3 تا از دزدگیرهای پر فروش برای ساینا رو بشناس | اینصب
x
X

3 تا از دزدگیرهای پر فروش برای ساینا رو بشناس

با توجه به افزایش روز افزون قیمت خودرو این وسیله نقلیه به شدت مهم مورد خطر قرار گرفته است در این مقاله دزدگیرهای پر فروش برای ساینا را مورد بررسی قرار می دهیم. در گذشته هم سرقت ماشین بحث بر انگیز بوده است و با دزدگیر ماشین توانستند آن را کنترل کنند. خودرو، این وسیله نقلیه کاربردی در این روزهای زندگیمان بسیار مورد حمله سارقین قرار گرفته است و ما چاره ای جز کوتاه کردن دست سارقان را نداریم.

انواع دزدگیرهای پر فروش برای ساینا

دزدگیرهای پر فروش برای ساینا

 

امروزه دزدگیر ها در طرح های متنوعی طراحی و تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. در ادامه به بررسی سه مدل از دزدگیرهای پر فروش برای ساینا می پردازیم.

صاحبان خودروهای ساینا و تمامی خودروهای صفری که نیاز به دزدگیر دارند نگران باطل شدن گارانتی خود می باشند که با داشتن سوکت فابریک این اتفاق نمی افتد. با خیالی راحت می توانید دزدگیر را نصب کنید و نگرانی بابت گارانتی خودروی خود نداشته باشید، زیرا کارشناسان اینصب توضیحات کاملی را برایتان بازگو خواهند کرد.

قبل از معرفی 3 مدل برتر، بهتر است انواع دزدگیر را بشناسید. دزدگیر ها در دو نوع دزدگیر تصویری و دزدگیر ساده تولید شده اند.

دزدگیرهای تصویری یکی از انواع دزدگیر ها می باشند که در سبک جدیدی طراحی شده اند و دارای امکانات و ظاهری پیشرفته می باشند. این دزدگیر ها دارای ریموت تصویری می باشند که صاحبان خودرو می توانند هشدار هایی را بر روی ریموت مشاهده کنند و از وضعیت خودروی خود مطلع شوند.

دزدگیر های ساده دارای امکانات کمتری نسبت به دزدگیر تصویری می باشند ولی همچنان از دزدگیرهای پر فروش برای ساینا هستند. هشدار آن از طریق صدای آژیر می باشد. کارشناسان اینصب دزدگیر های ساده را زمانی پیشنهاد می کنند که شما قصد خرید ردیاب خودرو را هم داشته باشید. مزیت این دزدگیر قیمت پایین بودن آن می باشد.

دزدگیر خودروی استیل میت 5163 Double

دزدگیر خودرو استیل میت مدل 5163 Double یکی از بهترین برند ها در زمینه دزدگیر ها می باشد. استیل میت دارای کیفیتی بی نظیر و ریموت هایی مقاوم می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

مدل 5163 یکی از دزدگیرهای پر فروش برای ساینا می باشد که آمار فروش بالایی برای این خودرو داشته است. دزدگیر استیل میت در این مدل دارای دو ریموت تصویری می باشد.

قابلیت های دزدگیر استیل میت مدل 5163:

  • ریموت آن شارژی می باشد
  • ریموت دارای ویبره و زنگ می باشد
  • پشتیبانی از صندوق پران را دارد
  • پشتیبانی از چشمی آلتراسونیک را دارا می باشد
  • و همچنین پشتیبانی از شیشه بالابر دارد

دزدگیر خودرو چیتا مدل F5

دزدگیر خودرو چیتا مدل F5 یکی دیگر از دزدگیرهای پر فروش برای ساینا می باشد که این دزدگیر هم تصویری است و دارای ریموت های با کیفیتی می باشد. این مدل علاوه بر ظاهر و کیفیت فوق العاده ای که دارد هزینه آن هم مناسب است. این آپشن از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا علاوه بر زیبایی مقرون به صرفه می باشد.

در دزدگیر های تصویری علاوه بر به صدا در آمدن آژیر می توانید آمار لحظه ای وضعیت ماشین را از روی ریموت چک کنید. به عنوان مثال اگر عکس چکش بر روی ریموت افتاد به این معنی است که به ماشین ضربه وارد شده است و می توانید قبل از اینکه دیر شود خودتان را به ماشین برسانید.

قابلیت های دزدگیر چیتا مدل F5

  • همراه داشتن دو کاور سیلیکونی بسیار زیبا
  • تایمر و ساعت روی ریموت
  • نمایش دادن میزان باطری روی ریموت
  • این ریموت هم دارای زنگ و ویبره می باشد

دزدگیر خودرو ایزیکار مدل T1

دزدگیر خودرو ایزیکار مدل T1 هم از نوع ساده جزو دزدگیرهای پر فروش برای ساینا می باشد. این ابزار ها از سیستم حفاظتی و امنیتی بالایی برخوردار هستند و برای کنترل کردن شرایط امنیتی ماشین خودتان حتما برای تهیه آن اقدام کنید.

دزدگیر های ایزیکار نیاز به معرفی ندارد و اگر رنج قیمتی که می خواهید هزینه کنید برایتان مهم نیست حتما به بررسی دزدگیر های ایزیکار بپردازید. آن ها را با هم مقایسه کنید و مدل های متفاوت برند ایزیکار را با دقت بررسی کنید،قطعا بهترین انتخاب را خواهید داشت که آن هم از دزدگیرهای پر فروش برای ساینا می باشد.

قابلیت های دزدگیر خودرو ایزیکار مدل T1

  • قابلیت ضد اسکن دارد
  • پشتیبانی از پمپ صندوق پران
  • دارای پشتیبانی از شیشه بالابر
  • هشدار برای باز بودن درب خودرو
  • خاموش کردن خودرو از راه دور
  • دارا بودن نرم افزار کاربردی
  • قفل شدن درب ها به طور اتوماتیک

دزدگیرهای پر فروش برای ساینا

دزدگیرهای پر فروش برای ساینا رو از کجا بخریم؟

دزدگیر های پر فروش برای ساینا در سایت فروشگاهی اینصب موجود است. از سایت اینصب دیدن نمایید و در قسمت دزدگیر ها می توانید به تفکیک دزدگیر های ساده و تصویری را مشاهده کنید. بهترین دزدگیر خودرو، دزدگیری می باشد که قابلیت های ذکر شده در بالا را داشته باشد. تمامی دزدگیر های خودرو موجود در سایت از قابلیت های بسیاری برخوردار هستند و همچنین کیفیت این محصولات مورد تایید کارشناسان اینصب می باشد. کارشناسان این مجموعه با شکیبایی بسیار می توانند تمامی سوالات شما را پاسخگو باشند.

قبل از خرید دزدگیر مناسب برای ماشینتان حتما از فرد قابل اعتمادی تحقیق کنید و تمامی برند ها را زیر نظر داشته باشید. اگر کسی دزدگیری نصب دارد که قصد خرید آن را دارید حتما از کارکرد دزدگیر از آن فرد سوالات خود را بپرسید و مطمعن شوید که کارکرد خوبی دارد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟