سیستم صوتی حرفه ای ماشین برای تمامی خودروها | اینصب
x
X

سیستم صوتی حرفه ای ماشین برای تمامی خودروها

فرقی نمی کند در مسیر یک سفر دلپذیر باشیم، یا گیر افتاده در ترافیک های طولانی شهرهای بزرگ تنها باشیم، یا درکنار دوستان و عزیزانمان، مشغول رانندگی در تعطیلات باشیم و یا وسط یک روز شلوغ و خسته کننده، داشتن یک سیستم صوتی حرفه ای همیشه اوضاع و احوال ما رو بهتر می کنه. شما از سیستم صوتی ماشین چه انتظاراتی دارید؟ به رادیو عادت دارید یا موزیک های خاطره انگیز؟ طرفدار گوش دادن به  آهنگ های شلوغ و پر سرو صدا و با صدای بلند هستید، یا یک لیست ثابت برای همخوانی با موزیک در ماشین دارید. معمولا از سی دی استفاده می کنید یا دوست دارید از سلکشن گوشی همراه و فلش هم استفاده کنید؟

می بینید؟ همه ما با هر سلیقه ای به یک سیستم صوتی حرفه ای احتیاج داریم. اما برای انتخاب یک ضبط حرفه ای از بین تمام برند ها و مدل ها، معمولا دچار تردید می شویم. هیچ کدام از ما دوست ندارد با یک انتخاب نادرست، پولش را دور بریزد. بنابراین بهتراست از ابتدا یک سیستم با کیفیت انتخاب کنیم تا بعدا گرفتار تعمیر و خرابی وقت گیر  هزینه بر سیستم صوتی نباشیم. از طرفی تحمل صدای بی کیفیت یک سیستم بد اصلا اتفاق خوشایندی نیست.

سیستم صوتی حرفه ای ماشین

بهترین سیستم صوتی حرفه ای ماشین

خب در این مقاله قصد دارم 5 مدل از بهترین و با کیفیت ترین ضبط ماشین را که با هر مدل ماشینی می توانید داشته باشید را معرفی کنم. این لیست پنج تایی سیستم های صوتی منتخب از بین تعداد زیادی از برند ها و مدل ها با در نظر گرفتن تمام امتیازات یک سیستم خوب انتخاب شده. هرپنج مدل از لحاظ کیفیت به تایید متخصصین ما در اینصب رسیده و جزو پرفروش ترین های بازار سیستم صوتی هستند.

اگر به دنبال یک سیستم صوتی حرفه ای ماشین برای تمام خودروها هستید، پیشنهاد اول ما برند استیلاک است. برند پرفروش و محبوب استیلاک با تنوع محصول بسیار خوبی که دارد، برای تمام سلیقه ها یک انتخاب مناسب است. حالا اگر موافق هستید مشخصات این سیستم هارا باهم مرور کنیم. فراموش نکنید که انتخاب شما هر مدلی که هست برای خرید و نصب آن، اینصب در خدمت شماست.

معرفی 5 سیستم صوتی حرفه ای ماشین برای تمامی خودروها

  • ضبط خودرو استیلاک مدل 3255U

این مدل ضبط استیلاک، جزو سیستم های پنل ثابت است. سیستم پنل ثابت مناسب کسانی است که علاقه ای به خارج کردن پنل ضبط در هنگام خروج از ماشین ، ندارند. همینطور سیستم های پنل ثابت قیمت مناسب تری نسبت به مدل های پنل جدا دارند.  مدل 3255U قابلیت بلوتوث دارد و از هر سه پورت AUX، پورت USB، و پورت MICRO SD  پشتیبانی می کند. خروجی RCA دارد. و به هیت سینک بزرگ و آی سی بزرگ مجهز است. قدرت خروجی این سیستم پخش 60 وات است. اپلیکیشن اندروید و آی او اس، ریموت کنترل طرح پایونیر و کابل ایزو دارد.

  • ضبط خودرو استیلاک مدل 3257U

یکی از مهمترین ویژگی های این پخش خودرو با کیفیت، قیمت مناسب علی رغم قابلیت های حرفه ای آن است. این سیستم همه ی امکانات مورد نیاز شما از جمله بلوتوث، پورتAUX،پورت USB و MICRO SD را دارد. یک پخش خودرو با کیفیت صدای عالی است. قدرت صدای خروجی معادل 60 وات دارد و دارای هیت سینگ بزرگ و آی سی بزرگ است. هیت سینگ بزرگ قابلیتی است که موجب طول عمر سیستم صوتی می شود. قابلیت آی سی بزرگ هم کیفیت صدای بالای ضبط را موجب می شود. اپلیکیشن اندروید و آی او اس، ریموت کنترل طرح پایونیر و کابل ایزو دارد. 2 پورت USB قابلیتی است که به شما این امکان را می دهد که همزمان از فلش استفاده می کنید امکان شارژ گوشی موبایل را هم داشته باشید.

  • ضبط خودرو استیلاک مدل 5250

استیلاک سیستم صوتی حرفه ای ماشین

پخش خودرو مدل پنل ثابت و دارای صفحه نمایش رنگی و ال سی دی هفت رنگ است. مانند مدل های قبلی قابلیت بلوتوث و پشتیبانی از پورت های AUX، MICRO SD، USB را دارد. قیمت مناسب و کیفیت عالی صدا از ویژگی های این ضبط است.

خروجی RCA و آی سی بزرگ و هیت سینگ بزرگ دارد. کیفیت صدای بی نظیر دارد و یک ضبط حرفه ای مناسب همه ی خودرو ها است.

  • ضبط خودرو استیلاک مدل 7257

این مدل سیستم پخش استیلاک قابلیت جدا شدن پنل را دارد. مناسب کسانی است که علاقه دارند هنگام خروج از ماشین پنل ضبط را با خود خارج کنند. این ضبط ماشین از نوع بلوتوثی است و دارای یک پورت AUX ویک پورت SD است. این ضبط خودرو قابلیت ارتباط صوتی دارد. هنگامی که بلوتوث گوشی شما وصل است، با میکروفون داخل ضبط امکان ارتباط صوتی دارد. هیت سینگ بزرگ، آی سی بزرگ و 4 خروجی RCA دارد. اپلیکشن با هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید، ریموت طرح پایونیر و کابل ایزو از ویژگی های دیگر این سیستم پخش حرفه ای و خوش ساخت و مناسب همه ی ماشین ها است.

  • ضبط خودرو استیلاک مدل 7258

پخش خودرو مدل 7258، آخرین سیستم پیشنهادی ما در این لیست پنج تایی است. قابلیت جدا شدن پنل را دارد. صفحه نمایش رنگی و ال سی دی هفت رنگ قابل تنظیم دارد. قابلیت بلوتوث دارد و از پورت های یو اس بی، آ یو ایکس و پورت اس دی پشتیبانی می کند. قابلیت ارتباط صوتی در صورت اتصال گوشی موبایل به بلوتوث از دیگر ویژگی های خوب این سیستم صوتی است. خروجی RCA برای اتصال به آمپلی فایر دارد. هیت سینگ بزرگ و آی سی بزرگ هم دارد. بنظر من یک ضبط خودرو حرفه ای، با کیفیت و مناسب کسانی است که به سیستم صوتی ماشین خود اهمیت می دهند. قدرت صدایی معادل 60 وات دارد. قابلیت کارتخوان ( SD کارت) پشتیبانی از هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید، ریموت طرح پایونیر و کابل ایزو دارد.

لذت رانندگی با داشتن یک سیستم صوتی با کیفیت و حرفه ای یه چیز دیگست. اگر هنوز برای ماشین خودتون یه سیستم با کیفیت صدای خوب تهیه نکردید، یا اگه از سیستم قدیمی خودتون دل خوشی ندارین، این لیست پنج تایی مناسب شماست. سیستم های این لیست را با گارانتی، اصالت کالا و قیمت مناسب از ما بخرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟