8 مدل از دزدگیر های پرفروش برای پراید که قبل خرید باید بدونی!! | اینصب
x
X

8 مدل از دزدگیر های پرفروش برای پراید که قبل خرید باید بدونی!!

قطعا شمایی که الان تو این مقاله‌اید پرایــــــد دارید !! تا آخر این مقاله همراه من باشید تا بهترین دزدگیر های پرفروش برای پراید و بهتون معرفی کنم.
از سیستم‌های حفاظتی قدیمی خودرو می‌توان قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر ماشین را نام برد که نصب آن‌ها با توجه به سلایق مالک خودرو می‌تواند متقاوت باشد. قیمت دزدگیر ماشین مساله‌ای‌ است که بسیار، مورد سوال کاربران قرار گرفته است. باید بدانید همیشه گران‌ترین‌ها لزوما بهترین نیستند اما خیلی از برندهای خوب مانند ایزیکار از دیگر برندها گران‌تر هستند.

در ادامه بهتر است شما با انواع دزدگیر خودرو و پرفروش‌ترین آن‌ها آشنا شوید تا در نهایت بتوانید با کمک کارشناسان اینصب بهترین مورد را برای ماشینتان انتخاب نمایید.

انواع دزدگیر خودرو مناسب پراید

خودرو‌های ایرانی دارای سیستم‌های امنیتی ضعیفی هستند و طبق گزارش‌ها، سرقت ماشین پراید نسبت به سایر ماشین‌های ایرانی دیگر دارای آمار بالاتری می‌باشد پس بهتر است حتما از سیستم‌های حفاظتی و امنیتی استفاده کنید.
از انواع دزدگیر ماشین برای پراید می‌توان به دزدگیر ساده و دزدگیر تصویری اشاره کرد؛ نوع اطلاع رسانی و شکل ظاهری این دو ریموت از هم متفاوت است.

دزدگیر های پرفروش برای پراید

دزدگیر های پرفروش برای پراید؛ دزدگیر ساده

دزدگیر‌های ساده دارای ریموت‌های غیر تصویری هستند و نوع اطلاع رسانی این ریموت‌ها تنها از طریق صدای آژیر می‌باشد. از ارزان‌ترین دزدگیر ماشین می‌توان به دزدگیر ساده اشاره کرد. از بهترین برند‌های دزدگیر خودرو؛ ایزیکار، استیل میت، اسپای، هوتای و استیلاک هستند که با تنوع در ریموت و کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارند در این لیست قرار گرفته اند.

  • دزدگیر خودرو ایزیکار مدل T1

این دزدگیر از بهترین و زیباترین دزدگیر‌های ساده می‌باشد. برند ایزیکار ساخت کشور کره می‌باشد که نیاز به توضیحات اضافه ندارد و کیفیت آن‌ها کاملا مشهود است. با دزدگیر T1 شما قادر به خاموش کردن خودرو از راه دور از طریق ریموت می‌باشید و همچنین می‌توانید شوک سنسور را از طریق نرم افزار غیر فعال کنید.
دزگیر ایزیکار مدل T1 مناسب پراید می‌باشد که با توجه به بودجه‌ای که می‌خواهید هزینه کنید با این قیمت می‌توانید دزدگیر تصویری از برند دیگری را انتخاب کنید که همه این‌ها بستگی به سلیقه خودتان دارد.

  • دزدگیر خودرو ساده چیتا

دزدگیر ساده چیتا از بهترین نوع دزدگیر‌های ساده با قیمتی مناسب می‌باشند. این نوع دزدگیر‌ها دارای تنوع ریموت بالایی هستند که در دسته دزدگیر‌های پرفروش برای پراید قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خودتان ریموت مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

دزدگیر‌های برند چیتا از جمله پرفروش‌ترین نوع دزدگیر‌های ساده هستند زیرا چیتا از معروف‌ترین برند‌ها در دزدگیر می‌باشد و تاکنون محصولاتی با کیفیت بالا  و قیمتی مقرون به صرفه ارائه داده است.

  • دزدگیر هوتای ساده

هوتای نیز از شناخته‌شده‌ترین برند‌ها است که پرفروش ترین دزدگیرها را چه در نوع ساده و در مدل‌های تصویری دارد. هوتای نیز دارای تنوع ریموت بالایی است و شما می‌توانید دزدگیری متناسب با سلیقه‌ی خودتان تهیه کنید.

دزدگیر های پرفروش برای پراید؛ تصویری

دزدگیر تصویری ظاهری زیبا دارد و نسبت به دزدگیر‌های ساده امکانات پیشرفته‌تری دارند. قیمت این نوع دزدگیر‌ها نسبت به دزدگیر‌های ساده کمی گران‌تر است زیرا اطلاع رسانی این نوع دزدگیر‌ها علاوه بر صدای آژیر، از طریق ویبره و زنگ بر روی ریموت، امکان پذیر است. از برند‌های برتر دزدگی‌های تصویری می‌توان به برند ایزیکار، استیل میت، هوتای، استیلاک و … اشاره کرد.

  • دزدگیر خودرو ایزیکار مدل Z1 plus

دزدگیر Z1 plus برند ایزیکار از بهترین و پیشرفته‌ترین نوع دزدگیر‌ها می‌باشد. این دزدگیر دارای ظاهری لوکس و زیبا است و از پیشرفته‌ترین قابلیت این دزدگیر ماشین می‌توان به قابلیت ایزی دور اشاره کرد. قابلیت ایزی دور به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام گم شدن ریموت دزدگیر، بتوانید تنها از طریق کد 4 رقمی درب خودروی خود را باز یا بسته کنید.

هشدار باز شدن درب خودرو، هشدار روشن ماندن چراغ های خودرو و … از قابلیت‌های دیگر دزدگیر z1 پلاس است که این دزدگیر تک ریموت تصویری است و ریموت یدک آن غیر تصویری می‌باشد.

  • دزدگیر خودرو Ranger5163 double

دزدگیر 5163 استیل میت نیز از معروف‌ترین دزدگیر های پرفروش برای پراید است. ریموت تصویری این دزدگیر مشابه ریموت BMW است و به همین دلیل جزء محبوب‌ترین ریموت‌های تصویری است. ریموت‌های دزدگیر 5163 شارژی هستند.

اگر به دنبال خرید دزدگیر 5163 با جفت ریموت تصویری هستید می‌توانید دزدگیر Ranger5163 double را خریداری کنید. قیمت این دزدگیر نسبت به تک ریموت تصویری آن کمی بالاتر می‌باشد.

  • دزدگیر خودرو Ranger5160 double

دزدگیر 5160 جفت ریموت تصویری، از سری رنجر دزدگیرهای استیل میت است که پرطرفدار هستند و همیشه مشتریان خاص خود را دارند. اگر شما هم خواستید این محصول را تست کنید با خیالی راحت این کار را انجام دهید مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

  • دزدگیر خودرو هوتای HT-129 single

دزدگیر هوتای 129 نسبت به دزدگیر های گفته شده در بالا، دارای قیمت پایین‌تری است . این نوع دزدیگر نیز جزء دزدگیر‌ های پرفروش برای پراید قرار گرفته است و جزء بهترین دزدگیرهای تصویری هم محسوب می شود.

  • دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861

برند استیلاک نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه تولید لوازم جانبی خودرو از قدیمی‌های این بازار است. کیفیت ریموت این دزدگیر بالا و برای پراید نیز مناسب است.  LF861 استیلاک برای کسانی که خواهان دزدگیر جفت ریموت تصویری باکیفیت و قیمتی مناسب هستند تولید شده است.

خرید دزدگیر های پرفروش برای پراید

دزدگیر های پرفروش برای پراید

اگر قصد خرید دزدگیر ماشین دارید، سایت اینصب بهترین گزینه برای شما عزیزان است. شما می‌توانید به راحتی و بدون اتلاف وقت و انرژی انواع دزدگیر‌های خودرو را با هم مقایسه کنید و مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین دزدگیر را برای خودروی خود انتخاب کنید.

نکته‌ای که هنگام خرید دزدگیر ماشین باید به آن توجه کنید این است که دزدگیر خودرو باید اورجینال و دارای پک کاملی باشد. بیشتر فروشندگان وسایل جانبی خودرو، لوازم‌های همراه دزدگیر را جدا می‌کنند و به صورت جداگانه برای فروش می‌گذارند. پس در هنگام تحویل محصول حتما با دقت پک خود را بررسی کنید.

اینصب تمامی محصولات را به صورت پلمپ و کامل، به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. همچنین فروشگاه اینترنتی اینصب برای افرادی که ساکن شهر تهران هستند خدمات نصب دزدگیر ماشین در محل نیز ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

با افزایش آمار سرقت خودرو‌های ایرانی به هیچ عنوان خرید و نصب دزدگیر ماشین را فراموش نکنید. نصب کردن دزدگیر حتی از نوع ساده، از نصب نکردن آن بهتر است زیرا غیرفعال کردن دزدگیر کاری زمان‌بر است و خودرو‌هایی که فاقد دزدگیر ماشین هستند بیشتر مورد توجه سارقین قرار می‌گیرند. پس اگر خودرو شما پراید است این مقاله مناسب شما بوده و در هر رنج قیمتی و سبکی؛ دزدگیر های پرفروش برای پراید معرفی شده است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟