دستگاه جی پی اس | دستگاه ردیاب | ردیاب جی پی اس سیمی یا ردیاب جی پی اس بی سیم؟
x
X

ردیاب جی پی اس سیمی یا ردیاب جی پی اس بی سیم؟

زنوتیک یک شرکت ایرانی است که راه حل های بی نظیری در ردیابی وسایل نقلیه جی پی اس، ردیابی کارکنان / بچه ها، مدیریت موتور سیکلت ارائه می‌دهد. این شرکت بیش از 11 سال که تاسیس شده است. با داشتن متخصصان بسیار ماهر، تحقیق و توسعه، تیزهوشی و تخصص در صنعت، رشد بسیار خوبی دارد. امروزه به عنوان یکی از مشاغل پیش‌رو در حوزه جی پی اس خودرو در ایران است. دستگاه جی پی اس از سیستم موقعیت یابی جهانی استفاده می‌کند. موقعیت دقیق شخص، وسیله نقلیه یا هر شی دیگری را که به آن متصل است تعیین می‌کند. داده های ضبط شده ابتدا در واحد ردیابی جی پی اس ذخیره می‌شوند. سپس با استفاده از مودم تعبیه شده در واحد به پایگاه داده منتقل می‌شوند.

پس از این، مکان در زمان واقعی در پس زمینه نقشه نمایش داده می‌شود. به عنوان مثال، از یک ردیاب تلفن، جی پی اس برای مکان یابی تلفن هوشمند گمشده، هنگامی که به طور تصادفی آن را گم می‌کنید یا به سرقت می‌رود، استفاده می‌شود. به همین ترتیب، ردیابی وسیله نقلیه جی پی اس از چند طریق مفید است. بسیاری از افراد هنگام خرید ردیاب جی پی اس خودرو گیج می‌شوند. زیرا واحد ردیابی سیمی و واحد ردیابی بی سیم وجود دارد. در واقع، نکته اصلی این است که مناسب بودن و چگونگی جلوگیری از نقاط ضعف را بررسی کنند. زنوتیک در اینجا مزایا و معایب این دو نوع دستگاه ردیاب را برای شما توضیح می‌دهد.

دستگاه ردیاب سیمی

سیم موجود در دستگاه ردیابی جی پی اس برای اتصال خط برق خودرو، خط ACC و غیره استفاده می‌شود. توان کار این نوع دستگاه ردیابی جی پی اس توسط خودرو تأمین می‌شود. به طور کلی، میکرو باتری داخلی می‌تواند دستگاه را پشتیبانی کند. تا پس از خاموش شدن به مدت 0. 5 ساعت تا 1. 5 ساعت کار کند و از قطع دستگاه خط دستگاه و ادامه کار آن جلوگیری کند.

مزایای دستگاه ردیاب سیمی

قدرت کار ردیابی جی پی اس سیمی را می‌توان توسط خودرو تأمین کرد. به لطف آن، بزرگترین ویژگی واحد ردیابی جی پی اس سیمی این است که می‌تواند به مدت 24 ساعت در زمان واقعی قرار گیرد. دیگر نیازی به نگرانی در مورد قطع شدن ناگهانی دستگاه نیست. از نظر سیگنال، دستگاه ردیابی جی پی اس با سیم قوی تر است و دقت موقعیت نسبتاً بهتر است.

 

مزایای ردیاب سیمی

.

در مورد عملکردها، ردیاب سیمی از قدرت بیشتری برخوردار است. می‌توان آن را در زمان واقعی قرار داد و ردیابی کرد. از راه دور روغن را کنترل کرد و مصرف سوخت را نظارت کرد. حصار جغرافیایی الکترونیکی، زنگ هشدار بیش از حد، زنگ لرزش، زنگ حرکت غیرقانونی را تنظیم کرد… همچنین می‌توانید رفتار راننده را بر روی سیستم عامل به راحتی ردیابی کنید.

معایب ردیاب های سیمی

ردیاب سیمی باید به خط برق خودرو متصل شود که منجر به نصب غیرقابل انعطاف می‌شود. باید در محلی که سیم برق قرار دارد نصب شود. بنابراین، توسط مجرمان به راحتی یافت می‌شود و سپس از بین می‌رود. علاوه بر این، عملکرد موقعیت یابی در زمان واقعی باعث می‌شود دستگاه همیشه در حالت دریافت / ارسال سیگنال باشد. در نتیجه مجرمان می‌توانند با استفاده از محافظ / آشکارساز سیگنال GPRS در وضعیت کار تداخل کنند یا موقعیت نصب دستگاه را پیدا کنند.

نوع خودرو قابل اجرا

اتوبوس، تاکسی، لیزینگ وسایل نقلیه، مدیریت وام خودرو، اتومبیل های شخصی و سایر صنایع مرتبط.

ردیاب بی سیم

ردیاب بی سیم به این معنی است که دستگاه فاقد سیم خارجی است. بنابراین منبع تغذیه خارجی را نمی‌توان بدست آورد و مدت کار دستگاه توسط منبع تغذیه داخلی محدود می‌شود. عمر باتری ردیاب جی پی اس بی سیم با توجه به فرکانس موقعیتی که تنظیم می‌کنید تعیین می‌شود. هرچه فرکانس موقعیت یابی بالاتر باشد، عمر باتری نیز کوتاه‌تر خواهد بود. بنابراین، ردیاب جی پی اس بی سیم عموماً در حالت آماده به کار است که می‌توان آن را برای 2 تا 3 سال بدون تعویض باتری استفاده کرد.

مزایای ردیاب بی سیم

زمان موقعیت یابی را می‌توان کنترل کرد. دستگاه بلافاصله پس از انتقال سیگنال به حالت خواب می رود. تنظیم انعطاف پذیر می‌واند تا حد زیادی از تداخل دستگاه محافظ سیگنال GPRS و القای ردیاب سیگنال جلوگیری کند. در نتیجه مقاومت دستکاری دستگاه بیشتر می‌شود. ردیاب بی سیم نیازی به نصب ندارد. سیم وجود ندارد، بنابراین دستگاه ردیابی بی سیم جی پی اس توسط خط خودرو محدود نمی‌شود. با مغناطیسی قوی می‌توان آن را در هر موقعیتی از خودرو قرار داد. بنابراین یافتن آن دشوار است مگر توسط صاحب خودرو و بر این اساس امنیت مناسب است.

 

مزایای ردیاب بی سیم

.

معایب دستگاه ردیاب بی سیم

در مقایسه با ردیاب سیمی جی پی اس، عملکرد ردیاب بی سیم جی پی اس نسبتاً ساده است. به طور کلی، اطلاعات موقعیتی که توسط دستگاه بی سیم نمایش داده می‌شود، رکورد قبلی به جای مکان فعلی است. تا زمانی که ماشین به سرقت نرود یا شرایط اضطراری دیگری نداشته باشید، موقعیت یابی در زمان واقعی به ندرت کار می‌کند.

نوع خودرو قابل اجرا

اگر مشکل باتری را در نظر نگیرید، واحد ردیابی جی پی اس سیمی بهتر از واحد ردیابی جی پی اس بی سیم است، اما مطلق نیست. مالک باید دستگاه جی پی اس را براساس وسایل نقلیه و سناریوهای خاص انتخاب کند. بعضا به شما توصیه می‌کنند که در صورت لزوم، هر دو دستگاه جی پی اس بی سیم و بی سیم را در یک ماشین نصب کنید، که با این کار محافظت مضاعف می‌شود.

اگر نیاز به مشاوره در این زمینه را دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در مورد بررسی و خرید انواع ردیاب در اختیار شما قرار دهند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟