x
X

دزدگیر در مقابل جی پی اس

دزدگیر ماشین وسیله ای الکترونیکی است که برای جلوگیری از سارقانی که قصد سرقت ماشین یا لوازم داخل خودرو را دارند، در وسیله نقلیه نصب شده است. موارد مختلفی وجود دارد که می تواند زنگ هشدار را به صدا در بیاورد. می توان از یک سیستم دزدگیر برای هشدار مردم در مورد یک سرقت قریب الوقوع و در برخی مواقع ترساندن سارق استفاده کرد. با این حال، اگر مالک 500 متر از ماشین فاصله داشته باشد. بعید است که بتواند سریع عکس العمل نشان دهد. در این‌جا است که ردیاب جی پی اس خودرو نیاز می‌شود. سیستم ردیابی جی پی اس را می‌توان به زنگ خطر اتومبیل متصل کرد. وقتی هشدار اتومبیل فعال شود، یک پیام اعلان به تلفن همراه، یا رایانه متصل شده در مرکز کنترل ارسال می‌شود. به این ترتیب، مالک خودرو می‌تواند ماشین را بررسی کند و در صورت نیاز پلیس را مطلع کند.

با این وجود، مزایای دیگری نیز در رابطه با مجهز کردن سیستم اتومبیل به دزدگیر امنیت خودرو وجود دارد.

مزایای دزدگیر در مقابل ردیاب جی پی اس

یک دزدگیر، امنیت شبانه روزی را برای اتومبیل شما فراهم می‌کند. استخدام یک نگهبان برای مراقبت از اتومبیل خود در یک پارکینگ عملی نیست و هزینه بسیار زیادی خواهد داشت. اکثر مردم معمولاً هنگام ترک اتومبیل در پارکینگ یا حتی بیرون از خانه خود نگران می شوند. به این دلیل که اتومبیل ها مستعد سارقان هستند. با این حال، یک دزدگیر، محافظ در برابر سارقین و سرقت است. این امر باعث می‌شود که با اطمینان از ایمن بودن اتومبیل خود خیالتان راحت شود. اکنون این امر خواستار محافظت اضافی برای اطمینان از امنیت روزانه خودرو و اموال است. می توانید ردیاب جی پی اس خود را همراه با دزدگیر متناسب کنید تا در صورتی که سارقان موفق به دور شدن از ماشین شما شوند، ردیابی آن‌ها راحت تر باشد.

 

مزایای دزدگیر در مقابل ردیاب جی پی اس

.

سیستم های دزدگیر خودرو کاملا مقرون به صرفه بوده و روند نصب آن نیز آسان است. اگر در حال خرید ماشین جدید هستید، می توانید آن را با دزدگیر امنیتی کارخانه مجهز کنید. بنابراین، نه تنها از ماشین و محتوای آن محافظت می کند بلکه باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

جنبه مهم دیگر کاهش هزینه در نتیجه پایین آمدن حق بیمه است. اگر خودروی شما به سیستم بازدارندگی سرقت مجهز باشد، بیشتر شرکت های بیمه تخفیف حق بیمه ارائه می‌دهند. هر اتومبیل باید بیمه داشته باشد. آن دسته از خودروهایی که مجهز به سیستم دزدگیر نیستند قطعاً حق بیمه بالاتری دارند و این می‌تواند هزینه های بیشتری را به همراه داشته باشد. استفاده از سیستم های دزدگیر ماشین و سیستم ردیابی جی پی اس شما را در کسر هزینه‌های کمتر یا حق بیمه پایین تر واجد شرایط می‌کند.

پیدا کردن خودرو در پارکینگ

اگر نتوانید اتومبیل خود را در یک پارکینگ شلوغ قرار دهید، می تواند به شما کمک کند. برای بسیاری از مردم این یک مشکل تکراری است که فکر می‌کنند باید رفع شود. بیشتر اوقات صبح ها ماشین خود را پارک می‌کنید و تا عصر که برمی گردید، پارکینگ از قبل پر شده از تعداد زیادی ماشین دیگر. دانستن اینکه کجا ماشین را پارک کرده‌اید دشوار است. با نصب سیستم های هشدار در اتومبیل، فقط باید دکمه کلیدهای خود را فشار دهید و ماشین خود را تشخیص می‌دهد.

دزدگیرهای مدرن اتومبیل بازدارنده های بسیار خوبی هستند. آن‌ها در کاهش موارد سرقت خودرو بسیار کمک می‌کنند. آن دسته از اتومبیل های فاقد دزدگیر همیشه هدف آسانی برای سارقان هستند. این بدان معناست که اگر ماشین شما دارای دزدگیر باشد، کمتر احتمال دارد هدف قرار گیرد. با وجود مزایای بیشمار مرتبط با سیستم های هشدار اتومبیل، در نتیجه معایب متعددی وجود دارد.

معایب دزدگیر در مقابل ردیاب جی پی اس

سیستم های هشدار دهنده اتومبیل امنیت فاحشی را در اتومبیل شما ایجاد نمی‌کنند. نظرسنجی جدید نشان می‌دهد با وجود تلاشی که خودروسازان و دارندگان خودرو برای ایمن سازی وسایل نقلیه خود انجام داده‌اند، سارقان هنوز هم خودروها را هدف قرار می‌دهند. اهداف جدید چرخ های خودرو، تایرها و رینگ ها هستند. هزینه این قسمتهای ماشین بسیار زیاد است. حتی اتومبیل های دارای دزدگیر نیز بسیار آسیب پذیر هستند. سارقان روز به روز پیچیده و با تجربه می شوند. گروهی از سارقان بدون تحریک سیستم های هشدار می توانند چرخ ها، آینه های جانبی و رینگ ها را به سرقت ببرند.

خطا در سیستم‌های امنیتی خودرو

اشکال دیگر سیستم های امنیتی، هشدار غلط است. این سنسورها اغلب تحت هشدارهای کاذب ناشی از لرزش کامیون های سنگین عبوری، حیوانات و حتی موسیقی با صدای بلند قرار می گیرند. این می تواند گمراه کننده و گاهی نگران کننده باشد. این اکثریت مردم و پلیس را حساسیت زدایی کرده است و از این رو در صورت یک حادثه جدی کسی به کمک نخواهد آمد. چندین کار وجود دارد که مالک می تواند انجام دهد اطمینان از افزایش امنیت وسیله نقلیه خود. می توانید زنگ دزدگیرخود را برای حساسیت تنظیم کنید. فقط در صورت بروز اتفاق جدی، خاموش خواهد شد. همچنین می توانید اتومبیل خود را با دستگاه های ردیابی اتومبیل جی پی اس مجهز کنید تا در صورت دزدیده شدن خودرو، امنیت بیشتری داشته باشید. پلیس با جی پی اس سریعتر مکان آن را تشخیص می دهد.

سیستم های هشدار امنیت کامل خودرو را ارائه نمی‌دهند. آن‌ها ضعیف هستند و بنابراین سارقان می توانند آن‌ها را از کار بیندازند. مواردی از سرقت خودروها حتی با وجود دزدگیر امنیتی نصب شده در آن‌ها وجود داشته است. سارقان باهوشی در آنجا وجود دارند که می‌توانند به راحتی سیستم دزدگیر سیمی یا هر نوع زنگ هشدار دیگری را خلع سلاح کرده و ماشین را به سرقت ببرند.

بهترین راه برای اطمینان از اینکه خودروی شما کاملاً در برابر سارقان محافظت نمی‌شود، نصب سیستم ردیابی اتومبیل جی پی اس همراه با دزدگیر است. دستگاه های دزدگیر ماشین بسیار موثر و مقرون به صرفه هستند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟