بررسی معایب ردیاب خودرو بدون سیمکارت | اینصب
x
X

معایب استفاده از ردیاب خودرو بدون سیمکارت

خودرو یکی از وسایل ارزشمند هر فردی است که نگهداری از آن بسیار لازم و ضروری می‌باشد. در گذشته نه چندان دور، مردم برای حفاظت از خودروی خود، از انواع قفل پدال و قفل فرمان استفاده می‌کردند که هنوزهم این وسایل رایج هستند. بعد از آن، دزدگیرها وارد بازار شدند که تا حدود زیادی مانع از سرقت شدند و امنیت خودرو را حفظ کردند. متاسفانه هرچه علم و تکنولوژی پیشرفت کرد، سارقان نیز پیشرفت کردند و راه خلاصی از دزدگیر را یافتند. در حال حاضر دزدگیرها تنها به عنوان بازدارنده عمل می‌کنند. در کنار دزدگیر، ردیاب‌ها نیز وارد بازار شدند و توانستند خود را در میان مردم محبوب کنند. ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند و یک نوع آن بدون سیمکارت است. ما در این مقاله می‌خواهیم درباره معایب ردیاب خودرو بدون سیمکارت صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

معایب ردیاب خودرو بدون سیمکارت

 انواع ردیاب خودرو

قبل از اینکه به سراغ معایب ردیاب خودرو بدون سیمکارت برویم، بد نیست اول با انواع آن آشنا شویم. ردیاب خودرو، وسیله‌ای برای ردیابی آنلاین و لحظه‌ای است که موقعیت را به صورت دقیق به شما نشان می‌دهد و شما از هر مسافتی قادر به کنترل کردن مکان خودرو هستید. جی پی اس ماشین یا همان ردیاب خودرو دارای انواع مختلفی است:

 ردیاب خودرو بدون سیمکارت

ردیاب خودرو بدون سیمکارت در ایران قابل یافت است اما تعداد آن‌ها بسیار کم و محدود می‌باشد. این نوع ردیاب‌ها بیشتر اوقات مورد مصرف افراد نظامی قرار می‌گیرد و فروش آن برای افراد عادی مجاز نیست.

GPS خودرو سیمکارتی

جی پی اس های سیمکارتی در بازار در انواع مختلف ردیاب آهنربایی خودرو و سیمی وجود دارند و خرید آن برای افراد عادی نیز مجاز است. این ردیاب‌ها عموما برای جلوگیری از سرقت خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • ردیاب‌های آهنربایی: این نوع ردیاب‌ها شارژی هستند و نیازی به نصب ندارند. یکی از مواردی که هنگام خرید این نوع ردیاب‌ها باید به آن دقت کنید، موضوع دقت آن در ردیابی است. ردیاب‌های شارژی و یا آهنربایی دارای دقت پایینی هستند و برای هر بار شارژ کردن باید آن را از خودرو جدا کنید و در تمام مدت شارژ، خودرو فاقد ردیاب خواهد بود که امکان سرقت خودرو در این لحظه وجود دارد.
  • ردیاب‌های سیمی: ردیاب جی پی اس سیمی از باتری و یا برق خودرو تغذیه می‌کند و نیاز به نصب دارد و حتما باید از نصابی ماهر برای نصب آن کمک بگیرید. یکی از مواردی که هنگام خرید جی پی اس سیمی باید به آن توجه کنید، وجود باتری بکاپ در ردیاب است که اگر سارق، برق خودرو را قطع کرد، ردیاب غیرفعال نشود و کارایی خود را از دست ندهد.

معایب ردیاب خودرو بدون سیمکارت

قابلیت‌های ردیاب‌های بدون سیمکارت نسبت به ردیاب‌های سیمکارتی، کمتر است و از امکانات کمتری برخوردار می‌باشد و این مساله یکی از معایب ردیاب خودرو بدون سیمکارت است. از طرفی ردیاب‌های سیمکارتی مدل سیمی، از بهترین نوع ردیاب‌ها هستند و موقعیت‌یابی دقیق‌تری به شما خواهند داد.

ردیابی خودرو بدون سیمکارت

ردیاب‌های بدون سیمکارت دارای قابلیت‌های زیادی نیستند زیرا وقتی سیم کارت نباشد، شما نمی‌توانید هیچ هشداری را دریافت کنید. به دلیل کمبود این نوع ردیاب در بازار باید پول زیادی برای خرید آن صرف کنید با اینکه امکانات جی پی اس خودرو بدون سیمکارت بسیار کم است.

یکی دیگر از معایب ردیاب خودرو بدون سیمکارت، نیاز به یک منبع تغذیه قوی و پایدار است. چنانچه منبع تغذیه ضعیف شود، موقعیت یابی خودرو به درستی انجام نخواهد شد. همچنین برای اینگونه ردیاب‌ها، نیاز به اینترنت است. البته در برخی از انواع این نوع دستگاه‌ها، می‌توان از طریق بلوتوث نیز موقعیت یابی را فعال کرد. متاسفانه چنانچه خودروی شما در محیط‌هایی بدون شبکه قرار بگیرد، این ردیاب کار نخواهد کرد.

اما راه حل چیست؟ بدون شک راه حل این مساله خرید ردیاب‌های سیمکارتی است تا بتوانید با خیال راحت به آن‌ها اعتماد کنید و نگران سرقت خودروی خود نباشید. در ادامه به چند مدل ردیاب سیمکارتی اشاره خواهیم کرد که در نوع خود، بهترین هستند.

خرید بهترین ردیاب سیمکارتی

فروشگاه اینصب انواع محصولات از بهترین برندها را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید ردیاب‌های مختلفی را از برندهای معروف وایزر، استیلاک، زنوتیک، نورون و … را در فروشگاه اینصب مشاهده کنید. از بهترین ردیاب‌های سیمی سیمکارتی، می‌توان به ردیاب‌های برند استیلاک اشاره کرد. ردیاب‌های استیلاک در بازه زمانی کوتاه، به دلیل رضایت بسیار زیاد، جزء پرفروش‌ترین ردیاب‌های خودروی موجود در بازار شدند.

با وجود تحریم‌ها و فیلترینگ‌های شدید، ردیاب‌های برند استیلاک دچار هیچ گونه قطعی نشدند زیرا تمامی سرورهای این ردیاب‌ها، داخل ایران است و دستگاه‌ها تماما رجیستری شده هستند. از انواع ردیاب‌های خودرو استیلاک می‌توان به دو مدل زیر اشاره کرد:

  • ردیاب GT06
  • ردیاب ST30

خرید بهترین ردیاب سیمکارتی

ردیاب خودرو GT06 و  ردیاب خودرو ST30  هر دو از کامل‌ترین و حرفه‌ای ترین ردیاب‌های خودرو هستند. این دو نوع ردیاب از نوع سیمی می‌باشند و هر دو دارای باتری بکاپ هستند. اپلیکیشن ردیاب‌های استیلاک به زبان فارسی در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است و استفاده از ردیاب‌های استیلاک برای هر سنی آسان می‌باشد. شما از طریق اپلیکیشن قادر به تعریف کردن قابلیت‌های ردیاب هستید.

سخن آخر

در این مقاله درباره انواع ردیاب خودرو صحبت کردیم و گفتیم که معایب ردیاب خودرو بدون سیمکارت بسیار بیشتر ار نوع سیمکارتی آن است. همچنین ردیاب‌های بدون سیمکارت بیشتر مصرف نطامی دارند در حالیکه ردیاب‌های سیمکارتی مصرف عمومی دارند و قابلیت‌های بیشتری نیر دارند. در نهایت لازم است بگوییم که چنانچه قصد خرید ردیاب برای خودروی خود دارید، یکی از دو نوع ردیاب سیمکاری که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، خریداری کنید چرا که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارند؛ همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و با خیال راحت می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟