قابل اطمینان ترین دزدگیر برای طلا فروشی! | اینصب
x
X

قابل اطمینان ترین دزدگیر برای طلا فروشی!

ضرورت استفاده از دزدگیر برای طلا فروشی

امروزه استفاده از دزدگیر اماکن برای حفاظت از منازل و مغازه ها بسیار شایع و گسترده شده است. استفاده از دزدگیر در مکان هایی مانند ساختمان های مسکونی، تجاری، اداره ها و شوروم های ساعت، لباس و طلا ضروری می باشد. حفاظت کردن از اموال و دارایی ها در این شرایط بغرنج اقتصادی، کار دشواری به نظر می رسد.

دزدگیر برای طلا فروشی

نصب دزدگیر برای طلا فروشی ها از مهم ترین کارهایی است که صاحبان این کسب و کار باید در راس امور خود قرار دهند. همیشه آشنایان راه های متفاوتی را برای جلوگیری از سرقت پیشنهاد می کنند اما نمی توان به همه راه ها عمل کرد و در صورت نداشتن نتیجه تصمیم به نصب دزدگیر گرفت.

محافظت از طلاها به روش های سنتی عملا غیر ممکن شده است. با توجه به گران بها بودن طلا و جواهر و همچنین ظرافت و کوچک بودن طلاها به راحتی قابل دزدیده شدن می باشند. در این صورت نصب دزدگیر برای طلا فروشی خودتان را به بعد موکول نکنید.

سرقت از طلا فروشی

در صورتی که شما جنبه های حفاظتی را رعایت نکرده باشید سرقت از طلا فروشی کار سختی برای سارقین نمی باشد. در غیر اینصورت اگر صاحبان این کسب و کار، دزدگیر برای طلا فروشی خود داشته باشند قطعا به مشکل بر نخواهند خورد.

سارقین به شیوه های مختلفی وارد مغازه می شوند که اغلب آنها در قالب مشتری با ظاهری نه چندان شک برانگیز هستند. آنها درخواست دیدن طلاها از نزدیک را دارند. از آنجایی که طراحی طلا و جواهر در این روزها بسیار ظریف شده است کار را برای آنها راحت تر کرده است.

اگر فروشنده حواس جمع باشد در تله این دزدها نمی افتد. اصولا آنها چند ست طلا را برای پرو کردن می گیرند و در هنگام امتحان کردن یکی از آنها را در جیب یا کیف و آستین خود جاساز می کنند. فروشنده حواس جمع به سرعت می تواند مچ چنین افرادی را بگیرد. البته در صورت نداشتن مشتری دیگر و تمرکز داشتن بر روی چنین افرادی.

سارقین حرفه ای که به صورت دو نفره و گروهی این کار را انجام می دهند و کاملا مسلح می باشند در دسته بعدی هستند. خالی کردن ویترین طلا فروشی برای چنین افرادی هم راحت شده و هم نیاز سالانه خود را تامین خواهند کرد.

در هر دو حالت با نصب داشتن دزدگیر برای طلا فروشی خود می توانید امنیت را به مغازه تان برگردانید.

3 سنسور لازم دزدگیر برای طلا فروشی

دزدگیر به تنهایی کارایی خاصی ندارد و این سنسور ها هستند که می توانند خودی نشان بدهند. نحوه اطلاع رسانی در اینجور مواقع بسیار مهم است و باید توجه داشت که چه سنسوری بیشتر مورد نیاز کسب و کار شما می باشد.

با توجه به انواع مختلفی که سنسور ها دارند ما در این مقاله سه سنسور مناسب برای طلا فروشی را به شما معرفی می کنیم.

سنسور دزدگیر برای طلا فروشی

سنسور ضربه

شوک سنسور یا همان سنسور ضربه یکی از سنسورهای مهم در این سیستم است و با توجه به قیمت کمی که دارد تاکنون کارایی بسیار بالایی داشته است. این وسیله بیشتر در مکان هایی که امکان خراب کردن در، دیوار، سقف و یا کف محل مورد نظر وجود داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این مکان ها شامل طلا فروشی ها،سوله ها ، دامداری ها می باشند.

کارایی شوک سنسور به این صورت است که با وارد شدن کوچکترین ضربه، این سنسور شروع به فعالیت می کند. نوع اطلاع رسانی آن اگر دزدگیر مرکزی ساده باشد از طریق صدای آژیر است.

سنسور حرکتی

سنسور چشمی یا همان سنسور حرکتی از دیگر سنسورهای دزدگیر اماکن است که نام دیگری هم دارد و خیلی ها آن را تحت عنوان رادار می شناسند.

این سنسور قابلیت تشخیص حرکت انسان یا هر موجود زنده دیگری را دارد. عملکرد سنسور حرکتی به این صورت است که پس از تشخیص حرکت شخص یا هر چیز دیگری، هشدار خود را از طریق سیگنال هایی به دزدگیر مرکزی منتقل می کند. دزدگیر مرکزی هم با صدای آژیر شما را مطلع می سازد. دزدگیر مرکزی شما از نوع خط ثابت شهری یا سیم کارتی باشد علاوه بر صدای آژیر با شما تماس گرفته می شود و یا پیامک ارسال خواهد شد.

پدال اعلام سرقت

پدال اعلام سرقت یکی دیگر از سیستم های حفاظتی و امنیتی می باشد که در مکان های مهم مانند طلا فروشی ها و صرافی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه، پدالی است که پایین نصب می شود تا صاحبین کسب و کارها در صورت بروز خطا دور از چشم سارق بتوانند به آن فشار وارد کنند.

عملکرد پدال اعلام سرقت به این گونه است که در زمان رخ دادن اتفاقات ناگوار با فشار وارد کردن بر آن، سیگنال های مرتبط را به دزدگیر مرکزی ارسال می کند.  همانند سنسور قبلی اگر از قبل شماره تلفن پلیس را در دزدگیر سیم کارتی خود ذخیره کرده باشید با پلیس هم تماس خواهد گرفت.

سخن پایانی

با توجه به توضیحاتی که داده شد و نیاز مبرم به داشتن دزدگیر برای طلا فروشی دانستید که دزدگیر به تنهایی کارایی خاصی ندارد. اگر می خواهید یک دزدگیر تمام عیار داشته باشید حتما از قبل برای خرید این محصول تحقیقات لازم را انجام دهید.

گوناگونی سنسور ها انتخاب را سخت تر کرده است. ولی با توجه به قیمت مناسبی که دارند شما می توانید برای بهره مندی بیشتر از سه مدل هم بیشتر استفاده کنید، تا رضایت خاطر بیشتری داشته باشید.

سایت فروشگاهی اینصب کارشناسانی دارد که به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد. می توانید در مورد سنسور ها و نوع عملکرد آنها سوالات خود را از کارشناسان فنی این مجموعه بپرسید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟