x
X

دستگاه حضور و غیاب ایرانی و انواع آن

بهترین دستگاه حضور و غیاب ایرانی کدام دستگاه می باشد؟! این سوال یکی از رایج ترین سوالات کاربران هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب می باشد. برند‌های ایرانی برای پشتیبانی بسیار خوبی که دارند بسیار مورد استقبال کاربران قرار می‌‎گیرند.

دستگاه کنترل تردد یکی از پر کاربرد‌ترین وسیله‌ها در شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد و تمامی کارفرما‌ها تمایل به بهره‌وری بیشتر دارند. این دستگاه وظیفه‌ی ثبت تردد کارمندان را دارد، استفاده از آن برای مدیران یک مجموعه از نظر اقتصادی به صرفه می‌باشد.

با توجه به آمار، شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که از سیستم ورود و خروج استفاده کرده‌اند، کارمندان آن مجموعه از نظر عملکرد دارای پیشرفت بوده و عملکرد آنان بهتر شده است. این مساله که کارمندان بدانند حقشان ضایع نمی‌شود و ساعات کاری آن‌ها دقیق محاسبه می‌شود، برایشان ارزشمند است.
خرید دستگاه حضور و غیاب باعث می‌شود تا کارمندان و پرسنل به موقع در محیط کار حاضر شوند و تا پایان وقت اداری در محل کار حضور داشته باشند. امکان تقلب در این روش ورود و خروج بسیار دقیق است و تا دقیقه آخر اضافه کاری هم محاسبه خواهد شد.

 

مجموعه‌ای که از این سیستم برای محیط کار خود استفاده نکرده‌اند، از زمان ورود و خروج پرسنل خود يا خبر ندارند و یا به صورت دستی زمان ورود و خروج پرسنل خود را ثبت می کنند. مدیرانی که دارای پرسنل کم هستند شاید دقیق نتوانند به صورت دستی ورود و خروج پرسنل را ثبت کنند و مدیرانی که دارای پرسنل زیاد هستند امکان تقلب در هنگام ورود و خروج آنان و یا امکان فراموشی ثبت تردد وجود دارد. برای حل این مشکلات استفاده ازدستگاه حضور و غیاب یکی از الزامات شد.

بهترین دستگاه حضور غیاب ایرانی

انواع دستگاه حضور و غیاب ایرانی

دستگاه کنترل تردد دارای انواع مختلفی می‌باشد. از انواع مختلف این دستگاه می توان به 4 روش تشخیص و شناسایی اشاره کرد؛ دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، تشخیص چهره، کارتی و رمزی اشاره کرد.

سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی

سیستم های اثر انگشتی یکی از پر کاربرد ترین دستگاه‌ها در شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد. عملکرد سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی به این گونه می‌باشد که با تعریف کردن اثر انگشت هر شخص اطلاعات آن در حافظه دستگاه ثبت می‌شود و با هر بار ورود و خروج، پرسنل با قرار دادن اثر انگشت خود بر روی سنسور دستگاه، تردد خود را ثبت می‌کنند.

در این سیستم امکان تقلب به هبچ عنوان وجود ندارد زیرا اثر انگشت هر فرد منحصر به فرد می‌باشد و هر شخصی فقط می‌تواند برای خودش ثبت تردد کند.

تشخیص چهره؛ یکی از انواع دستگاه حضور و غیاب ایرانی

سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره، یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب محسوب می‌شود. عملکرد این سیستم به این صورت می‌باشد که نیروی منابع انسانی و یا قسمت حسابداری با تعریف کردن چهره پرسنل بر روی دستگاه اطلاعات او را در حافظه دستگاه ذخیره و ثبت می‌کند.

برای شرکت‌هایی که دارای کارمندان و پرسنل زیادی می‌باشند توصیه می‌شود تا از سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده کنند. زیرا در این نوع سیستم، پرسنل با هم تماس فیزیکی ندارند و انتقال ویروس و یا هر میکروبی امکان پذیر نمی‌باشد. در این دستگاه امکان تقلب به هیچ وجه وجود ندارد زیرا هر شخص دارای چهره‌ای منحصر به فرد می‌باشد.

در سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی به دلیل تماس دست با دستگاه امکان انتقال ویروس و یا میکروب وجود دارد اگر از روش اثر انگشتی استفاده می‌کنید حتما بعد از ثبت تردد دستان خود را با مایع بشورید.

سیستم حضور و غیاب کارتی

این سیستم جزء دستگاه حضور و غیاب ایرانی ارزان می‌باشد. برای شرکت‌هایی که دارای پرسنل زیادی می‌باشند و با تمامی پرسنل آشنا نیستند توصیه می‌شود از این سیستم در محیط کار خود استفاده نکنند.
زیرا عملکرد این سیستم به این گونه می باشد که اطلاعات هر شخص بر روی کارت مخصوص به آن فرد ذخیره می‌شود. هر پرسنل برای ثبت تردد خود فقط کافی است که کارت را بر روی سنسور دستگاه قرار دهد و بعد از تایید دستگاه کارت را بردارد به این صورت ورود و یا خروج ثبت می‌شود.

استفاده از این سیستم برای شرکت هایی که دارای پرسنل کم هستند و به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان می باشند توصیه می‌شود.

بهترین دستگاه حضور غیاب ایرانی

معرفی بهترین دستگاه حضور و غیاب ایرانی

خیلی از افراد به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی می‌باشند اما معتبر‌ترین و بهترین مدل‌های دستگاه‌های حضور و غیاب از برند‌های فراتکنو می‌باشد که به شما عزیزان توصیه می‌شود. دستگاه کاملا استاندارد است و قیمت دستگاه حضور و غیاب بستگی به مدل انتخابی شما دارد که گران ترین آن تشخیص چهره می‌باشد.

یکی از بهترین دستگاه های حضور و غیاب در ایران دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل UF100 می باشد. در این دستگاه شما توانایی تعریف 1500 چهره، 2000 اثر انگشت و 2000 کارت را دارید. این دستگاه حضور و غیاب دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

با وجود سیستم حضور و غیاب، مدیران و یا قسمت حسابداری می‌توانند تمام تاخیری ها و حتی اضافه کاری ها را در حقوق آخر ماه لحاظ کنند زیرا به همراه این دستگاه دو نرم افزار رایگان حقوق دستمزد و محاسبه کارکرد برای شما ارسال می‌شود.

سخن آخر

مجموعه‌ی اینصب تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی معتبر و طولانی در اختیار تمامی خریداران قرار می‌دهد. همچنین ارسال رایگان دستگاه‌های حضور و غیاب یکی از مزیت های خرید از اینصب می‌باشد. پشتیبانی خوب و قوی از نقاط قوت و مثبت این مجموعه می‌باشد زیرا برای کاربران و مصرف کنندگان مهم ترین چیز خدمات پشتیبانی می‌باشد با فراتکنو خیالتان از پشتیبانی آسوده است .

شما در سایت اینصب می‌توانید تمام محصولات را به صورت آنلاین مشاهده کنید و با مقایسه محصولات، می‌توانید بهترین و درست‌ترین انتخاب را داشته باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟