دزدگیر تصویری ماشین چیست و همه چیز در مورد آن | اینصب
x
X

دزدگیر تصویری ماشین چیست؟

امروزه با افزایش سرقت خودرو، تامین امنیت خودرو یکی از الزامات می باشد. همان طور که می دانید انواع مختلفی از دزدگیر ماشین در بازار عرضه می شود که از انواع آن می توان به دزدگیر ساده، تصویری، سیمکارتی، استارتی و … اشاره کرد. دزدگیر‌های تصویری در حال حاضر از جمله پرفروش‌ترین دزدگیر‌ها به شمار می روند. شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش آید که دزدگیر تصویری ماشین چیست و با سایر دزدگیر ها چه تفاوتی دارد؟ در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این سوال بپردازیم.

دزدگیر تصویری ماشین چیست و چه تفاوتی با ساده دارد؟

دزدگیر تصویری ماشین به دزدگیر‌های دو طرفه معروف هستند. کیت اصلی این دزدگیر ها هم قادر به دریافت فرمان و اجرای آن و هم قادر به ارسال پیام به ریموت می باشند. در واقع شما با استفاده از ریموت های این دزدگیر می‌توانید به کیت، فرمان ارسال کرده تا اجرا کند. همچنین شما از طریق ریموت می‌توانید از کیت پیام دریافت کنید. قیمت دزدگیر‌های تصویری نسبت به دزدگیر‌های معمولی بیشتر است چراکه دارای امکانات و قابلیت‌های بیشتری می‌باشند.

ریموت دزدگیر تصویری ماشین

در دزدگیر‌های تصویری ریموت دارای یک نمایشگر می‌باشد که اصطلاحا به آن ها ریموت تصویری گفته می شود. ریموت های تصویری دارای حالت ویبره و زنگ می باشند و می توانند از کیت دزدگیر تصویری پیام دریافت کنند. به طور مثال در صورتی که حسگر‌های دزدگیر تحریک شوند، کیت به ریموت پیام ارسال می‌کند و ریموت زنگ می‌خورد. درواقع شما از طریق ریموت هم متوجه خطر سرقت خودرو خواهید شد.

روی نمایشگر ریموت این دزدگیر‌ها می‌توان میزان شارژ باطری و ساعت را مشاهده کرد. همچنین روی صفحه نمایش ریموت یک تصویر خودرو دیده می‌شود که در صورت تحریک شدن حسگر‌ها یا ضربه وارد شدن به خودرو، علامت چکش ظاهر می‌شود که در حال ضربه زدن به خودرو می‌باشد. البته این علامت در دزدگیرهای مختلف متفاوت است. برخی از ریموت های تصویری دارای صفحه نمایش رنگی می باشند که به همین علت قیمت بالاتری نیز دارند.

 

ریموت دزدگیر تصویری ماشین

 

تفاوت دزدگیر ساده و دزدگیر تصویری ماشین چیست ؟

از جمله مهم ترین تفاوت های دزدگیر ساده و تصویری در ریموت آن‌ها می‌باشد. ریموت دزدگیر های ساده تنها دارای چند دکمه می‌باشد و فقط قادر به ارسال فرمان به کیت دزدگیر می‌باشد. در صورتی که ریموت دزدگیر‌های تصویری دارای نمایشگر می‌باشد و علاوه بر ارسال فرمان، قادر به دریافت پیام نیز می‌باشد. زمانی که حسگرهای دزدگیر ساده تحریک شود، فقط آژیر به صدا در می‌آید. در صورتی که اگر حسگرهای دزدگیر تصویری تحریک شوند، علاوه بر به صدا درآمدن آژیر، ریموت دزدگیر نیز زنگ می‌خورد و شما از این طریق متوجه خطر سرقت خواهید شد.

توجه داشته باشید که هر ریموتی متناسب با کیت مخصوص خود می‌باشد و شما نمی‌توانید ریموت تصویری خریداری کنید و به کیت دزدگیر ساده متصل کنید. به طور مثال دزدگیر 5163 استیل میت تنها به ریموت 5163 متصل می‌شود و امکان اتصال ریموت تصویری 4328 به آن وجود ندارد.

در نتیجه تفاوت های دزدگیر تصویری و ساده در نوع ریموت، طول برد، نوع اطلاع رسانی یا اصطلاحا هشدار و قیمت آن‌ها می باشد.

برد دزدگیر ماشین

 

برد دزدگیر تصویری ماشین چقدره؟

دزدگیر های تصویری دارای برد بالاتری نسبت به دزدگیر‌های ساده می باشند. البته برد دزدگیرهای مختلف با یکدیگر متفاوت است و برخی از دزدگیر‌ها، برد بالاتر هستند اما به طور کلی دزدگیر های تصویری کیت قوی تری دارند و برد آن ها نسبتا بالاتر است. توجه داشته باشید که برای دزدگیر های خودرو نمی‌توان برد مشخصی در نظر گرفت چراکه نویز های منطقه می تواند باعث بیشتر یا کمتر شدن برد دزدگیر شوند.

عوامل موثر در قیمت دزدگیر تصویری ماشین چیست ؟

قیمت دزدگیر های تصویری در مقایسه با دزدگیرهای معمولی و ساده بالاتر می باشد چراکه دارای امکانات بیشتر و کیفیت کیت و ریموت بالاتری هستند. امروزه دزدگیر‌های تصویری در مدل‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. به همین علت قیمت آن‌ها متفاوت از یکدیگر می‌باشد. در ادامه به چند مورد از عواملی که در قیمت دزدگیر های تصویری موثر می باشد اشاره می کنیم.

 

  • برند: دزدگیر‌های برند‌های شناخته شده دارای قیمت بالاتری می‌باشند.
  • امکانات: مسلمأ دزدگیرهایی که امکانات بیشتری دارند گران‌تر هستند. به طور مثال دلیل گران قیمت بودن دزدگیر 888E قابلیت PKE آن می‌باشد.
  • صفحه نمایش رنگی ریموت: برخی از دزدگیر‌ها دارای ریموت با صفحه نمایش رنگی می‌باشند که این مورد نیز در قیمت تاثیر گذار می‌باشد.
  • جنس بدنه ریموت: جنس بدنه ریموت در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است. بدنه فلز قیمت بیشتری نسبت به بدنه پلاستیکی دارد همچنین ریموت هایی که لمسی هستند و جنس روی ریموت شیشه است طبیعتا قیمت آن از دو مورد قبلی بیشتر خواهد بود.
  • تعداد تصویری بودن ریموت ها: همانطور که می‌دانید دزدگیر ماشین دارای دو ریموت می‌باشد که یک ریموت به عنوان اصلی و دیگری ریموت یدک می‌باشد. در بعضی محصولات هر دو ریموت تصویری هستند و در مدل‌های مختلف دزدگیرها یک ریموت تصویری دارند و دیگری ساده است که دزدگیر با جفت ریموت تصویری گران‌تر خواهد بود.

انتخاب بهترین برند دزدگیر تصویری برای ماشین

دزدگیر های برخی از برند ها نسبت به سایر برند ها دارای کیفیت بالاتری می باشند. از جمله برند هایی که دزدگیر‌های با کیفیت عرضه می‌کنند برند ایزیکار، استیل میت، استیلاک، هوتای، چیتا و اکتیو را می‌توان نام برد. در وهله اول اگر به دنبال خرید دزدگیری با‌کیفیت می‌باشید، به سراغ دزدگیر‌های تصویری ایزیکار و استیل میت بروید. در صورتی که قصد دارید هزینه کمتری برای خرید دزدگیر تصویری بپردازید، اما در کنارش کیفیت عالی را در اختیار داشته باشید می‌توانید دزدگیر‌های محبوب استیلاک را انتخاب کنید که دارای کیفیت بالایی می‌باشند.

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم به سوال “دزدگیر تصویری ماشین چیست؟” پاسخ دهیم اما هرچیزی که در مورد دزدگیر‌های تصویری باید قبل از خرید آن بدانید را به طور مختصر برای شما توضیح دادیم. قبل از خرید دزدگیر تصویری می‌توانید در قسمت چت آنلاین سایت سوالات خود را بپرسید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در جهت خرید بهترین دزدگیر تصویری ماشین راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟