ردیاب حیوانات | ردیاب حیوانات و امکانات و کاربرد های آن | فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

ردیاب حیوانات و کاربرد های آن

ردیاب حیوانات و کاربرد های آن

امروزه بسیاری از افراد دارای حیوان خانگی می باشند. اگر دارای حیوان خانگی باشید متوجه وابستگی افراد به حیوان خود خواهید شد. افرادی که دارای حیوان خانگی هستند عموما از بابت گم شدن حیوان خانگی نگرانی دارند. چراکه به حیوان خانگی خود وابسته هستند. به همین علت پیشنهاد می کنیم در صورت داشتن حیوان خانگی، ردیاب شخصی تهیه کنید. در ادامه قصد داریم به بررسی ردیاب حیوانات و کاربرد های آن بپردازیم.

 

ردیاب حیوان خانگی

 

ردیاب حیوانات

ردیاب حیوانات امروزه دارای مدل های متفاوتی می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود مناسب ترین آن را انتخاب کنید. به همین علت امکانات مدل های مختلف آن باهم تفاوت دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی برخی امکانات جالب و کاربردی ردیاب حیوانات بپردازیم تا با کاربرد های این ردیاب آشنا شویم.

 

کاربرد های ردیاب حیوانات

ردیاب حیوانات دارای کاربرد های زیادی است اما باید به این نکته توجه کنید که برخی از ردیاب ها امکانات کمتری دارند و به همین علت کاربرد کمتری نیز دارند. مهم ترین کاربرد ردیاب حیوانات زمانی است که حیوان خانگی شما گم می شود و هیچ خبری از آن ندارید. در این موقعیت ردیاب می تواند بسیار مفید باشد. در ادامه به بررسی مهم ترین کاربرد های ردیاب حیوانات می پردازیم.

 

ردیابی موقعیت مکانی حیوان

مهم ترین و اصلی ترین کاربرد جی پی اس حیوانات، ردیابی موقعیت مکانی است. با استفاده از ردیاب می توانید در هر لحظه از موقعیت حیوان خانگی خود آگاه شوید. ردیاب حیوانات یا همان ردیاب شخصی عموما دارای یک اپلیکیشن می باشد که از طریق این برنامه امکان ردیابی حیوان وجود دارد.

 

ردیابی حیوان خانگی

 

برقراری تماس با کلید SOS

روی ردیاب ها یک کلید اضطراری وجود دارد که با فشرده شدن این کلید تماس برقرار می شود. توجه کنید که لازم است از قبل چند شماره تلفن روی ردیاب تعریف کنید تا با فشرده شدن کلید SOS با شماره تلفن های تعریف شده تماس گرفته شود. در واقع درصورتی که شخصی حیوان خانگی شما را پیدا کند می تواند از طریق با شما تماس بر قرار کند. لازم است به این موضوع توجه کنید که تمامی ردیاب های شخصی دارای کلید  SOSنیستند و امکان برقراری تماس را فراهم نمی کنند.

 

برقراری مکالمه دو طرفه

امکان دیگری که ردیاب در اختیار شما قرار می دهد، امکان برقراری مکالمه دو طرفه می باشد. شما می توانید با سیمکارت داخل ردیاب تماس بگیرید و صحبت کنید و صدا های اطراف ردیاب را نیز بشنوید. درواقع می توانید با افرادی که اطراف حیوان خانگی شما هستند مکالمه برقرار کنید. البته لازم به ذکر است که این قابلیت هم تمامی ردیاب ها ندارند.

 

شنود

شنود یکی از جذاب ترین قابلیت های ردیاب می باشد که بسیار کاربردی است. شما می توانید صداهای اطراف ردیاب را شنود کنید و از محیط اطراف حیوان خانگی خود آگاه شوید. قابلیت شنود نیز در تمامی ردیاب ها وجود ندارد. لازم است در هنگام خرید از شنود داشتن ردیاب مطمئن شوید.

 

تعیین محدودیت صدا

برخی از ردیاب حیوانات پیشرفته تر دارای امکان تعیین محدوده صدا می باشند. درواقع شما می توانید ردیاب را تنظیم که اگر صدا از میزان مشخصی بالاتر رفت با شما تماس برقرار شود و شما از این موضوع آگاه شوید. این قابلیت یکی از جالب ترین قابلیت ها می باشد. به طور مثال زمانی که سگ یا حیوان خانگی شما احساس نارضایتی کند و صدای آن از میزان مشخص شده بالاتر برود، شما از این موضوع آگاه می شوید.

 

نکات خرید ردیاب حیوانات

  • دقت ردیابی : مهم ترین موضوعی که در هنگام خرید ردیاب باید به آن توجه کنید، دقت ردیابی می باشد. ممکن است ردیابی با امکانات پیشرفته و فوق العاده خریداری کنید اما دقت ردیابی آن کم باشد. در این صورت امکان ردیابی دقیق وجود نخواهد داشت. پس حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

 

  • امکانات : موضوع بعدی که باید به آن توجه شود، امکانات ردیاب می باشد. بهتر است ردیابی خریداری کنید که امکانات و قابلیت هایی که در بالاتر ذکر کردیم را داشته باشد. درواقع ردیاب های پیشرفته تر دارای امکانات زیادی هستند. پس سعی کنید به سراغ ردیاب های حرفه ای و پیشرفته بروید.

 

  • پشتیبانی : پشتیبانی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود. بعد از خرید ردیاب، پشتیبانی می تواند به تمامی سوالات شما پاسخ دهد و شما را راهنمایی کند. در صورتی که ردیاب دارای پشتیبانی پاسخگو و قوی نباشد، بعد از خرید با هرگونه مشکلی مواجه شوید، راهنمایی نخواهید داشت. پس حتما از پاسخگو بودن پشتیبانی مطمئن شوید.

 

ردیاب حیوانات Qbit

 

بهترین ردیاب حیوانات

برای خرید بهترین ردیاب حیوانات لازم است به سراغ ردیابی برویم که از امکانات زیادی برخوردار باشد. ردیاب Qbit استیلاک، ردیابی شخصی می باشد که برای کودکان، سالمندان و حیوانات مناسب است. این ردیاب دارای تمامی امکاناتی می باشد که در بالاتر ذکر کردیم. مهم ترین موضوع پشتیبانی قوی و پاسخگوی این  ردیاب است که به تمامی سوالات شما پاسخ خواهد داد و شما را به طور کامل راهنمایی می کند. در صورتی که برای خرید هر نوع ردیاب نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما به طورکامل شمارا راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟