خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم به صرفه است؟ | اینصب
x
X

خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم به صرفه است؟

دستگاه حضور و غیاب دست دوم، انتخاب اول بسیاری از کارفرماها برای شروع کار می‌باشد تا بتوانند با هزینه کم‌تری به سازمان کوچک یا بزرگشان سروسامان دهند. یکی از سیستم‌هایی که امروزه نیاز هر شرکتی است دستگاه حضور و غیاب یا با نام‌های دیگری همچون؛ دستگاه کنترل تردد، دستگاه ورود و خروج و دستگاه ساعت زنی است. مجموعه‌‌ها با خرید دستگاه کنترل تردد که سیستمی برای ثبت تردد پرسنل است باعث جایگزینی ثبت تردد به صورت دستی شده‌اند.

در سال‌های اخیر، مدیران، ورود و خروج پرسنل مجموعه را در فایل‌های ورد و اکسل به صورت دستی ثبت می‌کردند و این کار بسیار زمان‌بر بود و علاوه بر آن در ثبت تردد دستی امکان وجود خطا و تقلب بسیار زیاد می‌باشد. تنها راه کنترل این بهم ریختگی ها و به حداقل رساندن خطاها، دستگاه حضور و غیاب است.

از مزایای وجود سیستم حضور و غیاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دقت بالا و دقیق و قدرت تشخیص در کسری از ثانیه
  • ثبت تردد بدون خطا و وجود تقلب
  • صرفه جویی در زمان و وقت
  • سهولت در محاسبه حقوق هر ماه
  • محاسبه دقیق پاداش و جریمه پرسنل

حال خیلی از افراد هستند که صاحب مجموعه‌ای می‌باشند و قصد خرید سیستم حضور و غیاب را دارند و به دلیل صرف هزینه کم به سمت خرید اجناس دست دوم می روند. لازم است بدانید که اگر مدیر مجموعه‌ای هستید و قصد خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم را دارید حتما تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا تمام نکات طلایی خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم را به شما عزیزان توضیح دهیم.

برای خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم نیاز است اطلاعات قبلی را پاک کنید که به شما توصیه می‌کنیم این مقاله را بخوانید: آموزش نحوه تخلیه اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب دست دوم

علت نخریدن دستگاه حضور و غیاب دست دوم

به دلیل قیمت بالای دستگاه حضور و غیاب بیشتر مدیران بدون اطلاعات قبلی به سمت خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم می‌روند که در این قسمت معایب سیستم حضور و غیاب کارکرده به صورت کامل توضیح داده شده است.

همه‌ی افرادی که قصد خرید وسیله‌ای کارکرده را دارند می‌دانند که گارانتی و خدماتی برای محصول در نظر گرفته نشده است و تنها مهلت تست یک هفته و یا نهایت یک ماهه‌ای محصول را دارند.

حال فرض کنید محصول شما بعد از خرید و اتمام مهلت تست به مشکل برخورد کند، چه کاری می توانید انجام دهید؟ آیا تیم پشتیبانی شما را پشتیبانی می‌کند؟ یا برای پشتیبانی مجدد هزینه جداگانه دریافت می‌کنند؟

از طرف دیگر افرادی که قصد فروش دستگاه کنترل تردد را دارند دلایل مربوط به خودشان را دارند که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد، از جمله:

  1. با افزایش پرسنل مجموعه و کمبود ظرفیت دستگاه، مدیران اقدام به فروش آن و تصمیم به خرید سیستم حضور و غیاب نو می‌کنند تا ظرفیت بیشتری داشته باشد.
  2. برخی افراد سیستم حضور و غیاب را به دلیل کاهش کارکرد و یا بروز مشکلی به فروش می‌گذارند. در زمان مدت تست امکان دارد دستگاه به مشکل نخورد و بعد از آن به مرور زمان و افزایش کارکرد مشکلات دستگاه آشکار شود که خریدار را پشیمان خواهد کرد.
  3. برخی از افراد نیز تمایل دارند که نوع دستگاه کنترل تردد مجموعه را تعییر دهند و اقدام به فروش دستگاه می‌کنند. به عنوان مثال دستگاهشان از طریق اثرانگشت ثبت تردد می‌کند در‌حالی‌که آن‌ها می‌خواهند دستگاه تشخیص چهره خریداری کنند.

با وجود تمامی مشکلات بالا خرید دستگاه کنترل تردد دست دوم با ریسک بالایی برخوردار است و با دانستن تمامی این موضوعات بیشتر افراد از خرید دستگاه دست دوم منصرف می شوند زیرا همیشه استرس تضمین سلامت دستگاه آن‌ها را اذیت می‌کند.

جایگزینی برای خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم

حال در این قسمت می‌خواهیم شما را با سیستم حضور و غیاب نو با کمترین قیمت و هزینه آشنا کنیم که دیگر سراغ محصول دست دوم نروید. برند فراتکنو از بهترین برند‌های دستگاه حضور و غیاب است که دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها نیز می‌باشد. به همراه تمامی سیستم‌های حضور و غیاب فراتکنو، 2 نرم افزار رایگان نیز هدیه می‌گیرید.

از نرم‌افزار‌های دستگاه حضور و غیاب فراتکنو می‌توان به نرم افزار حقوق و دستمزد و محاسبه کارکرد اشاره کرد. شما می‌توانید به آسانی حقوق کارمندان خود را پایان هر ماه بدون کوچکترین خطایی محاسبه کنید.

از انواع دستگاه‌های حضور و غیاب، می‌توان به سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره، اثرانگشتی، کارتی و رمزی اشاره کرد. از ارزان‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب فراتکنو می‌توان دستگاه‌های زیر را نام برد:

تمامی دستگاه‌های کنترل تردد برند فراتکنو به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه داده می‌شود. شما می‌توانید هنگام بروز مشکلی برای دستگاه، از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. بهترین کارشناسان در اختیارتان قرار می‌گیرند، حتی قبل از خرید می‌توانید از پشتیبانی خوب آن‌ها مطمئن شوید.

دستگاه حضور و غیاب دست دوم

جمع بندی، دستگاه حضور و غیاب دست دوم بخرم؟

تا اینجا سعی کردیم تمام مواردی که در مورد دستگاه حضور و غیاب دست دوم را باید بدانید،در اختیارتان بگذاریم. نتیجه گیری منطقی به این صورت شد که می‌توانید در ابتدای کارتان یک دستگاه ورود و خروج با کیفیت و قیمت مناسب نو تهیه کنید تا یک سال گارانتی و پشتیبانی تحویل بگیرید. علاوه بر گارانتی و پشتیبانی 2 نرم افزار رایگان حقوق و دستمزد به علاوه محاسبه کارکرد را هدیه خواهید گرفت.

خرید دستگاه‌های دست دوم از طریق سایت‌ها و برنامه‌های واسط مانند دیوار، شیپور و … صورت می‌گیرد که هیچ گونه مسئولیتی در مقابل خرید شما ندارند و عملا بعد از خرید درصورت ایجاد مشکل کاری از دستتان بر نخواهد آمد.

اگر برای خرید دستگاه کنترل تردد نو نیاز به مشاوره و راهنمایی رایگان دارید می‌توانید با کارشناسان مجموعه‌ی اینصب در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. شما می توانید بودجه مورد نظر خود را جهت خرید سیستم حضور و غیاب، با کارشناسان ما در میان بگذارید. بهترین محصول مناسب کسب و کارتان را به شما عزیزان معرفی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟