دزدگیر‌ تصویری خودرو | دزدگیر‌های تصویری خودرو چه امکاناتی دارند؟ | فروشگاه اینصب
x
X

دزدگیر‌های تصویری خودرو چه امکاناتی دارند؟

دزدگیر‌ها در انواع سبک‌ها و مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. دزدگیر‌های تصویری خودرو امروزه بیشتر مورد استفاده خودروداران قرار می‌گیرند. چرا که امنیت و دقت آن‌ها بسیار بیشتر از مدل‌های ساده است. دزدگیر‌های تصویری خودرو دارای ریموت مخصوصی هستند که بر روی آن مانیتوری تعبیه شده است. بر روی مانیتور وضعیت‌های خودرو به طور دقیق نمایش داده می‌شود. در نتیجه می‌توانید به راحتی در هنگام به صدا درآمدن آژیر دزدگیر خودرو، دلیل آن را متوجه شوید. بر روی مانیتور تمام مواردی مانند باز و بسته شدن در، وضعیت شیشه‌ها، باتری و خاموش و روشن شدن خودرو به طور کامل نمایش داده می‌شود. درنتیجه می‌توانید به صورت لحظه‌ای وضعیت ماشین را رصد کنید. در این مقاله قصد داریم معروف‌ترین برند‌های تولید‌کننده دزدگیر تصویری خودرو به همراه مدل‌های شاخص هر برند را مورد بررسی قرار دهیم.

 

دزدگیر‌های تصویری خودرو

.

برترین برند‌های تولید‌کننده دزدگیر تصویری خودرو

در ابتدا می‌خواهیم یک نگاه کلی به برترین برند‌های تولید‌کننده دزدگیر‌های تصویری خودرو داشته باشیم.

استیل میت

یکی از معروفترین برند‌های دزدگیر ماشین موجود در ایران برند استیل میت است. این برند یکی از قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان فعال به شمار می‌آید که در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد. برند استیل میت یکی از پیشتازان در تولید انواع دزدگیر‌های تصویری خودرو است همچنین این برند در تولید دزدگیر‌های ماهواره‌ای، ساده، موبایلی و انواع سیستم‌های ردیابی نیز فعالیت می‌کند. شرکتی چینی که از سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون توانسته است به یکی از برترین تولید‌کنندگان دزدگیر‌های تصویری خودرو در جهان تبدیل شود.

چیتا

چیتا نیز یکی دیگر از برترین برند‌های تولید‌کننده دزدگیر های تصویری خودرو است. این برند تا کنون مدل‌های متنوعی از دزدگیر‌های تصویری خود را تولید و در بازار عرضه کرده است. برنده چیتا معمولاً به دزدگیر‌های تصویری خود معروف است. معمولاً دزدگیر‌های چیتا قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و دارای اپلیکیشن مخصوصی هستند. از طریق اتصال به اینترنت و استفاده از اپلیکیشن مخصوص می‌توانید وضعیت لحظه‌ای خودرو را چک کنید و هم چنین در صورت به صدا درآمدن آژیر، باز و بسته شدن در، خاموش و روشن شدن خودرو و مواردی از این قبیل به صورت دقیق به شما گزارش داده می‌شود.

زنوتیک‌ یکی دیگر از معروف‌ترین برند‌های تولید‌کننده دزدگیر های تصویری خودرو

به عنوان یکی دیگر از معروف‌ترین برند‌های تولید‌کننده دزدگیر های تصویری خودرو باید به برند زنوتیک اشاره کنیم. این برند به دلیل تنوع بالای دزدگیر‌های تصویری مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و تاکنون فروش بسیار خوبی داشته است. دزدگیر‌های تصویری برند زنوتیک دارای یک ریموت مخصوص هستند که بر روی آن مانیتوری تعبیه شده است. به وسیله مانیتور می‌توانید وضعیت خودرو را در هنگام به صدا در آمدن آژیر ببینید و در صورتی که باز و بسته شدن در یا روشن شدن خودرو در مانیتور نشان داده شد، برای جلوگیری از سرقت ناگهانی اقدامات لازم را به عمل‌آورید.

معرفی برترین دزدگیر‌های تصویری خودرو

تا اینجا با معروف‌ترین برند‌های تولید‌کننده دزدگیر تصویری خودرو آشنا شدید. در ادامه می‌خواهیم بهترین دزدگیر‌های تصویری خودرو را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بر اساس سطح نیاز خود، دزدگیر مناسب را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger-4328

یکی از برترین دزدگیر‌های تصویری برند استیل‌میت که دارای آپشن‌های زیادی است. این دزدگیر همراه با یک ریموت ساده و ریموت تصویری در اختیار شما قرار می‌گیرد. نوع حسگر دزدگیر تصویری خودرو از نوع ضربه، سوئیچ و التراسونیک است. نوع باتری لیتیومی قابل شارژ است و می‌تواند ساعت‌های زیادی شارژ را درون خود نگه دارد. همچنین میزان برد این دزدگیر تا حدود ۲۰۰۰ متر تخمین‌زده شده است. علاوه بر دو ریموت ساده و تصویری اقلام دیگری مانند دسته سیم کشی کیت اصلی نشانگر ال ای دی شارژر فندکی آژیر و سیم‌بندی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. ریموت اصلی این دزدگیر دارای ۵ دکمه اصلی و یک صفحه نمایشگر با کیفیت است. از طریق دکمه‌های موجود بر روی ریموت می‌توانید عملیات‌های قفل، باز و بسته شدن و همچنین خاموش و روشن شدن خودرو را انجام دهید.

دزدگیر استیل میت ranger4328

همچنین از طریق صفحه نمایش با کیفیت به طور کامل وضعیت خودروی شما گزارش داده می‌شود. در صفحه نمایش همراه با به صدا در آمدن آژیر، اخطار‌ها و اعلان‌های متفاوتی با آیکون نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید صدای آژیر و میزان زمان آنرا تنظیم کنید. این مدل دزدگیر خودرو تصویری یک مدل پرفروش و محبوب است که می‌تواند تا حد بسیار زیادی پاسخگوی تمام نیاز‌های شما از بابت امنیت خودرو باشد.

دزدگیر خودرو چیتا مدل F5

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های دزدگیر‌های تصویری خودرو برند چیتا که تاکنون کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. این دزدگیر تصویری نیز آپشن‌ها و امکانات زیادی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم. ابعاد این دزدگیر حدود 110x90x30 میلی‌متر و وزن آن ۳۰۰ گرم است. ریموت اصلی همراه با یک ریموت یدک در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در صورت خرابی ریموت اصلی، بتوانید از ریموت دیگر استفاده کنید. نوع حسگر این مدل ضربه‌ای، سوئیچ و آلتراسونیک است. نوع باتری مورد استفاده در دزدگیر نیم قلمی است و برد دزدگیر تا حدود ۱۵۰۰ متر می‌باشد.  در بسته‌بندی این دزدگیر اقلامی مثل دو عدد قاب، کیت اصلی، شاسی کاپوت، آنتن افزایش برد، ریموت‌ها، ۲ عدد باطری قلمی و نشانگر ال ای دی وجود دارد.

دزدگیر ماشین چیتا F5

آلارم ریموت به صورت صدا و لرزش می‌باشد و در حین به صدا در آمدن آژیر به راحتی می‌توانید با مشاهده مانیتور تعبیه شده بر روی ریموت وضعیت خودرو را رصد کنید. همچنین این دزدگیر قابلیت شیشه بالابر اتوماتیک را نیز دارد.  این مدل نیز به عنوان یک دزدگیر تصویری خودرو بسیار‌گرینه مناسبی است. در صورتی که می‌خواهید هزینه کمتری برای خرید دزدگیر پرداخت کنید، این گزینه مناسب شما است.

دزدگیر خودرو زنوتیک مدل پی ال سی کد ریموت PLC Car Alarm Xenotic FM-A21

دزدگیر خودرو زنوتیک مدل پی ال سی کد ریموت PLC Car Alarm Xenotic FM-A21 ، ساخت برند معتبر زنوتیک است. این دزدگیر تصویری که با وجود کیفیت بالای خود، قیمت نسبتا پایینی دارد. دزدگیر نیز همراه با یک ریموت یدک عرضه می‌شود و می‌توانید از هردو آن‌ها استفاده کنید. نوع حسگر این دزدگیر ضربه‌ای و باتری مورد استفاده در آن نیم قلمی است. همچنین میزان برد این مدل نیز حدود ۱۵۰۰ متر است. برای ریموت تعدادی دکمه اصلی تبدیل شده است که توسط آن‌ها می‌توانید عملیات‌های مختلف را بر روی انجام دهید.

همچنین توسط مانیتور مخصوص ریموت، آلارم‌های وضعیت خودرو در هنگام به صدا در آمدن آژیر به صورت هشدار متنی، صدا و لرزش به شما گزارش داده می‌شود. وسیله این دزدگیر تصویری می‌توانید ماشین خود را از راه دور خاموش کرده تا از سرقت آن جلوگیری کنید. در جعبه این دزدگیر علاوه بر ۲ ریموت، اقلامی از قبیل باتری نیم قلمی، نمایشگر ال ای دی چشمک زن، شاسی کاپوت فلزی، برد اصلی و شوک سنسور نیز وجود دارد. اگر به دنبال یک دزدگیر تصویری خودرو هستید که هم از لحاظ ساختار و عملکرد کیفیت مطلوبی داشته و قیمت آن نیز مناسب باشد، این دوره یکی از بهترین گزینه‌های مناسب برای شما است.

دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger-5163

یکی دیگر از معروف‌ترین مدل‌های دزدگیر‌های تصویری خودرو، برند استیل میت این مدل می‌باشد. دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger-5163 ، نسبت به مدل قبلی قیمت تقریباً بالاتری دارد. دزدگیر تصویری مجهز به حسگر‌های ضربه‌ای، سوئیچ و آلتراسونیک است. همچنین یک عدد ریموت یدک تصویری داخل جعبه لوازم است. که در صورت خراب شدن ریموت اصلی می‌توانید به صورت جایگزین از آن استفاده کنید. باتری دزدگیر لیتیومی قابل شارژ می‌باشد و با هربار شارژ می‌توانید ساعت‌های بسیار زیادی از آن استفاده کنید. برد آن نیز در حدود ۲۰۰۰ متر تخمین‌زده شده که میزان مسافت بسیار مناسبی برای یک دزدگیر تصویری است. ۵ دکمه اصلی بر روی ریموت برای فعالیت‌هایی مثل باز و بسته کردن درب‌ها و خاموش روشن کردن خودرو از راه دور تعبیه شده است. صفحه نمایشگر این دزدگیر بسیار با کیفیت است و وضوح تصویری بسیار خوبی دارد.

steelmate ranger 5163

در هنگام به صدا درآمدن آژیر می‌توانید بسته به نوع آیکن‌های نمایشی بر روی صفحه نمایش، دلیل به صدا در آمدن آژیر را متوجه شوید. آیکون‌های مانند علامت چکش علامت ضربه علامت روشن شدن و… برای اگاه‌سازی شما نمایش داده می‌شود. این دزدگیر با کیفیت مجهز به سیستم ضد سرقت anti_hijack است و سارق به راحتی نمی‌تواند آن را از کار بیندازد. یکی دیگر از مزیت‌های این دزدگیر، قابلیت تنظیم صدای آژیر است. می‌توانید برای هر اخطاری صدای آژیر مخصوصی را تنظیم کنید. و یا برای برخی موارد صدای آژیر را غیر فعال کنید. وضعیت کامل خودرو مانند باتری ماشین، باز و بسته بودن درب، روشن یا خاموش بودن خودرو، وضعیت شیشه‌ها و… بر روی مانیتور به صورت دقیق نمایش داده می‌شود.

کدام دزدگیر را تهیه کنم؟

در این مقاله سعی کردیم برترین برند‌های تولید‌کننده دزدگیر‌های تصویری خودرو و همچنین بهترین دزدگیر‌های تصویری موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. حال این تصمیم شماست که بر حسب سطح نیاز و خواسته‌های خود دزدگیر مناسبی را انتخاب کنید. هر یک از ۴ دزدگیر معرفی شده در این مقاله دارای کیفیت و دقت بالایی هستند. در نتیجه امنیت خودروی شما با هر یک از این مدل‌ها تا حد بسیار زیادی تضمین شده و احتمال سرقت کاهش پیدا می‌کند. می‌توانید برحسب بودجه خود دزدگیر مناسب را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. در صورت تمایل می‌توانید هر یک از این دزدگیر‌ها را به صورت کاملا اورجینال و با مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه خریداری کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟