دقیق ترین جی پی اس برای تعقیب و معرفی آن | اینصب
x
X

دقیق ترین جی پی اس برای تعقیب

جی پی اس برای تعقیب

جی پی اس برای تعقیب، تنها کاربردش تعقیب کردن نیست. ردیاب ها انواع مختلفی دارن که ردیاب خودرو کاربرد های زیادی دارد و می توانیم در این مقاله به تمامی آن ها اشاره کنیم. در زندگی های امروز که دل مشغولی های زیادی دارید و همیشه خانواده های نگرانی وجود دارند که دلشان شور والدین پیرشان یا فرزندان خردسالشان را می زند.

با توجه به آمارهای به دست آمده بیش از 50% از زوج ها امروزه مشغول به کار هستند البته که طبیعی است، زیرا از نظر اقتصادی نیاز به کمک هر دو طرف برای گذران زندگی می باشد. در این بین نگرانی بابت فرزندان موضوعی حائز اهمیت است که با پیشرفت چشمگیری که تکنولوژی داشته است می توان گفت تا حدودی این نگرانی قابل حل شدن می باشد.

در بعضی از مسائل هم که خانواده ها نیاز به تعقیب و گریز دارند از جی پی اس برای تعقیب استفاده می کنند.

انواع جی پی اس برای تعقیب

جی پی اس ها یا ردیاب ها قطعه کوچکی هستند که به راحتی جاساز می شوند، همانطور که گفته شد فقط برای تعقیب استفاده نمی شوند بهتر است بگوییم یکی از کاربرد های ردیاب تعقیب کردن است. سایت فروشگاهی اینصب انواع مختلفی ردیاب یا جی پی اس برای تعقیب را دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

ردیاب خودرو

جی پی اس خودرو یا همان ردیاب خودرو یکی از پرفروش ترین ردیاب ها می باشد زیرا با خرید این مدل ردیاب می توانید امنیت خودروی خود را افزایش دهید. دزدگیر ها برای جلوگیری از دزدی ها موثر بوده اند اما سارقان روز به روز حرفه ای تر شده اند و به راحتی می توانند دزدگیر ها را قطع کنند.

با این حساب که کار زمانبری می باشد اماهمچنان شدنی است و ارزش امتحان کردن برای سارق را دارد در حالی که ردیاب ها هشدار های متفاوتی را برای شما ارسال می کنند و از امنیت بالاتری برخوردار هستند.

ردیاب خودرو می تواند از زمانی که سارق درب خودرو را باز می کند برای شما هشداری را بفرستد که خیلی هم دیر نکنید. با نصب داشتن جی پی اس برای تعقیب می توانید موقعیت مکانی ماشین خود را پیدا کرده و خودتان را به آن برسانید.

جی پی اس خودرو دو نوع سیمی و آهن ربایی دارد که قاعدتا مدل سیمی آن بیشتر توصیه می شود زیرا حساسیت بالاتری دارد و امکان بروز خطا در آن کمتر است.

شرکت های حمل و نقل یکی از طرفداران جی پی اس خودرو می باشند زیرا آنها تمایل دارند خودرو های خود را آنالیز کنند و ببینند در کجای مسیر هستند و اگر راننده ای تخلفی کند هشدار برایشان ارسال شود.

جی پی اس برای تعقیب

ردیاب موتور سیکلت

با افزایش دزدی موتور سیکلت ها صاحبان موتور سیکلت باید برای تامین امنیت موتور خود راه کارهایی را تعبیه کنند. جی پی اس برای تعقیب موتور سیکلت یکی از بهترین کارها است.

ردیاب موتور سیکلت کاربردهای فراوانی دارد از جمله با تعیین کردن محدوده جغرافیایی اگر مسیر را اشتباه بروید به شما هشدار می دهد. با بالا بودن سرعت به شما هشدار سرعت غیر مجاز را می دهد.

جی پی اس موتور سیکلت هم در دو نوع سیمی و آهن ربایی موجود است که نوع سیمی آن نیاز به نصب دارد که اگر این نوع را تهیه کردید حتما کارتان را به نصاب ماهر بسپارید که بعدا دچار مشکل نشوید. نوع آهن ربایی ردیاب نیاز به سیم کشی ندارد و با استفاده از آهن ربای قوی به قسمت آهنی موتور می چسبد. این مدل ردیاب با استفاده از باطری کار می کند و در صورت تمام شدن باطری باید آن را شارژ کنید.

جی پی اس برای تعقیب

ردیاب شخصی

ردیاب شخصی هم از پر فروش ترین ردیاب ها بوده که بیشتر در جهت گم نشدن حیوانات خانگی بکار گرفته شده است. جی پی اس برای تعقیب حیوانات کار بسیار پسندیده ایست ، این حیوانات بازیگوش و زبان بسته برای بازی گوشی خودشان را در دردسر می اندازند.

برای استفاده شخصی از این ردیاب ها می توانید با خیال راحت این کار را بکنید . فرزند خردسال شما نیاز به امنیت بیشتری دارد وقتی شما در کنارش نیستید در این هنگام می توانید از مزیت های ردیاب شخصی استفاده کنید.

همچنین بسیاری از بزرگ سالان از بیماری آلزایمر رنج می برند و گاهی دچار گم شدن اطراف خانه و یا محل تفریحشان می شوند. با داشتن ردیاب شخصی شما می توانید با آنها ارتباط بگیرید و متوجه حضور آنها در هر موقعیت مکانی که باشند، بشوید.

جی پی اس برای تعقیب

قیمت جی پی اس برای تعقیب

قیمت ردیاب ها بسته به نوع نیاز و انتخاب شما متفاوت است. مدل های مختلف جی پی اس در بازار با برند های متفاوتی موجود است که قطعا در قیمت ردیاب ها تاثیر گذار است.

قیمت جی پی اس خودرو هم بسته به ویژگی هایی که دارد متفاوت است و چند عامل مهم می تواند روی نرخ ها تاثیر گذار باشد.

از جمله ویژگی های جی پی اس برای تعقیب که عموما در ردیاب ها مشترک هستند:

  • قابلیت شنود
  • دارا بودن دکمه SOS
  • پشتیبانی پاسخگو
  • دقت بالای دستگاه
  • تعیین کردن محدوده جغرافیایی
  • تعیین کردن سرعت مجاز برای خودرو و موتور سیکلت
  • کنترل خودرو از راه دور

اگر در ردیاب تمامی موارد بالا موجود باشد و از سایتی که خریداری می کنید گارانتی تضمینی و پشتیبانی داشته باشند قطعا بر روی قیمت تاثیر گذار هستند.

سخن پایانی

با توجه به ضروری بودن شرایط خودتان که هر شخصی برای درک شرایط خودش بهترین است، اگر نیاز به جی پی اس برای تعقیب را در زندگی تان احساس کردید ما هم به شما توصیه می کنیم از این ابزار کوچک اما به شدت کاربردی استفاده بهینه داشته باشید.

بسیاری از خانواده ها فرزند ناخلفی دارند که خودرو را برداشته و از خانه خارج می شود. ساعت برگشت فرزندشان هم با خداست و تنها چیزی که می ماند نگرانی والدین است. اما اگر روی خودرو ردیاب نصب باشد. خانواده می تواند با دیدن موقعیت مکانی و یا کنترل کردن سرعت اتومبیل فرزندش آسودگی خاطر بیشتری داشته باشد.

در نهایت ما به شما سایت فروشگاهی اینصب را توصیه می کنیم زیرا محصولات موجود در این سایت مورد تایید کارشناسان اینصب می باشد. کارشناسان زبده و ماهر این مجموعه پاسخگوی سوالات  و مشکلات شما می باشند. تمامی محصولات دارای گارانتی هستند و می توانید با خیالی آسوده خرید خود را ثبت کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟