روشن کردن ماشین با باتری خالی بدون اسفاده از ماشینی دیگر | اینصب
x
X

چگونه با باتری خالی ماشین را روشن کنیم؟

چگونه با باتری خالی ماشین را روشن کنیم؟

مواقعی هست که باطری ماشین خالی شده و امکان روشن کردن ماشین، از روش های معمول مثل هل دادن ماشین، باتری به باتری کردن و استفاده از خودروهای امدادی وجود ندارد. شما دست تنها هستید و این شرایط به راحتی ممکن است شما را به عنوان راننده خودرو در موقعیت سخت و خطرناکی قرار دهد. اگر شما قبلا تجربه قرار گرفتن در این موقعیت را داشتید، بخوبی می دانید که از چه موقعیت دشواری حرف می زنم. اما ممکن است تابحال این تجربه را نداشته اید و تنها عنوان این مقاله برای شما جذاب بوده. در هر صورت بهترین راه این است که قبل از تجربه این موقعیت، که امیدوارم برای شما اتفاق نیوفتد و تا دیر نشده اطلاعاتتان را در این باره بالا ببرید و آمادگی لازم را برای موقعیت های مشابه کسب کنید.

چگونه با باتری خالی ماشین را روشن کنیم؟

در این مواقع خیلی مهم است که از قبل بدانیم چگونه با باتری خالی ماشین را روشن کنیم و به سادگی از این موقعیت خارج شویم.

بهترین و ساده ترین روش روشن کردن ماشین با باتری خالی در هر شرایطی استفاده از وسیله ای است به نام جامپ استارتر. جامپ استارتر وسیله ای است که به عنوان یک باتری عمل می کند. دقت کنید که جامپ استارتر قابلیت شارژ باتری ماشین را ندارد اما با ایجاد یک نیروی انفجاری امکان روشن کردن باتری خالی را فراهم می کند. استفاده از جامپ استارتر و اتصال آن به باتری ماشین بسیار ساده است و با برقراری اتصال در مدت چندثانیه و با یک استارت، ماشین به سادگی و بدون دردسر روشن می شود.

جامپ استارتر، روشن کردن ماشین با باتری خالی

در این مقاله قصد معرفی این وسیله بسیار کاربردی و ضروری برای هر راننده ای را داریم و سپس شما را با یکی از بهترین جامپ استارترهای بازار لوازم جانبی خودرو آشنا می کنیم. جامپ استارتر خودرو که به کمک باتری و یا استارتر امدادی هم معروف است.
در واقع یک دستگاه ذخیره کننده برق است. وسیله ای شبیه یک پاور بانک قوی، که شارژ می شود و سپس از طریق اتصال به باتری خودرو توسط دو کابل ، نیروی لازم برای روشن کردن خودرو را فراهم می کند. با داشتن یک جامپ استارتر، به همین راحتی، و با یک استارت ماشین را روشن کنید.  تولید این نیروی انفجاری در کسری از ثانیه،بهترین روش برای روشن کردن ماشین با باتری خالی است.

به علاوه جامپ استارتر شما در مواقع لزوم به عنوان یک شارژر و پاوربانک برای شارژ وسایلی مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و غیره هم استفاده می شود. در بازار انواع مختلفی از این جامپ استارتر ها موجود است که با توجه به امکانات و قدرت آن ها قیمت های متفاوتی دارند. وجود برخی از این امکانات مثل چراغ اضطراری برای موقعیت هایی مثل خاموش شدن ماشین در شب بسیار مهم است. اما مثل همیشه سوال مهم این است که چطور بهترین جامپ استارتر خودرو را خریداری کنید و یک جامپ استارتر خوب چه ویژگی هایی دارد.

خرید قوی ترین جامپ استارتر

نکاتی هست که بهتر است برای خرید یک جامپ استارتر به آن دقت کنید. برای خرید جامپ استارتر به توان آن که برحسب وات در کاتالوگ دستگاه نوشته شده دقت کنید. واضح است که وات بیشتر توان بیشتر دستگاه را نشان می دهد.

علاوه بر این ها دقت کنید که کابل های ضخیم تر و ساخته شده از مس را انتخاب کنید. جامپ استارتر همانطور که پیشتر گفتیم، بهتر است برای موقعیت های اضطراری به چراغ قوه مجهز باشد. قیمت جامپ استارتر بر اساس امکانات، کیفیت ساخت و اعتبار برند آن مشخص می شود. برای خرید جامپ استارتر قیمت مناسب تر و امکانات و کیفیت بهتر را در نظر بگیرید. اما هرگز کارایی بهتر و کیفیت را فدای قیمت پایین نکنید. خرید استارتر از نمایندگی های معتبر با خدمات پس از فروش را فراموش نکنید.

اگر قرار باشد بر اساس تجربه، و با در نظر گرفتن همه ویژگی های گفته شده بهترین جامپ استارتر بازار را برای خرید به شما پیشنهاد کنیم. این پیشنهاد قطعا جامپ استارتر خودرو استیل میت است. اگر علاقمندید که اطلاعات بیشتری از این جامپ استارتر حرفه ای و با کیفیت داشته باشید، به ادامه مقاله توجه کنید.

جامپ استارتر خودرو استیل میت مدل Js12

روشن کردن باتری خالی ماشین

این مدل جامپ استارتر، یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که بدنبال یک جامپ استارتر با کیفیت و قابل اعتماد هستند. استیل میت در تولید این محصول خود هم مثل قبل ، بیشتر از هر چیزی به کیفیت و جلب رضایت مشتریانش اهمیت داده است و بخاطر همین کیفیت هم هست که ما این محصول رو به عنوان یکی از بهترین جامپ استارترهای موجود در بازار لوازم جانبی خودرو پیشنهاد می کنیم.
از لحاظ قابلیت ها و مشخصات فنی جامپ استارتر مدل JS12 یک محصول کامل محسوب می شود. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • این جامپ استارتر را می توانید برای خودرو های دیزل و سواری استفاده کنید.
  • از خودرو های بنزینی تا 5 لیتر و از خودرو های دیزلی تا 3 لیتر پشتیبانی می کند.
  • یک پاور بانک قوی برای شارژ گوشی های موبایل، تبلت و لپ تاپ است.
  • یکی دیگر از قابلیت های خوب این استارتر وجود چراغ قوه با حالت ثابت و دو حالت چشمک زن است که یک امکان بسیار خوب برای موقعیت های اضطراری و استفاده در شب است.

بنظر من هر راننده ای بهتر است قبل از قرار گرفتن در موقعیت های اضطراری یک دستگاه استارتر خریداری کند و به همراه داشته باشد. چرا که به قول معروف حادثه خبر نمی کند. برای خرید استارتر یدکی به گارانتی و ضمانت اصالت کالا دقت کنید. فراموش نکنید که جامپ استارتر خودرو استیل میت را با خیال راحت می توانید از ما در اینصب به همراه گارانتی معتبر و ضمانت خریداری کنید و مثل همیشه برای هرگونه اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟