معرفی بهترین سیستم امنیتی برای ماشین صفر | اینصب
x
X

معرفی بهترین سیستم امنیتی برای ماشین صفر

ردیاب خودرو بهترین سیستم امنیتی برای ماشین صفر است. در این روزها با توجه به افزایش قیمت خودرو، حفظ امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. این روزها سرقت خود ماشین و سرقت کردن لوازم جانبی ماشین بسیار شایع شده است. شاید در نهایت بعد از مدت‌ها پیگیری و رفت و آمد بتوانید سارق را گیر بیاندازید اما دیگر خودروی شما مثل سابق نمی‌شود و احتمالا لوازم جانبی آن فروخته شده است.

سارقین روز به روز حرفه‌ای‌تر می‌شوند. مهارت ان‌ها به گونه‌ای است که گاهی این احساس ایجاد می‌شود که دوره‌های آموزشی مختص به خود را دارند و تحت نظر استادانی این چنین ماهر می‌شوند. با توجه به پیشرفت چشم گیری که تکنولوژی دارد و افزایش کارشناسان و متخصصان در این زمینه، دیگر جای نگرانی نیست. صاحبان خودرو می‌توانند با خیال راحت از لوازم‌های حفاظتی-امنیتی خریداری کنند و در جهت امنیت خودروی خود از آن استفاده کنند.

بنابراین ما در این مقاله تصمیم داریم شما را با بهترین سیستم امنیتی برای ماشین صفر آشنا کنیم تا از همان ابتدا، تدابیر امنیتی را برای خودروی خود بچینید و خیالتان را از این بابت راحت کنید.

بهترین سیستم امنیتی برای ماشین صفر

ردیاب خودرو، برترین سیستم امنیتی برای ماشین صفر

ردیاب خودرو وسیله‌ای الکترونیکی و کوچک است که برای ردیابی آنلاین و لحظه‌ای خودرو استفاده می‌شود. جی پی اس، قابلیت‌ها و کارایی‌های بسیاری دارد که صاحبان خودرو را مجذوب خود کرده است زیرا باعث می‌شود خیال آسوده‌تری داشته باشند. صاحبان خودروها با نصب جی پی اس می‌توانند ماشین خود را 24 ساعته ردیابی کنند و دلهره‌ی سیستم امنیتی برای ماشین صفرشان را نداشته باشند.

فرض کنید یکی از آشنایانتان که از قضا اعتماد زیادی هم به ایشان ندارید، ماشینتان را قرض می‌گیرد. در هر حالتی شما نگرانی این را دارید که کجا می‌رود، چه زمانی برمی‌گردد و نگرانی‌هایی از این قبیل، بدون شک به سراغ شما خواهد آمد حتی اگر به آن شخص اطمینان داشته باشید! با نصب ردیاب ماشین می‌توانید با خیال راحت‌تری ماشینتان را به هر شخصی بسپارید و هر زمان که خواستید با اپلیکیشن مخصوص، ماشینتان را ردیابی کنید. با این روش دیگر نگران ماشینتان نخواهید بود چراکه سرعت و مکان آن را از طریق اپلیکیشن به راحتی می‌توانید مشاهده نمایید و موقعیت لحظه‌ای آن را ببینید.

جدای از این موضوعات، ردیاب خودرو می‌تواند بهتر از دزدگیر ماشین عمل کند. دزدگیر در گذشته رواج بیشتری نسبت به ردیاب داشت و یک وسیله بسیار کاربردی برای جلوگیری از سرقت بود به این صورت که با ایجاد صدا و اعلام هشدار، سارق را فراری می‌داد اما این مساله برای سارقان حرفه‌ای و دور کردن آن‌ها جوابگو نبود چراکه آن‌ها راه غیرفعال کردن دزدگیر را به خوبی بلد بودند. ردیاب جی پی اس اما داستان جدایی دارد. این دستگاه‌ها بعد از به سرقت رفتن بسیار کاربردی‌تر خواهند بود و می‌توانند موقعیت ماشین را به شما نشان دهند.

انواع ردیاب خودرو

حال که متوجه شدید ردیاب خودرو یا همان جی پی اس خودرو چه فوایدی می‌تواند داشته باشد و به چه اندازه برای خودروی شما مفید خواهد بود لازم است که درباره انواع آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. در حالت کلی دو نوع ردیاب خودرو داریم:

  • ردیاب خودرو آهنربایی
  • ردیاب خودرو سیمی

ردیاب‌ها از لحاظ نصب به دو دسته کلی ردیاب سیمی و ردیاب آهنربایی تقسیم می‌شوند. ردیاب‌های آهنربایی برای تامین برق شان باید از شارژر استفاده کنند، در حالی که ردیاب‌های سیمی، برق شان را از منبع برق خودرو تامین می‌کنند.

نقص ردیاب‌های مغناطیسی این است که هنگام شارژ کردن باید از ماشین جدا شوند و تایم چند ساعته‌ای را  در شارژ باشند که در این هنگام خودروی شما فاقد ردیاب خواهد شد. این نکته‌ای است که برای برخی از صاحبان خودرو خوشایند نیست چراکه آن‌ها ردیاب را برای حفاظت 24 ساعته می‌خواهند که در تمامی ساعات، ماشین خود را آنالیز کنند. به همین دلیل این دسته از افراد حساس، ترجیح می‌دهند ردیاب سیمی را انتخاب کنند. در ادامه یکی از بهترین مدل‌های ردیاب سیمی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ردیاب GT06 کامل ترین سیستم امنیتی برای ماشین صفر!

ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06 یکی از پرفروش‌ترین ردیاب‌ها از برند استیلاک است که تمام قابلیت‌های پیشرفته‌ای که از یک ردیاب می‌خواهید را دارد. استیلاک برند شناخته شده‌ای است که در زمینه لوازم جانبی خودرو مخصوصا لوازم امنیتی خودرو فعالیت دارد و بیش از دو دهه است که در ایران محصولات خود را در بازار عرضه کرده است.

بهترین سیستم امنیتی برای ماشین

تیم زبده استیلاک این بار با تخصص کارشناسان خود ردیابی را طراحی و تولید کرده‌اند که از قابلیت‌های بسیاری برخوردار است. یکی از مزیت‌های این ردیاب، قیمت مقرون به صرفه‌ای است که در کنار قابلیت‌هایش دارد زیرا کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.

قابلیت‌های ردیاب استیلاک مدل GT06:
  • دارای قابلیت شنود داخل خودرو
  • داشتن اپلیکیشن فارسی برای راحتی کار کاربران
  • راحتی در  نصب و پیچیده نبودن روند نصب
  • کنترل از راه دور خودرو
  • امکان تعیین محدوده مشخص جغرافیایی
  • امکان تعیین سرعت مجاز برای خودرو
  • گزارش گیری از مسافت طی شده خودرو

ردیاب استیلاک مدل GT06 از آن ردیابی‌هایی است که همه‌ی قابلیت‌ها را با هم دارد و می‌توان گفت یک ردیاب تمام عیار است. علاوه بر این‌ها، قیمت مناسب این محصول باعث خودنمایی آن شده است. قیمت جی پی اس خودرو، آیتمی است که بسیاری از کاربران به آن اهمیت خاصی می‌دهند. چنانچه قصد خرید این ردیاب را داشتید و یا برای انتخاب آن نیاز به راهنمایی داشتید می‌توانید از طریق سایت فروشگاهی اینصب اقدام کنید. اینصب دارای تیمی با حوصله و کاردان است و یکی از نمایندگان فروش برند استیلاک است که می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها اعتماد کنید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

سخن آخر

ردیاب برای خودرو یکی از واجبات است و به طور قطعی می‌توان گفت که یکی از بهترین سیستم امنیتی برای ماشین صفر است. البته نمی‌توان گفت صزفا برای خودروی صفر مفید است چراکه ردیاب یک وسیله‌ای است که برای ماشین، شخص و موتور نیز قابل استفاده است و در تمام حالات، می‌تواند مفید باشد. اگر اموالتان برایتان ارزشمند است توصیه می‌کنیم حتما یک ردیاب برای حفاظت بیشتر از آن‌ها خریداری کنید تا خیالتان راحت‌تر باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟