ردیابی ماشین با گوشی چگونه امکان پذیر می باشد؟ | آیا میتوان خودرو را با گوشی ردیابی کرد؟
x
X

ردیابی ماشین با گوشی چگونه امکان پذیر می باشد؟

امروزه با بالارفتن سرقت خودرو تمامی صاحبین خودرو به فکر افزایش امنیت خودروی خود می باشند. تمامی آن ها به دنبال راهی برای جلوگیری از سرقت و یا پیدا کردن خودرو بعد از سرقت می باشند. صاحبین خودرو در جهت تامین امنیت خودروی خود اقدامات زیادی را انجام می دهند. از جمله اقداماتی که صاحبین خودرو برای تامین امنیت خودروی خود انجام می دهند استفاده از قفل پدال، دزدگیر ماشین، قفل فرمان و … می باشد اما آیا واقعا این موارد در جلوگیری از سرقت موفق بوده اند؟ شاید این سوال برای افراد زیادی پیش آید که آیا ردیابی ماشین با گوشی وجود دارد؟ آیا می توان خودرو را با استفاده از یک ردیاب و گوشی کنترل و ردیابی کرد؟ در این مطلب قصد داریم به بررسی این سوال بپردازیم.

 

ردیاب ماشین با گوشی

 

ردیاب ماشین با گوشی

امروزه تامین امنیت خودرو یکی از موضوعات بسیار مهمی است که لازم است به آن توجه شود. در مورد سوالی که پیشتر پرسیدیم باید عرض کنیم که بله امکان ردیابی ماشین با گوشی وجود دارد. شما می توانید با خرید و نصب ردیاب خودرو با استفاده از گوشی موبایل، خودروی خود را کنترل و ردیابی کنید. امروزه انواع مختلفی از ردیاب خودرو تولید و عرضه می شود که در کارایی و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند. هم چنین این موضوع سبب شده تا قیمت ردیاب های خودرو با یکدیگر متفاوت باشد. در ادامه توضیح می دهیم که ردیابی با گوشی چگونه امکان پذیر است و نحوه کار ردیاب خودرو به چه صورت است؟

 

چگونگی ردیابی ماشین با گوشی

همان طور که گفتیم ردیاب ها در انواع و مدل های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. اکثریت ردیاب های خودرو دارای یک اپلیکیشن می باشند که امکان ردیابی از این طریق برای کاربر فراهم می شود. بعد از خرید و نصب ردیاب خودرو، اپلیکیشن مورد نظر را روی گوشی خود نصب می کنید و به پنل کاربری ورود می کنید. در اپلیکیشن گوشی می توانید به موقعیت آنلاین خودروی خود دسترسی داشته باشید و در هر لحظه موقعیت مکانی ماشین خود را روی نقشه مشاهده کنید. ردیاب خودرو دارای امکانات زیادی است که امکان موقعیت یابی آنلاین تنها یکی از امکانات آن می باشد. در ادامه به بررسی برخی امکانات و قابلیت های ردیاب ماشین می پردازیم.

 

ردیابی خودرو با موبایل

 

خاموش کردن ماشین با گوشی

یکی از قابلیت های ردیاب های خودرو بعد از ردیابی ماشین با گوشی، خاموش کردن ماشین می باشد. شما با استفاده از اپلیکیشنی که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید خودروی ود را از هر فاصله ای خاموش کنید. در واقع در اپلیکیشن ردیاب می توانید درخواست قطع برق خودرو را ارسال کنید تا خودرو خاموش شود. با قطع برق خودرو دیگر امکان روشن کردن ماشین وجود نخواهد داشت و ماشین استارت نمی خورد.

 

شنود کابین ماشین با گوشی موبایل

از دیگر امکانات ردیاب ماشین می توان به شنود داخل کابین اشاره کرد. البته لازم است به این نکته توجه داشته باشید که تمامی ردیاب های خودرو دارای این قابلیت نیستند. این قابلیت یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت ردیاب ماشین نیز می باشد. بهتر است قبل از خرید ردیاب ماشین از دارا بودن این قابلیت آن مطمئن شوید. شنود داخل کابین از جمله قابلیت های کاربردی ردیاب می باشد.

 

بررسی سرعت خودرو با گوشی

یکی دیگر از قابلیت های جذاب ردیاب ماشین، امکان مشاهده سرعت با گوشی است. زمانی که خودرو در حال حرکت باشد، شما می توانید از داخل اپلیکیشن سرعت حرکت خودرو را بفهمید. این قابلیت در مواقعی که خودروی خودرا به کسی امانت می سپارید بسیار کاربردی و مفید می باشد. البته باز هم لازم به ذکر است که این قابلیت نیز از جمله قابلیت هایی است که تمامی ردیاب های خودرو ندارند. پس اگر این موضوع برای شما دارای اهمیت است، در هنگام خرید به آن توجه کنید.

 

جی پی اس ماشین

 

هشدار باز شدن درب خودرو

قابلیت دیگری که بسیار دارای اهمیت است، هشدار باز شدن درب خودرو می باشد. در هنگام خرید به این موضوع توجه کنید که ردیاب دارای شاسی لادری می باشد یا خیر. در صورتی که ردیاب در کنار اقلام همراه خود دارای شاسی لادری باشد، زمانی که درب خودروی شما باز شود، به گوشی موبایل شما هشدار باز شدن درب خودرو ارسال می شود. این قابلیت از جمله قابلیت هایی است که تنها برخی از ردیاب های خودرو دارای آن می باشند. لازم است در هنگام خرید به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

 

انواع ردیاب ماشین با گوشی

تا اینجا با عملکرد ردیاب هایی که با گوشی موبایل کار می کنند آشنا شدیم. هم چنین در مورد امکانات این ردیاب ها به شما توضیحاتی ارائه دادیم. در ادامه به معرفی و بررسی چند مدل از بهترین ردیاب ماشین با گوشی می پردازیم تا انتخاب را برای شما آسان کنیم.

 

ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30

از جمله بهترین ردیاب ماشین با گوشی می توان به ردیاب ماشین استیلاک مدل ST30 اشاره کرد. این مدل ردیاب از برند استیلاک دارای تمامی امکانات و قابلیت های گفته شده در این مطلب می باشد. شما می توانید با خرید و نصب این جی پی اس به صورت لحظه ای موقعیت خودروی خود را روی نقشه مشاهده کنید. هم چنین می توانید با اپلیکیشن برق خودرو را قطع کنید تا خودرو استارت نخورد. یکی از مهم ترین مزیت های این ردیاب، پشتیبانی پایخگو و قوی آن می باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل راهنمای شما خواهند بود.

 

ردیاب خودرو وایزر مدل F150

برند وایزر یکی از شناخته شده ترین برند ها در زمینه ردیاب و جی پی اس می باشد و دیگر نیازی به معرفی آن نیست. این مدل از برند وایزر نسبت به مدل های دیگر آن از امکانات بیشتر و کیفیت بالاتری برخوردار است. از جمله مهم ترین قابلیت های این ردیاب می توان به امکان شنود، ردیابی لحظه ای، گزارش گیری مسیرها و مسافت طی شده، بررسی سرعت خودرو، قطع برق خودرو از طریق اپلیکیشن و … اشاره کرد.

 

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم به سوال “آیا امکان ردیابی ماشین با گوشی وجود دارد؟” پاسخ دهیم. هم چنین در مورد مهم ترین قابلیت های ردیاب خودرو توضیح دادیم. توجه داشته باشید که ردیاب های خودرو دارای امکانات بسیاری می باشند که در این مطلب تنها به مهم ترین آن ها اشاره کردیم. لازم است در هنگام خرید بهترین ردیاب خودرو، راجع به ردیاب و امکانات آن اطلاعات کسب کنید تا بتوانید مناسب ترین ردیاب را تهیه کنید. ممنون که تا انتهای مقاله باما همراه بودید. امیدواریم این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟