دستگاه کاربردهای دیگری مانند امکان تعیین محدوده مجاز سرعت، تعیین محدوده مجاز جغرافیایی، تاریخچه سفرهای خودرو، ردیابی آنلاین و آفلاین، امکان شنود صدای داخل کابین (که البته برای برخی از ردیاب‌های حرفه‌‎ای این قابلیت وجود دارد) و موارد دیگر که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

دزدگیر مجهز به ردیاب چگونه است؟

این نوع دزدگیرها همان‌طور که از نامشان مشخص است، دارای قابلیت‌های ردیاب و دزدگیر ماشین با هم هستند و یک دستگاه با دو قابلیت است. در واقع تمامی قابلیت‌های دزدگیر و تمامی قابلیت‌های ردیاب در یک دستگاه تعریف شده است. به عبارتی با خرید این نوع دستگاه، هم ردیاب و هم دزدگیر خریداری کرده‌اید. بسیاری از افراد جهت افزایش امنیت خودروی خود و صرفه جویی در هزینه از این نوع دستگاه خریداری می‌کنند تا دیگر نیازی به خرید جداگانه ردیاب و دزدگیر نداشته باشند. اگر با این دستگاه آشنایی ندارید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های دزدگیر مجهز به ردیاب

قابلیت های دزدگیر مجهز به ردیاب

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، برخی از دستگاه‌ها هستند که یک پکیج کامل ضد سرقت هستند و هم دزدگیر هستند و هم ردیاب! در کنار مزایایی که دارند، بدون شک معایبی نیز دارند از جمله اینکه اگر سارق بتواند یکی از آن‌ها را غیرفعال کند، در واقع هر دو را غیرفعال کرده است. اما در حالت کلی مزایای آن‌ها بیشتر از معایب آن است. در ادامه شما را با قابلیت‌های این نوع دستگاه‌ها آشنا خواهیم کرد.

قابلیت شنود

دزدگیرها دارای قابلیت شنود نیستند اما برخی از ردیاب‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. دزدگیرهای مجهز به ردیاب به دلیل پشتیبانی از قابلیت‌های ردیاب خودرو، دارای شنود می‌باشند و امکان شنیدن صداهای داخل کابین خودرو را برای شما فراهم می‌سازند.

خاموش کردن خودرو از راه دور

از جذاب‌ترین قابلیت‌های این نوع دزدگیر می‌توان به امکان خاموش کردن ماشین از راه دور اشاره کرد. با نصب و استفاده از این نوع دزدگیر ردیاب‌، شما می‌توانید به راحتی در فاصله‌ای دور، خودروی خود را خاموش کنید. این نوع قابلیت در ردیاب‌های خودرو نیز وجود دارد اما امکان خاموش کردن خودرو از راه دور برای دزدگیرها فراهم نیست.

اپلیکیشن

از دیگر مزایای دزدگیرهای مجهز به ردیاب، دارا بودن اپلیکیشن است. توجه داشته باشید که این قابلیت از قابلیت‌های منحصر به فرد این دستگاه می‌باشد. درواقع تمامی ردیاب‌ها دارای اپلیکیشن فارسی مخصوص به خود نیستند و از طریق سایت امکان کنترل خودرو وجود دارد. همچنین تمامی دزدگیرهای جی پی اس دار نیز از این قابلیت پپشتیبانی نمی‌کنند. از جمله دزدگیرهای gps که دارای اپلیکیشن فارسی مخصوص هستند، ردیاب و دزدگیر نورون مدل S500 است.

ردیاب و دزدگیر نورون مدل S500

باز و بسته کردن درب خودرو از راه دور

این نوع قابلیت از دیگر قابلیت‌های خاص این نوع دزدگیر است. در صورتی که شما ردیاب و دزدگیر خودرو را به صورت جداگانه خریداری کنید، امکان فعال شدن این قابلیت وجود ندارد. تنها در صورتی امکان باز و بسته کردن درب خودرو از راه دور وجود دارد که شما دزدگیری مجهز به ردیاب خریداری کرده باشید. در واقع دزدگیر و ردیاب خودرو باید یکی باشند تا این امکان برای شما فراهم شود. بعد از نصب این نوع دزدگیر می‌توانید درب خودروی خود را از فاصله دور به وسیله اپلیکیشن باز و بسته کنید.

هشدار باز ماندن درب خودرو

اگر درب خودرو باز باشد از اپلیکیشن دزدگیر برای شما نوتیفیکیشن ارسال می‌شود و متوجه باز بودن درب خودرو می‌شوید. این نوع قابلیت نیز بسیار کاربردی و مهم محسوب می‌شود.

تعییین محدوده مجاز

دزدگیرها امکان تعیین محدوده مجاز جغرافیایی ندارند اما ردیاب‌ها این قابلیت را دارند. بنابراین زمانیکه این دستگاه را خریداری می‌کنید به دلیل اینکه قابلیت‌های ردیاب نیز در آن فعال است، امکان تعیین محدوده مجاز نیز برای شما فعال خواهد بود. در واقع شما می‌توانید برای خودروی خود محدوده‌ای مجاز تعیین کنید و در صورت خارج شدن خودرو از آن محدوده، به روش‌های مختلف به شما اطلاع داده شود.

موقعیت یابی آنلاین خودرو

مهم‌ترین مزیت این دزدگیر ردیاب، امکان مشاهده موقعیت آنلاین و لحظه‌ای خودرو است. از طریق اپلیکیشنی که روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد، شما قادر خواهید بود که موقعیت لحظه‌ای ماشین را مشاهده کنید. این مزیت در حالت معمول برای ردیاب است و برای دزدگیر تک، وجود ندارد. اما دزدگیرهای مجهز به ردیاب نیز این قابلیت را دارند.

امکانات دزدگیر مجهز به ردیاب

سخن پایانی

دراین مقاله سعی کردیم تا حدودی شما را با دزدگیر مجهز به ردیاب آشنا کنیم و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که موارد گفته شده تمام قابلیت‌های این دستگاه نیست و علاوه بر این موارد، قابلیت‌های دیگری نیز وجود دارد که توصیه می‌کنیم در صفحه محصولات دزدگیرهای مجهز به ردیاب مطالعه کنید. در صورتی که در مورد این نوع دستگاه‌ها نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با همکاران ما در اینصب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟