بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی | 4 برند معروف دزدگیر اماکن خارجی | اینصب
x
X

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی چیست ؟

طبق آمار افزایش سرقت از منازل، همه ی افراد به دنبال تامین امنیت یرای منزل هایشان هستند. از سیستم های حفاظتی می توان به دزدگیر اماکن و انواع سنسور های آن اشاره کرد. یکی از رایج ترین سوالات هنگام خرید دزدگیر اماکن این است که کدام برند دزدگیر اماکن خارجی بهتر است ؟

دزدگیر اماکن در انواع برند و مدل های متفاوتی در بازار موجود می باشد و برای خرید باید از قبل شناختی بر روی برند ها داشته باشید تا محصولی مناسب خریداری کنید. زیرا با زیاد شدن برند ها دیگر نمی توان به همه برند ها اعتماد کرد و این مختص برند های ایرانی نمی باشد بلکه خیلی از برند های خارجی دزدگیر اماکن دارای کیفیت و جنس ضعیفی هستند.ما در این مقاله قصد داریم بهترین برند های دزدگیر اماکن را به شما عزیزان معرفی کنیم تا هنگام خرید دچار مشکلی نشوید.

خرید دزدگیر اماکن خارجی

بهترین برند های خارجی دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن و یا همان پنل دزدگیر یکی از اصلی ترین اجزا می باشد که سنسور ها به آن متصل می شوند و بهتر است این دستگاه را از بهترین برند خریداری کنید تا برای همیشه ماندگار باشد. این دستگاه دارای انواع مختلفی شامل دستگاه ساده، خط ثابت شهری و سیمکارتی می باشد.

طریقه ی اطلاع رسانی این 3 نوع دستگاه متفاوت می باشد. دزدگیر ساده تنها از طریق صدای آژیر ، دزدگیر خط شهری از طریق آژیر و تماس با خط ثابت و دزدگیر سیمکارتی از طریق تماس، پیامک و آژیر می باشد. بهتر است برای خرید نوع سیمکارتی را تهیه و خریداری کنید تا سارق نتواند با قطع برق شهری دستگاه را غیرفعال کند.

 از جمله برند های معروف و پر فروش دزدگیر اماکن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برند گپ

گپ از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برند ها در زمینه سیستم های حفاظتی امنیتی می باشد. برند گپ از قدیم در زمینه تولید دزدگیر اماکن، انواع سنسور های دزدگیر و سیستم های نظارتی از قبیل دوربین مداربسته، دستگاه های DVR و … فعالیت دارد. کیفیت اجناس برند گپ عالی می باشد و تا کنون هیچ نارضایتی از اجناس این برند وجود نداشته است. قیمت کالاهای این برند نسبت به بند های دیگر به علت کیفیت بالا کمی گران تر می باشد. اما می توانید با اعتماد کامل محصولات این برند را خریداری کنید زیرا تمامی دزدگیر های برند گپ به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به شما عزیزان عرضه می گردد.از بهترین دزدگیر های گپ می توان به دستگاه مرکزی G13 اشاره کرد.

از لوازم های جانبی برند گپ برای دستگاه مرکزی می توان به سنسور حرکتی، سنسور دود، سنسور ضربه، سنسور مگنت و … اشاره کرد. قابل ذکر است که دستگاه مرکزی بدون سنسور کاربردی ندارد و این دو دستگاه باید در کنار یکدیگر خریداری شوند.

از سنسور های مهم برای دستگاه مرکزی می توان به سنسوور حرکتی، مگنت و ضربه اشاره کرد. تنوع تولید سنسور های گپ بسیار بالاست.

  • برند کلاسیک

برند کلاسیک نیز از قدیمی ترین برند ها می باشد که دارای سابقه ای طولانی در تولید سیستم های حفاظتی دارد. از سیستم های حفاظتی معروف این برند می وان به دستگاه مرکزی دزدگیر و سنسور های آن اشاره کرد.

مدل Z4 ULTRA از بهترین مدل های دزدگیر برند کلاسیک می باشد. نصب دزدگیر های کلاسیک بسیار آسان می باشد و از قابلیت های بسیاری نیز پشتیبانی می کند.

  • برند GMK

این برند بیش از 500 نمایندگی در سراسر کشور دارد که خود این موضوع نشان دهنده ی پر طرفدار بودن برند می باشد. نصب این نوع دزدگیر شاید نسبت به دو برند قبلی آسان نباشد اما امکانات جزئی این برند باعث پر فروش شدن محصولات شده است.

  • برند Firewall

قایروال نیز از بهترین شرکت ها در زمینه تولید دزدگیر و انواع سنسور ها می باشد. از انواع سنسور های این برند می توان به سنسور حرکتی، سنسور ضربه، سنسور مگنت و … اشاره کرد. از بهترین دزدگیر برد فایروال می توان به F10 اشاره کرد که از پرفروش ترین دستگاه ها می باشد. به کمک این دستگاه هوشمند شما می توانید سیستم های برقی منازل خود را از راه دور کنترل کنید.

خرید دزدگیر اماکن خارجی

خرید دزدگیر اماکن خارجی

تمامی محصولات اینصب از برند های معروف و معتبر می باشد. به دلیل پر طرفدار بودن برند گپ، اینصب محصولات این برند را برای فروش انتخاب کرده است و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می گردد.

برای خرید دستگاه مرکزی و انواع سنسور های آن بهتر است با کارشناسان اینصب در تماس باشید زیرا برای خرید سنسور دستگاه مرکزی، متراژ خانه، تعداد پنجره ها و … مهم می باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟