بهترین راه پیشگیری از به سرقت رفتن خودرو، نصب دزدگیر ماشین می باشد | اینصب
x
X

همه چیز درباره دزدگیر ماشین

امروزه با وجود اینکه بیش از چندین میلیون خودرو به سرقت میرود و نمی‌توان برای آن‌ها آماری کاهشی را شاهد بود. بهترین راه پیشگیری از به سرقت رفتن خودرو، نصب دزدگیر ماشین می‌باشد. اگر می‌خواهید برای خرید دزدگیر ماشین اقدام کنید و از رده بندی دزدگیر ماشین مطلع شوید. این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید و با دقت بخوانید.

رده بندی انواع دزدگیر

دزدگیر ماشین یکی از آپشن‌های ماشین هنگام خرید و فروش به حساب می‌آید. دزدگیرها کاربردهای زیادی دارند. می‌توانند مانع از سرقت خودرو، وسایل داخل خودرو و پیدا شدن ماشین در جاهای شلوغ شوند. حتی برخی از دزدگیرهای پیشرفته، محلی که خودرو در آن قرار دارد را به شما سیگنال می‌کنند تا در صورت به سرقت رفتن، بتوانید آن را پیدا کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که اولویت اول در خرید دزدگیر ماشین برای شما کیفیت آن محصول و سپس قیمت دزدگیر ماشین باشد. زیرا اگر شما دزدگیری بی‌کیفیت و ارزان قیمت را انتخاب و خریدار کنید. نه تنها به نفع شما نخواهد بود، بلکه به ضرر شما تمام خواهد شد. زیرا اتصالی در سیم‌های آن ممکن است باعث آتش سوزی خودرو یا مسائل مشابه آن شود.

 

رده بندی دزدگیر ماشین

.

انواع دزدگیر خودرو

اگر شما جزو افرادی هستید که قیمت و کیفیت در یک سطح قرار دارند، پیشنهاد می‌کنیم که حتما از دزدگیر تصویری استفاده کنید. زیرا قیمت دزدگیر تصویری نسبت به کیفیتش مناسب می‌باشد و شما را تا حدودی راضی می‌کند.

در بازار ایران شاهد انواع دزدگیر ماشین هستیم. می‌توان گفت در این زمینه تنوع بسیار زیادی در بازار وجود دارد. از دزدگیرهای ساده و تصویری گرفته تا فوق پیشرفته و سیم کارتی، همه و همه در بازار با قیمت های متفاوت موجود است. شما با توجه به بودجه‌ای که برای خرید دزدگیر ماشین در اختیار دارید، می‌توانید یکی از آن‌ها را برگزینید. با نصب دزدگیر ماشین از خودروی خود محافظت کنید.

همان‌طور که می‌دانید رده بندی دزدگیر ماشین به چند دسته تقسیم می‌شود. برخی عوامل تاثیرگذار کیفیت، قیمت، کارایی و طرفدار، چند دسته جزئی بین همه ملاک ها برای رده‌بندی می‌باشند. از نظر ما کیفیت بسیار مهم‌تر از قیمت دزدگیر ماشین است. اگر دزدگیری بی کیفیت روی ماشین شما نصب شود، غیر از خورد شدن اعصابتان به دلیل اتصالی‌های فراوان، چیز دیگری در پی نخواهد داشت. قبل از اقدام به خرید، حتما راهنمای خرید دزدگیر ماشین را مطالعه کنید و طبق توضیحاتی که ارائه شده است، اقدام به خرید کنید.

راهنمای خرید دزدگیر ماشین

برای خرید دزدگیر ماشین به جزئیاتی مانند برند دزدگیر، قیمت دزدگیر نسبت به کارایی‌هایی که ارائه می‌دهد توجه فرمائید. همچنین کشور سازنده دزدگیر، سالم بودن سیم‌های داخلی آن، اتصالی نکردن، ضمانت محصول و فروشگاهی که قرار است از آن خریداری کنید، توجه ویژه‌ای داشته باشید. ضعف در هر یک از این جزئیاتی که خدمت شما عرض کردیم، می تواند باعث ضربه زدن به خودروی شما هنگام نصب دزدگیر ماشین شود.

هنگامی که دزدگیر را پیش نصاب دزدگیر خودرو می‌برید، حتما به او تاکید کنید که با دقت فراوان دزدگیر را روی خودروی شما نصب کند. به هیچ عنوان عجله‌ای برای این کار نداشته باشد. بی دقتی در نصب دزدگیر خودرو می‌تواند، باعث اتصالی کردن سیم‌های آن و در نهایت آتش سوزی در محل نصب دزدگیر شود.

 

راهنمای خرید دزدگیر ماشین

.

دزدگیرهای سیمکارتی

سعی کنید از دزدگیرهای سیم‌کارتی استفاده کنید. زیرا نه تنها کار دزدگیر پیشرفته را برای شما انجام می‌دهد، بلکه نوعی ردیاب هم به شما می‌رود. همچنین می‌تواند شما را از محلی که خودروی شما در آن جا قرار دارد، مطلع سازد. دزدگیرهای سیم‌کارتی جزو گران قیمت‌ترین و البته با کیفیت‌ترین دزدگیر‌های موجود در بازار ایران می‌باشد. می‌توان گفت از نظر قیمتی حتی از بعضی ردیاب‌ها، گران‌تر می‌باشد. دزدگیر سیم‌کارتی هم کیفیت‌های متفاوتی دارد. هر چه قیمت آن بالاتر باشد، کیفیت آن هم به مراتب بالا تر خواهد بود. سعی کنید در زمینه دزدگیر ماشین از هیچ هزینه‌ای دریغ نکنید. همچنین تمامی جوانب را در نظر بگیرید تا دور از جان دچار ضرر و زیان نشوید.

دزدگیر‌های مختلفی مانند ماجیکار، ایزی کار، هوتای، سیم کارتل، سیلور و … در بازار موجود است. اما نمی‌توان گفت که کدام برند بر دیگری برتری دارد. زیرا هر برند خودش جداگانه محصولات با کیفیت و بی کیفیت زیادی دارد. باید دید از نظر رده بندی دزدگیر خودرو آن محصول در چه رتبه‌ای قرار می گیرد. زمانی که متوجه شدید، آن وقت می‌توانید دزدگیر‌های متفاوت را با یکدگیر مقایسه کنید.

خرید دزدگیر ماشین

همان‌طور که گفته شد به دلیل وجود انواع دزدگیر خودرو در بازار ایران، مطمئنا هنگام انتخاب دزدگیر دچار دوگانگی خواهید شد. همچنین نمی‌دانید که کدام را انتخاب کنید. سعی کنید با توجه به مقالاتی که در سایت منتشر شده است و بررسی‌هایی که صورت گرفته، بهترین دزدگیر را انتخاب و خریداری نمایید. ضمنا حتما برای نصب دزدگیر خودرو وسواس به خرج دهید و نزد نصاب خوب و حرفه‌ای بروید.

 

خرید دزدگیر خودرو

.

ممکن است یک دزدگیر باعث آتش سوزی و نابودی خودرو شما شود. یا برعکس باعث به سرقت نرفتن و حفظ سرمایه شما باشد. انتظار می‌رود با بالا رفتن لحظه‌ای قیمت ماشین در بازار ایران و جهان، نگرانی بیش‌تری برای حفاظت و نگهداری خودروی داشته باشید. از هیچ هزینه‌ای برای محافظت از آن دریغ نکنید. امیدواریم با وجود مقالاتی که در سایت ارائه دادیم، بتوانید بهترین و مفید‌ترین دزدگیر را برای خودرو خود انتخاب و خریداری کنید و از آن خرسند باشید.

برای خرید دزدگیر ماشین مناسب، تمام جوانب را در نظر بگیرید. سعی کنید فقط یک مسئله برای خرید شما ملاک نباشد. تمام مسائل را در نظر بگیرید و بعد از آن تصمیم به خرید بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟