مزایای خرید ردیاب های شارژی و آهنربایی | اینصب
x
X

مزایای خرید ردیاب های شارژی و آهنربایی

ردیاب خودرو یا جی پی اس، در طول 30 سال گذشته، یکی از آن سرویس های نادر است که به نوعی تبدیل به یک دارایی برای همه صنایع شده است. دقت، قابلیت اطمینان، هزینه های جاری ارزان و استفاده های گسترده نامحدود از عوامل بسیار مهم در ردیاب آهنربایی هستند. از اجاره اتومبیل، خدمات پیک گرفته تا شرکت های تاکسی و فراتر از آن. این‌ها طی چند روز پس از اجرای واحدهای جی پی اس، در عملکرد شرکت خود پیشرفت داشته‌اند.

توسعه ردیاب های شارژی

توسعه ردیاب های شارژی در چند سال گذشته باعث شده است که بسیاری از کاربردها و مزایای جدید ظهور کند. استفاده از ردیاب آهنربایی و شارژی برای وسایل نقلیه ارزان تر از جی پی اس های سیمی می باشد. انعطاف پذیری ردیاب های مغناطیسی قابل حمل جی پی اس به این معنی است که میتوانید دستگاه خود را در چند ثانیه به وسیله نقلیه وصل کنید. نصب پیچیده‌ای ندارد و سپس میتوانید هر زمان که لازم بود دستگاه ردیابی خود را از یک وسیله نقلیه به وسیله نقلیه دیگر تغییر دهید.

همه ردیاب های مغناطیسی، قابل شارژ هستند و میتوانند برای نظارت بر وسیله نقلیه در زمان واقعی در حالی که سابقه کامل را برای همه سفرها ضبط میکنند، مورد استفاده قرار گیرند. پنل نقشه برداری پیشرفته جدید ما به شما امکان میدهد مناطق، هشدارها را تنظیم کرده و ردیاب خود را از راه دور از طریق رایانه و تلفن هوشمند خود تنظیم کنید.

توسعه ردیاب های شارژی

نحوه اتصال یک ردیاب آهنربایی بر روی ماشین

مکان های مختلفی وجود دارد که میتوانید ردیاب آهنربایی خود را بر روی وسیله نقلیه خود ضمیمه یا مستقر کنید.

  1. فلز تخت منطقه شاسی
  2. سپر جلو
  3. سپر عقب
  4. زیر صندلی ماشین
  5. داخل جعبه دستکش
  6. جیب صندلی
  7. داخل بوت (نزدیک پنجره)

لطفا توجه داشته باشید، مواد فلزی می توانند قدرت جی پی اس دستگاه شما را تحت تأثیر قرار دهند. اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما کاملاً در فلز قرار نگرفته است.

نکته: میتوانید قبل از استقرار کامل، قدرت سیگنال جی پی اس را در صفحه خود بررسی کنید.

GPS بی سیم ماشین

دستگاه GPS اتومبیل بی سیم به این معنی است که کل دستگاه فاقد سیم کشی خارجی است. بنابراین منبع تغذیه خارجی را نمیتوان بدست آورد. مدت کار دستگاه با منبع تغذیه داخلی محدود میشود. طول عمر باتری دستگاه GPS ماشین بی سیم با توجه به فرکانس موقعیتی که تنظیم میکنید تعیین میشود. هرچه فرکانس موقعیت یابی بالاتر باشد، عمر باتری نیز کمتر میشود. بنابراین، دستگاه GPS بی سیم اتومبیل به طور کلی از نوع آماده به کار طولانی است. در نتیجه میتواند به طور مستقیم برای 2 تا 3 سال بدون تعویض باتری یا شارژ استفاده شود.

معایب دستگاه ردیاب شارژی یا بی سیم

در مقایسه با ردیاب سیمی، عملکرد بی سیم نسبتاً ساده است. نمیتوان آن را در زمان واقعی قرار داد. اطلاعات موقعیتی که توسط دستگاه بی سیم نمایش داده میشود؛ اطلاعات موقعیت قبلی است. علاوه بر این، سیگنال دستگاه بی سیم جی پی اس نیز کمی بدتر است. از آن‌جا که هیچ سیم کشی با اتومبیل وجود ندارد، برخی از تغییرات وضعیت خودرو قابل تشخیص نیست. همچنین به موقع بودن آن ضعیف است.

اگر مشکل باتری را درنظر نگیرید، جی پی اس با سیم بهتر از جی پی اس بی سیم است، اما مطلق نیست. در برخی وسایل نقلیه و سناریوهای خاص، مالک باید دستگاه جی پی اس را با توجه به مزایا و معایب آن برای وسیله نقلیه خود مناسب انتخاب کند. تا بتواند با کمتر کار بیشتری انجام دهد. در صورت لزوم، پیشنهاد میشود که بتوانید هر دو دستگاه جی پی اس با سیم و بی سیم را با یک محافظت مضاعف در یک ماشین نصب کنید. برای راهنمایی بیشتر شما میتوانید با متخصصان ما در این زمینه مشورت کنید تا بهترین گزینه برای خودرو خود را انتخاب نمایید.

مزایای استفاده از ردیاب های آهنربایی

ردیاب‌های مغناطیسی جی پی اس، برخلاف نمونه های سخت افزاری خود، طیف گسترده‌ای از گزینه های قرارگیری را ارائه میدهند. آن‌ها را میتوان در داخل یا خارج از هر وسیله نقلیه، دارایی یا تجهیزات قرارداد به شرطی که سطح فلزی صاف داشته باشند. دستگاه های ردیابی مغناطیسی یک راه حل جایگزین برای مدیران مشاغل و صاحبان اتومبیل ارائه میدهند که به دنبال راهی آسان تر برای بهره‌مندی از فناوری جی پی اس هستند. ردیاب های مغناطیسی جی پی اس یک گزینه کاربر پسند و راحت برای سایر دستگاه های ردیابی موجود در بازار است. تا زمانی که آن‌ها به درستی نصب شده باشند، میتوانید بلافاصله مکان عزیزان، وسایل نقلیه و دارایی خود را ردیابی کنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب در رابطه با مزایای خرید جی پی اس مغناطیسی صحبت کردیم. اگر نیاز به مشاوره بیشتر در رابطه با خرید جی پی اس دارید. اگر بین جی پی اس های سیمی و شارژی هنوز تصمیم نگرفته‌اید میتوانید با تماس با کارشناسان اینصب اطلاعات مورد نیاز را دریافت، و جی پی اس خود را به اطمینان کامل برای خودرو خود خریداری کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟