x
X

استفاده از ردیاب برای وسایل گرانبها

خب امروز قصد داریم به سراغ ردیاب‌های شخصی و کاربردهای دیگر آن‌ها برویم چراکه هرچقدر از این مزیت‌های خوب و کاربردها در زندگی روزمره بگوییم، کم است. اگر هنوز یک ردیاب شخصی برای مصارف مختلف ندارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مزیت‌های مختلف ردیاب و نحوه استفاده از ردیاب برای وسایل گرانبها آشنا کنیم.

بطور کلی ردیاب یک وسیله‌ی کوچک است که هر جا قرار بگیرد از طریق اتصال به ماهواره و سیستم GPS و GSM، قادر به گزارش‌دهی موقعیت جغرافیایی آن شخص یا اشیا است و شما می‌توانید از مکان آن مطلع شوید. شاید در ابتدا به نظر می‌رسید که ردیاب‌ برای خودرو کاربرد دارد و کاربرد دیگری ندارد. اما به مرور این قابلیت خوب در عرصه‌های مختلف به کمک ما آمدند.

امروزه برای مراقبت از کودکان در خارج از منزل، خصوصا بچه‌های ناتوان و کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص، نیازمند ردیاب‌ها هستیم. با این وسیله می‌توانیم به راحتی و بدون نگرانی از بیماران آلزایمری و سالمندان مراقبت کنیم. حتی با وجود ردیاب‌ها دیگر لازم نیست نگران گم شدن وسایل و یا چمدان‌ها در سفر باشیم. از کاربردهای دیگر ردیاب شخصی، استفاده از آن برای جلوگیری از گم شدن و دزدیده شدن حیوانات خانگی است.

استفاده از ردیاب برای وسایل گرانبها

اما در این مقاله به یک قابلیت جالب دیگر از ردیاب‌ها می‌پردازیم. استفاده از ردیاب برای وسایل گرانبها! در هر خانه و یا دفتر کاری همیشه وسایل گرانبهایی هست که نگران گم شدن و یا سرقت آن‌ها هستیم. کیف یا جعبه طلا و پول نقد، کیف اسناد و مدارک، اشیاء قدیمی و گرانبها و … . تا به حال به امنیت این وسایل گرانبها فکر کرده‌اید؟ چگونه از این وسایل مراقبت کنیم و نگران سرقت آن‌ها نباشیم؟

نحوه استفاده از ردیاب برای وسایل گرانبها

وسایل گرانبهایی در خانه دارید که نگران گم شدن و یا سرقت آنها هستید؟ مجبورید مقدار زیادی پول نقد، طلا و اشیاء قیمتی و یا اسناد و مدارک ارزشمند را با خودتان جابجا کنید و نگران سارقان همیشه در کمین آن‌‎ها هستید؟ و یا بطور مثال عازم سفر هستید اما نگران امنیت وسایل و اشیاء قیمتی و گرانبهای خود هستید؟ نگرانی شما با داشتن یک ردیاب GPS تقریبا بی مورد است. چرا؟

شما ردیاب را در کیف یا وسایل گرانبهای خود قرار می‌دهید. نرم افزار این دستگاه را بر روی تلفن همراه هوشمند ios یا اندروید خود نصب می‌کنید. GPS به  ماهواره  متصل می‌شود و گزارش لحظه‌ای موقعیت جغرافیایی وسیله مورد نظر را برای شما ارسال می‌کند. در صورت جابجایی وسایل ارزشمند و یا اقدام به سرقت آن‌ها در نبود شما، شما و شماره های تعیین شده، آلارم خطر دریافت می‌کنید. می‌توانید به صورت لحظه‌ای از مسیر سارقان و مکان کیف باخبر شوید و در نتیجه خیلی راحت وسایل گرانبهای خود را پیدا می‌کنید. با این اوصاف هنوز شکی به استفاده از ردیاب برای وسایل گرانبها دارید؟

مکان‌یابی لحظه‌ای تنها قابلیت استفاده از ردیاب و نرم افزار ردیاب نیست. شما همچنین می‌توانید برای وسیله مورد نظر، محدوده امن تعریف کنید و به محض خارج شدن وسیله از محدوده مورد نظر شما، از طریق تلفن همراه خود مطلع می‌شوید. از جمله قابلیت‌های ردیاب شخصی:

  • نرم افزار به شما امکان ردیابی آنلاین چند دستگاه را بطور همزمان می‌دهد.
  • یک امکان خوب دیگر قابلیت شنود اطراف ردیاب است.
  • شما می‌توانید شماره‌های اضطراری که باید آلارم خطر ردیاب به آن‌ها ارسال شود را بر روی نرم افزار ست کنید.
  • در صورت سرقت کیف، ساک و وسایل گرانبهایی که ردیاب دارند، شما قادر به ردیابی مسیرهای طی شده توسط سارقان خواهید بود.

استفاده از ردیاب برای چمدان

استفاده از ردیاب برای چه کسانی لازم است

ردیاب‌ها از حفاظت از وسایل گرانبها گرفته تا ردیابی و موقعیت یابی کودکان، افراد، پرسنل، خودرو، بار کشتی و کامیون و … از طیف گسترده‌ای از مشاغل و افراد، اشیاء و … نیز محافظت می‌کنند. به همین خاطر بنظر من هر شخص با هر کسب و کار و وضعیتی بالاخره برای یکی از این مصارف، نیاز به یک ردیاب شخصی دارد. خوب است که همگی استفاده از ردیاب را به عنوان یک فرهنگ خوب برای محافظت از عزیزان و اموالمان جدی بگیریم.

ردیاب یک وسیله کوچک و بی نهایت سبک و مقرون به صرفه است که خیال ما را از امنیت همه چیز راحت می‌کند. یک مراقب بیست و چهارساعته‌ی خوب برای فرزندان، یک همسفر کار بلد برای اشخاص، یک نگهبان دقیق برای چمدان‌ها، سالمندان و حیوانات خانگی و یک ناظر مخفی و لحظه‌ای برای اشیا و وسایل گرانبها. تا دیر نشده با اینصب تماس بگیرید و با خرید یکی از این ردیاب‌های بی نظیر، خیال خودتون رو راحت کنید. ما برای اطمینان خاطر شما این ردیاب را با گارانتی طولانی، ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش به شما تحویل می‌دهیم. در ادامه یکی از بهترین مدل‌های ردیاب شخصی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ردیاب شخصی استیلاک مدل Qbit مناسب وسایل گرانبها

خب تا اینجا با دلایل استفاده از ردیاب برای وسایل گرانبها آشنا شدیم. حالا بد نیست با یکی از بهترین مدل‌های ردیاب شخصی بازار که مناسب استفاده برای وسایل گرانبها و اشخاص هم هست و از لحاظ کیفیت و کارایی به تایید متخصصین اینصب رسیده هم آشنا شویم. برند استیلاک که خیلی احتیاجی به تعریف ندارد، یک برند موفق قدیمی و پرطرفدار است که همیشه در لیست بهترین‌های مشتریان و متخصصین است.

اما ردیاب مدل Qbit یک محصول شگفت انگیز از این برند است. ابعاد بسیار کوچک و دقت مکان‌یابی بالای آن، این محصول را به یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن تبدیل کرده است. یک ردیاب اشیاء همه فن حریف که همزمان ردیاب شخصی، ردیاب کودک و سالمندان و حیوانات خانگی، چمدان‌ها و خلاصه هر چیزی که برای شما ارزشمند است و نیاز به مراقبت بیشتری از آن دارید، است.

“ردیاب استیلاک مثل چشماتون از همه چیز مراقبت می کنه” همه‌ی مشخصات فنی لازم برای یک ردیاب کار درست را از این محصول استیلاک بخواهید. این ردیاب دکمه اضطراری SOS، قابلیت شنود، امکان تعیین محدوده‌های جغرافیایی و سرعت، قابلیت ارتباط صوتی دوطرفه و کلی مشخصات کاربردی دیگر را هم دارد. اپلیکشن این ردیاب به زبان فارسی است و خیلی راحت می‌توانید با آن کار کنید.

سخن آخر

در این مقاله درباره کاربرد ردیاب برای وسایل گرانبها صحبت کردیم و شما را با خصوصیات یک ردیاب شخصی حرفه‌ای آشنا کردیم. ردیاب شخصی نه تنها برای اشخاص بلکه برای وسایل با ارزش نیز استفاده می‌شود و شما می‌توانید با خرید یک ردیاب شخصی، نه تنها از والدین و کودکان خود محافظت کنید، بلکه می‌توانید از همان وسیله کوچک، برای حفاظت از چمدان، طلا، پول و … نیز استفاده کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟