دزدگیر ماشین اکتیو | بررسی انواع دزدگیر ماشین با برند اکتیو | فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

دزدگیر ماشین اکتیو و بررسی آن

نزدیک به یک قرن است که مردم دنیا برای جلوگیری از سرقت خودروی خود اقدام به خرید دزدگیر ماشین می‌کنند. اما در شرایط فعلی جامعه ما که متاسفانه روز به روز شاهد افزایش موارد سرقت خودرو و قطعات آن هستیم، نیاز به این وسیله‌ بیشتر احساس می‌شود. دزدگیر ماشین می‌تواند تا حد قابل توجهی امنیت خودروی شما را تامین کند. بسیاری از مردم عادی در مورد شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اطلاعات چندانی ندارند. شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که برای خرید دزدگیر ماشین محصول چه شرکتی را خریداری کنیم؟ در اینجا ما قصد داریم به بررسی دزدگیر های ماشین اکتیو که از جمله با کیفیت ترین دزدگیر هاست بپردازیم.

برند اکتیو از تولیدکنندگان نامی لوازم جانبی خودرو در ایران می‌باشد که از سال 1389 شروع به کار کرده است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه‌ی کاری خود عملکرد موفقی داشته و محصولاتی با کیفیت را به بازار عرضه کرده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های دو نمونه از محصولات این شرکت می‌پردازیم؛ با ماهمراه باشید…

انواع دزدگیر ماشین

دزدگیر اکتیو K9

دزدگیر ماشین اکتیو K9 از جمله بهترین دزدگیر ماشین می باشد. به دلیل برد بالا و کیفیت عالی آن، برای خرید دزدگیر ماشین پیشنهاد بسیار خوبی محسوب می‌شود. این محصول یک دزدگیر تصویری با مزایای خاص خود است. اگر بخواهیم به مزیت های دزدگیر ماشین تصویری اشاره کنیم، می‌توان قابلیت‌هایی مثل چک کردن وضعیت اتومبیل بدون دیدن آن و نشان دادن اینکه آیا درب‌های خودرو بسته است یا خیر را نام برد. همچنین در دزدگیرهای تصویری بسته به نوع و برند آن تا فاصله ۳۰۰ متری، هنگامی که آژیر ماشین به صدا در می‌آید. ریموت هم شروع به لرزیدن می‌کند تا صاحب خودرو مطمئن شود که صدای آژیر مربوط به خودروی خودش است.

شرکت اکتیو برای دزدگیر ماشین اکتیو K9 آنتنی مجزا در نظر گرفته است. باعث می‌شود در فواصلی طولانی‌تر، امکان برقراری ارتباط بین ریموت و کیت مرکزی وجود داشته باشد. جنس بدنه‌ی ریموت تصویری دزدگیر ماشین اکتیو K9 ، ترکیبی از پلاستیک و استیل می‌باشد. همچنین برای حفاظت بهتر از ریموت، دو عدد کیف سیلیکونی در اقلام همراه آن گذاشته شده است. از دیگر امکانات این دزدگیر ماشین ، قفل کودک آن است. طراحی این قفل به گونه‌ای است که وقتی ماشین را روشن می‌کنید، بعد از گذشت 15 ثانیه و با اولین ترمز، درب‌های خودرو به صورت خودکار قفل می‌شوند تا از باز شدن درب توسط کودک و حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آید. همچنین 60 ثانیه بعد از خاموش شدن خودرو و پیاده شدن سرنشین و بسته شدن درب، دزدگیر ماشین به‌طور اتوماتیک فعال می‌شود.

سایر ویژگی‌های دزدگیر اکتیو

یکی دیگر از امکانات مهم دزدگیر اکتیو K9 پشتیبانی آن از سایر لوازم جانبی خودروی شما، مانند خروجی آنتن جهت افزایش برد ریموت، خروجی آژیر، خروجی چراغ راهنما، سنسور درب‌ها و خروجی سنسور ضربه می‌باشد که آن را به یک دزگیر کامل تبدیل کرده است. این دزدگیر ماشین امکانات دیگری نیز دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پیدا کردن آسان ماشین در پارکینگ های شلوغ، حالت تعمیرگاه یا کارواش، نمایش میزان باطری ریموت، ساعت تایمر ریموت و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

Active car alarm K9

دزدگیر اکتیو X7

یکی دیگر از محصولات مرغوب برند اکتیو، دزدگیر مدل X7 آن است. که امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول نیز مانند نمونه‌ی قبلی یک دزدگیر تصویری با قابلیت‌هایی نظیر نمایش خطرات روی صفحه نمایشگر ریموت، باز شدن اتوماتیک درب‌های خودرو بعد از خاموش شدن موتور، قطع کامل برق خودرو در هنگام سرقت، آلارم نشان‌دهنده‌ی تلاش برای باز کردن درب ماشین، خروجی چشمی آلتراسونیک و حافظه‌ای برای مواقع قطعی برق دستگاه می‌باشد.

این مدل دزدگیر ماشین هم مانند مدل K9 ، یک دزدگیر برد بالا است. به دلیل آنتن مجزایی که شرکت اکتیو برای آن در نظر گرفته، تا ۵۰۰ متر برد دارد. همچنین در فضای باز امکان دارد برد ریموت از این مقدار نیز بیشتر شود. علاوه براین، خروجی‌های کیت مرکزی این مدل از دزدگیر ماشین ، قابلیت اتصال به پاور ویندوز، قفل مرکزی و صندوق پران را نیز دارند. این دزدگیر نیز با گذشت ۱۵ ثانیه پس از روشن شدن خودرو و با اولین ترمز، به صورت اتوماتیک درب‌ها را قفل می‌کند تا امنیت کودکان نیز تامین باشد.
در ارزیابی کلی، دزدگیر اکتیو X7 ، از مدل‌های برتر دزدگیر ماشین است که می‌تواند از گزینه‌های اصلی شما، هنگام خرید دزدگیر ماشین باشد.

Active car alarm X7

خرید دزدگیر ماشین

نکاتی وجود دارد که قبل از خرید دزدگیر ماشین باید بدانید. یکی از این نکات، صدای آژیر دزدگیر است. بهتر است دزدگیری خریداری کنید که صدای آژیر آن‌ بالای 100 دسی بل باشد. همچنین دزدگیرهایی که در مواقع شکسته شدن شیشه‌ی خودرو و یا وارد شدن ضربه به ماشین، هشدارهایی را برای ریموت یا تلفن همراه صاحب خودرو می‌فرستند، گزینه‌های مناسب‌تری هستند. قابلیت تنظیم حساسیت دزگیر نیز از نکات قابل توجه در هنگام خرید دزدگیر ماشین است. با وجود چنین قابلیتی می‌توانید هنگام پارک در مکان‌های شلوغ، میزان حساسیت دزدگیر را کم کنید. تا مرتباً و بیهوده آژیر آن به صدا در نیاید. به این ترتیب از سلب آسایش دیگران و همینطور خالی شدن باطری اتومبیل جلوگیری می‌شود.

نکته‌ی مهم بعدی، رمزدار بودن دزدگیر است. درست است که بسیاری از سارقان به روش ‌های قدیمی و با ابزار و اهرم دست به سرقت خودرو می‌زنند. اما سارقان زیادی نیز وجود دارند که بدون کوچک‌ترین ضربه و دخالت دست و از طریق هک کردن دزدگیر، اقدام به سرقت می‌کنند. از این رو دزدگیرهایی که قابلیت رمزگذاری دارند امنیت بیشتری را برای خودروی شما به ارمغان می‌آورند.
همانطور که که قبلاً هم گفتیم برند اکتیو یکی از برندهای پیشرو در این زمینه است. با خرید دزدگیر ماشین اکتیو و بهره‌مندی از امکانات آن، هنگام ترک خودرو در خیابان، اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت.

نصب دزدگیر خودرو

توجه داشته باشید که هنگام خرید دزدگیر ماشین سهولت نصب و راه‌اندازی آن را نیز در نظر بگیرید. در هنگام نصب سیستم هشدار دهنده‌ی خودرو، سیم‌های زیادی وجود دارد. این سیم‌ها با سیستم برقی خودرو درگیر است و کار نصب را مقداری پیچیده و تخصصی می‌کند. به همین خاطر بهتر است این کار را به افراد متخصص بسپارید. ولی اگر صرفه‌جویی در هزینه ها‌ برای شما اولویت دارد، می‌توانید در هنگام خرید، دزدگیری را که نصب و راه‌اندازی آن آسان‌تر است انتخاب کنید.

قیمت دزدگیر خودرو

قیمت دزدگیر ماشین هم مثل سایر لوازم جانبی خودرو متغیر و در نوسان است. به خصوص در شرایط اقتصادی کنونی این نوسان بیشتر هم شده است. از این رو پیشنهاد می‌شود اگر قصد خرید دزدگیر ماشین را دارید، ابتدا به لیست قیمت‌های دزدگیر توجه کنید. خصوصا در سایت‌هایی که قیمت‌های خود را به روز نگه می‌دارند نگاهی بیندازید. بعد از آن مقدار بودجه‌ای که می‌خواهید به این کار اختصاص دهید را مشخص کنید. در آخر دزدگیر مناسب خود را خریداری کنید.
قیمت دزدگیر ماشین اکتیو نیز با توجه به مدل آن و قابلیت‌هایی که دارد متفاوت است. کلی قیمت دزدگیرهای این برند با توجه به کیفیت بالا و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، مناسب ارزیابی می‌شود. برای مشاهده، بررسی و خرید سایر لوازم جانبی همانند ردیاب خودرو می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی اینصب اقدام نمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟