x
X

ردیاب برای شرکت های اجاره و رنت خودرو

به دنبال ردیاب برای خودرو اجاره ای هستید؟ آیا شما مالک یکی از شرکت‌های اجاره و رنت خودرو هستید، این مقاله در رابطه با ضرورت تجهیز ماشین‌های اجاره‌ای به ردیاب خودرو است. ردیاب خودرو اجاره‌ای به چه دردی می‌خورد؟ شرکت‌های اجاره و رنت خودرو، تعدادی ماشین لوکس و خاص دارند که برای مصارف مختلف از مسافران خارجی گرفته تا میهمانان سمینارها و جلسات خاص و تشریفات مراسم و … به رانندگان مختلف اجاره می‌دهند.

از زمانی که خودرو از شرکت شما خارج می‌شود، خطرات متفاوتی آن را تهدید می‌کند. سرقت خودرو، تصادف، رانندگانی که با سرعت غیر مجاز و از مسیرهای ناهموار حرکت می‌کنند، خرابی ماشین، استفاده از این ماشین‌ها در عملیات مجرمانه، دزدی قطعات ماشین و … همگی بخشی از اتفاقاتی است که برای ماشین اجاره‌ای ممکن است رخ دهد.

نقش ردیاب خودرو اجاره‌ای، نظارت لحظه‌ای و تمام مدت بر مسیر حرکت خودرو، موقعیت مکانی، اطلاع از وضعیت سلامت خودرو، تعیین سرعت و محدوده جغرافیایی مجاز است. نظارت و ردیابی لحظه‌ای خودرو بهترین روش برای مقابله با این خطرات در شرکت‌های اجاره خودرو است. به همین دلیل تهیه ردیاب برای شرکت‌های اجاره و رنت خودرو از ضروریات این شغل است.

علاوه بر ردیابی لحظه‌ای خودرو بر روی نقشه، اطلاع از وضعیت فنی ماشین و تعمیرات به موقع، صرفه جویی در مصرف سوخت، امنیت خودروها، کمک به ردیابی و یافتن خودرو در صورت سرقت، و دریافت آلارم در صورت رد کردن این محدوده ها ی سرعتی و مکانی، توسط رانندگان از مهمترین کاربردهای استفاده از ردیاب خودرو اجاره ای است.

مطالعه بیشتر: چگونگی کاهش مصرف سوخت با ردیاب خودرو

ردیاب برای خودرو اجاره ای

چرا باید از ردیاب برای خودروهای اجاره ای استفاده کنیم؟

استفاده از ردیاب در صورت سرقت اتومبیل به شما امکان ردیابی دقیق مکان خودرو و مسیر حرکت خودرو را می‌دهد. در اینصورت شما برای یافتن خودرو در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن آماده هستید. ردیاب خودرو اجاره ای به رانندگان خودرو، اجازه یافتن مسیر و مکان‌ها بر روی نقشه را می‌دهد. این ویژگی برای رانندگان بخصوص مسافرین خارجی که با مکان‌های شهر آشنایی ندارند، بسیار کاربردی است.

ارسال گزارش سلامت فنی خودرو از قابلیت‌های مهم ردیاب خودرو است. در اینصورت شما با تعمیرات و رسیدگی به خودرو از خرابی ماشین و هزینه‌های سنگین تعمیرات جلوگیری می‌کنید. گزارش سلامت فنی خودرو علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های نگهداری و تعمیرات خودرو، سلامت خودرو را نیز تضمین می‌کند.

ردیاب خودرو همچنین امکان تنظیم و تعیین محدوده جغرافیایی و سرعت مجاز را دارد. به محض خروج از محدوده مجاز و یا رد کردن سرت مجاز تعیین شده توسط ردیاب به شما گزارشی ارسال می‌شود. شما می‌توانید از طریق ارتباط با کابین، تذکر لازم را داده و بر رفتار راننده نظارت کنید. شما امکان انتخاب مسیرهای مناسب برای راننده را دارید، همچنین می‌توانید بر انتخاب مسیر راننده نظارت کنید.

تقریبا امکان انجام عملیات خلاف قانون، با وجود نظارت لحظه‌ای شما بر ماشین‌های مجهز به ردیاب خودرو وجود ندارد. ردیاب خودرو یک وسیله کوچک مقرون به صرفه است که امنیت خودروهای شما را به خوبی تامین می‌کند. بنابراین هرگز از خرید و نصب ردیاب برای شرکت های اجاره و رنت خودرو غافل نشوید.

ردیاب برای شرکت های اجاره خودرو

معرفی 2 نوع ردیاب برای خودرو اجاره ای

احتمالا می‌دانید که ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، قیمت متفاوتی نیز دارند. بنابراین اینکه چه امکاناتی را برای ردیابی خودرویتان نیاز دارید، باید هنگام خرید در نظر بگیرید. در حالت کلی ردیاب‌ها را می‌توان به دو نوع تقسیم کرد:

  • ردیاب خودرو آهن ربایی یا بی سیم
  • ردیاب خودرو سیمی

ویژگی ها و مشخصات ردیاب آهن ربایی

ردیاب آهنربایی خودرو یا بی سیم، احتیاجی به اتصال به باتری ماشین ندارد. دارای باتری شارژی است و مهم‌ترین ویژگی این ردیاب‌ها اتصال آسان آن است. این ردیاب مگنتی، توسط  آهنربای قوی که درون آن تعبیه شده است، به هر نقطه فلزی ماشین به راحتی نصب می‌شود. اشکال ردیاب آهنربایی این است که در صورت سرقت خودرو و طولانی شدن عملیات ردیابی، امکان اتمام شارژ آن وجود دارد و در بهترین حالت، شارژ مجدد باتری این ردیاب بین 4 تا 6 ساعت زمان می‌برد. گزارش‌های این مدل ردیاب‌ها به صورت لحظه‌ای نیست و برای سارقان حرفه‌ای و با کمک ابزار لازم، به همان راحتی نصب، از ماشین جدا می‌شود.

ویژگی خوب این ردیاب برای شرکت های اجاره و رنت خودرو این است که احتیاجی به تهیه ردیاب برای همه‌ی خودروها نیست و می‌توانید تعدادی ردیاب داشته باشید و در هنگام اجاره ماشین‌ها استفاده کنید و دوباره از ماشین جدا کنید. هزینه استفاده از ردیاب آهنربایی برای شرکت های اجاره خودرو مناسب‌تر است.

ویژگی ها و مشخصات ردیاب سیمی

ردیاب سیمی توسط دو کابل به اتومبیل متصل می‌شود و برق خود را از باتری ماشین تامین می کند. سپس با اتصال به ماهواره و از طریق GPS و GSM  اقدام به ارسال موقعیت مکانی اتومبیل می کند. شارژ این ردیاب همانطور که گفتیم از طریق برق ماشین تامین می شود . ردیاب سیمی بدون توجه به مدت زمان عملیات ردیابی چه در هنگام اجاره خودرو و یا سرقت بدون نگرانی از اتمام شارژ قابل استفاده است. امنیت بیشتری دارد و مشکلات باتری های شارژی را ندارد. به راحتی قابل جدا کردن و از کار انداختن نیست. ارسال گزارش موقعیت مکانی این ردیاب بصورت لحظه ای و بدون وقفه است.

بهترین ردیاب ها برای شرکت های اجاره و رنت خودرو

ردیاب خودرو، تامین کننده امنیت خودرو و محافظ سرمایه شماست. پس برای انتخاب بهترین ردیاب برای خودرو اجاره ای حتما از مشاوره متخصصین امر استفاده کنید. کیفیت و دقت بالا، قیمت مناسب به همراه ضمانت کالا و خدمات پس از فروش، آیتم‌های مهم در خرید ردیاب خودرو هستند. به پیشنهاد متخصصین اینصب بهترین ردیاب‌های خودرو را می‌توانید از برند استیلاک تهیه کنید. استیلاک یک برند قدیمی و محبوب در ساخت ردیاب‌های با کیفیت و دقیق است.

دو مدل از بهترین ردیاب خودرو که به شرکت‌های اجاره و رنت خودرو پیشنهاد می‌شود ردیاب استیلاک مدل GT06 و ردیاب خودرو مدل ST30 هستند. هر دو از دسته ردیاب‌های سیمی می‌باشند. البته اگر انتخاب شما از بین مدل‌های ردیاب آهنربایی است، می‌توانید برای مشاوره بیشتر و انتخاب بهترین مدل‌ها با کارشناسان اینصب در تماس باشید. همچنین بهترین ردیاب خودرو اجاره ای را با گارانتی طولانی و معتبر و ضمانت اصالت کالا از ما بخواهید.

سخن آخر

در این مقاله درباره ردیاب برای خودرو اجاره ای صحبت کردیم و بهترین مدل ردیاب برای شرکت‌های رنت خودرو را معرفی کردیم. اگر شما صاحب یک شرکت رنت خودرو هستید، توصیه می‌کنیم که حتما از ردیاب برای ماشین‌های خود استفاده کنید تا خیالتان از بابت آن‌ها راحتر باشد. چنانچه در خرید و انتخاب ردیاب جی پی اس نیاز به راهنمایی داشتید، با ما تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟