رده بندی دزدگیر ماشین | انواع دزدگیر ماشین | انواع دزدگیر خودرو | دزدگیر ماشین استیل میت
x
X

رده بندی ظریف دزدگیر ماشین

با ظهور سیستم‌های ممانعت ازحرکت وسایل نقلیه داخلی و کنترل از راه دور ورودی بدون کلید، نصب دزدگیر خودرو پس از فروش مانند گذشته معمول نیست. اما این بدان معنا نیست که سیستم‌های هشدار خودرو از بین رفته‌اند. اگر می‌خواهید از اتومبیل یا کامیون خود در برابر سرقت محافظت کنید، باز هم دزدگیر خودرو یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار است. شما همچنین می‌توانید از ویژگی‌های جدیدی مانند ورود بدون کلید در لیست رده بندی دزدگیر ماشین استفاده کنید. بیایید با هم نگاهی به چند برند برتر دزدگیر خودرو بیندازیم.

رده بندی انواع دزدگیر ماشین

برند سیستم هشدار Editor’s Pick CarBest Paging

این بسته هشدار دوطرفه و استارت از راه دور به شما تأیید می‌دهد که وسیله نقلیه شما دقیقاً روی دکمه کلید شما قفل شده است. اگر کاملاً مطمئن نیستید که آیا ماشین شما قفل شده است و نمی‌خواهید بوق صدا کند و همسایگان را بیدار کند، به صفحه کلید fob نگاه کنید تا مطمئن شوید.

 

رده بندی انواع دزدگیر ماشین

.

این هشدار شامل آژیر 120 دسی بل است و شما می‌توانید با اضافه کردن کاپوت، صندوق عقب، درب و حسگرهای ضربه دقیقاً سطح محافظتی را افزایش دهید. همچنین دو ریموت برای مجموعه کلیدهای شما ارائه می‌شود. در حالی که بیشتر سیستم‌ها فقط یک ریموت LCD را به شما ارائه می‌دهند. برای امنیت بیشتر، فناوری پرش کد از اسکن و گرفتن جلوگیری می‌کند، در حالی که بازکردن اتوماتیک پنجره از ویژگی‌های خوب این سیستم است.

سیستم هشدار اتومبیل EASYGUARD با کنترل از راه دور

این گزینه در رده بندی دزدگیر ماشین مقرون‌به‌صرفه‌تری برای هشدار اتومبیل است. به این معنی که برخی از پیشرفته‌ترین ویژگی‌ها را ندارد. اما برای مدل‌های ساده و قدیمی خودرو، این مسئله احتمالاً مسئله‌ای اساسی نخواهد بود. این گزینه عملکرد راه‌اندازی موتور از راه دور و عملکرد غیرفعال بدون کلید را ارائه می‌دهد. این حالت به شما امکان می‌دهد بدون اینکه ریموت را از جیب خود خارج کنید. در اتومبیل خود را بازکرده و سوار شوید و همچنین هنگام دور شدن به طور خودکار آن را قفل کنید.

کنترل از راه دور می‌تواند برای خنک نگه‌داشتن ماشین شما در تابستان یا گرم کردن در زمستان تنظیم شود. همچنین با ماشین‌های گیربکس دستی کار می‌کند. این سیستم دارای یک دکمه اضطراری و مدل نوکر، و همچنین ازبین‌بردن صندوق عقب است. اما به سیستم هشدار شوک مجهز نیست. این سیستم دارای یک آژیر است تا اطمینان حاصل شود که هرکسی از اطراف متوجه شده که ماشین شما دست‌کاری شده است. این سیستم راهی عالی برای افزودن فناوری روزبه وسایل نقلیه قدیمی است.

 

سیستم هشدار اتومبیل EASYGUARD با کنترل از راه دور

.

CARLOCK سیستم ردیاب و هشدار در رده بندی دزدگیر ماشین

این دقیقاً یک هشدار متصل عادی نیست، اما مزایای آن نسبت به دزدگیرهای ساده در رده بندی دزدگیر ماشین بیشتر است. این سیستم با اتصال به پورت OBDII شما، یک پورت تشخیصی که معمولاً در زیر داشبورد قرار دارد، کار می‌کند. با استفاده از قدرت موجود در خودرو و گیرنده GPS و فرستنده تلفن همراه، می‌تواند ماشین شما را ردیابی کند و اگر هنوز موتور شما روشن نشده است به شما هشدار می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید تشخیص دهید که ماشین شما دزدیده شده است یا خیر و سپس آن را پیدا کرده و بازیابی می‌کنید. اگر وسیله نقلیه شما بکسل شده باشد، بازهم یک هشدار ارسال می‌کند.

نگران رانندگان دیگر هستید که مسابقه می‌دهند یا بدلکاری می‌کنند؟ این سیستم هشدار می‌تواند آنها را نیز تشخیص دهد. سرانجام، می‌توانید در صورت برخورد، تماس اضطراری تنظیم کرده و سابقه مسیر را مرور کنید تا ببینید آیا سایر رانندگان از مسیر خود دور شده‌اند یا خیر. هشدارها به تلفن شما می‌آیند، بنابراین حتی می‌توانید آنها را از آن طرف دنیا دریافت کنید. این مدل یک گزینه عالی برای والدینی که راننده نوجوان دارند!

سیستم امنیتی Prestige Remote Start

این زنگ هشدار که باعث می‌شود از فناوری جدید و قدیمی خلاص می‌شود، یک کلید دکمه انتقال دوطرفه و همچنین توانایی کار با تلفن هوشمند به شما را ارائه می‌دهد. اولین دکمه اصلی یک فرستنده پنج دکمه و دوطرفه است که به شما امکان می‌دهد هر عملی را که انجام داده‌اید تأیید کنید.

این مدل از انواع دزدگیر ماشین می‌تواند وسیله نقلیه شما را از راه دور راه‌اندازی کند. حتی می‌تواند مقدار زمان باقی‌مانده روی پارکومتر شما را نیز شمارش معکوس کند. این سیستم تا محدوده عملیاتی 2500 فوت قدرت دارد. این برنامه همچنین از ویژگی Car Link پشتیبانی می‌کند. در نتیجه به شما امکان می‌دهد از هرجایی با پوشش تلفن همراه به سیستم شروع و زنگ خطر از راه دور دسترسی داشته باشید.

همچنین ماژول اضافی در سیستم به شما امکان می‌دهد به شبکه‌های تلفن همراه 4G متصل شوید. تا به‌وسیله آن به خودرو خود از سراسر جهان دستور دهید. ردیابی صورت‌گرفته برای وسیله نقلیه شما برای اطمینان از جایی است که آن را ترک کرده‌اید یا در صورت دزدیده شدن، محل آن را پیدا کنید. سیستم کنترل از راه دور دارای حالت شروع خودکار دو یا چهارساعته است که به شما امکان می‌دهد ماشین را در زمستان گرم یا در تابستان خنک نگه دارید.

سیستم هشدار InstallGear

بعضی اوقات شما فقط می‌خواهید یک سیستم مقرون‌به‌صرفه و اساسی برای محافظت از ماشین خود داشته باشید. تا مطمئن شوید که در همان جایی که شما آن را رها کرده‌اید باقی بماند. مانند این گزینه از انواع دزدگیر ماشین InstallGear دکمه‌های کلید LED فانتزی که فرستنده‌های دوطرفه هستند، ندارند اما قیمت کمی دارند. این سیستم هشدار شامل دو ریموت با هر چهار دکمه است. که می‌تواند وسیله نقلیه شما را قفل و باز کند.

یک ماژول هشدار و یک آژیر و یک سنسور لرزش برای تشخیص اینکه آیا خودرو شکسته شده است، وجود دارد. اگر ماشین شما قفل قدرت ندارد، می‌توان محرک‌هایی را به آن اضافه کرد. این مدل ویژگی‌های پیشرفته مانند ایموبیلایزر، سنسورهای درب یا استارت از راه دور ندارد. ولی باعث کم شدن کسری از هزینه آن نسبت به سیستم‌های پیچیده‌تر است. این ایده برای صاحبان اتومبیل که می‌خواهند از وسایل نقلیه خود محافظت اساسی کنند، ایدئال است. زیرا برخی از ویژگی‌های پیشرفته بسیار پیچیده هستند و مفید نیستند.

انواع دزد ماشین 2 طرفه EASYGUARD

یکی دیگر از انواع دزدگیر ماشین گزینه‌های EASYGUARD است. این سیستم هشدار شما را از نگرانی تعویض باتری نجات می‌دهد، زیرا شارژ مجدد fob های LED است. ریموت‌ها تا فاصله 1500 فوت از خودرو کار خواهند کرد. همچنین ویژگی ورود و قفل شدن بدون کلید منفعل را دارند. این سیستم دارای یک سنسور هشدار شوک دومرحله‌ای است. در نتیجه به شما اطلاع می‌دهد کسی در تلاش است تا داخل خودرو شما شود.

با یک ماژول پنجره اضافی، سیستم هشدار می‌تواند به طور خودکار تمام پنجره‌های شما را در صورت بروز مشکل جمع کند. همچنین یک دکمه حالت وحشت برای کمک به شما در مواقع اضطراری یا کمک به شما در پیداکردن ماشین پارک شده خود وجود دارد.

سیستم امنیتی یک‌طرفه Viper

در رده بندی دزدگیر ماشین، این مدل یک سیستم ساده از قدیمی‌ترین نام‌های تجاری است. ممکن است به نظر برسد که این حباب‌ها مربوط به دهه 1990 هستند. فرایند هشدار با یک سنسور شوک دومرحله‌ای شروع می‌شود. اولین حسگر مربوط به یک هشدار احتمالی است. یا شخصی که فقط به طور تصادفی از کنار ماشین شما گذر کرده است. سنسور دوم هشدار را به صدا درمی‌آورد و آژیر بلند و چراغ‌های چشمک‌زن را روشن می‌کند.

 

سیستم امنیتی یک‌طرفه Viper

.

زنگ خطر Viper همچنین توانایی تشخیص باز شدن صندوق عقب و حتی باز شدن درها را دارد. در این مورد هم، هر یک از آن‌ها آژیر و چراغ‌های چشمک‌زن را تحریک می‌کند. این سیستم بی‌حرکتی موتور را ارائه می‌دهد. بنابراین حتی اگر سارق سوار خودرو شود، وسیله نقلیه شما به‌راحتی نمی‌تواند رانده شود. از طریق کنترل از راه دور دزدگیر قابل‌برنامه‌ریزی می‌توانید قفل درب را کنترل کنید. یا حتی شیشه‌های برقی را به پایین بچرخانید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟