توجه به نکات دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی در هنگام خرید | اینصب
x
X

توجه به نکات دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی در هنگام خرید

همان‌طور که می‌دانید با پیشرفت علم و تکنولوژی، جهت کنترل تردد کارمندان و محاسبه میزان ساعات حضور آن‌ها در شرکت از دستگاه ورود و خروج که به نام‌های ساعت زنی، کنترل تردد و حضور و غیاب هم می‌باشد، استفاده می‌شود. امروزه این دستگاه مورد نیاز تمامی سازمان‌ها، شرکت‌های بزرگ، محیط‌های اداری و … است. دستگاه‌های کنترل تردد میزان ساعات حضور کارمند در شرکت را به دقیق‌ترین شکل ممکن محاسبه می‌کند تا دیگر حقی از کارمندی ضایع نشود. هم‌چنین این دستگاه سبب می‌شود تا میان کارمندی که همیشه به موقع خود را به محل کار می‌رساند و کارمندی که دیرتر می‌رسد تفاوت باشد. دستگاه کنترل تردد دارای انواع مختلفی می‌باشد که از انواع آن می توان به دستگاه حضور غیاب انگشتی، تشخیص چهره، رمزی و کارتی اشاره کرد. در ادامه توضیح مختصری در مورد انواع دستگاه های کنترل تردد و نکات دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ارائه خواهیم داد.

دستگاه کنترل تردد دارای انواع مختلف و مدل‌های متفاوتی می‌باشد. برای بررسی و معرفی انواع دستگاه کنترل تردد کلیک کنید تا با جزئیات بیشتری از انواع آن آشنا شوید. اگر بخواهیم به‌طور خلاصه بگوییم دستگاه‌های حضور غیاب از لحاظ نحوه ی شناسایی به 4 دسته دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره، اثر انگشتی ، کارتی و رمز عبور تقسیم می‌شوند. همان‌طور که گفتیم این دستگاه‌ها دارای مدل‌های متفاوتی هستند و کارکرد هرکدام متفاوت است. به طور مثال ممکن است یک دستگاه حضور و غیاب از 4 روش شناسایی تشخیص چهره، اثر انگشتی، کارتی و رمزعبور پشتیبانی کند اما دستگاهی دیگر تنها با یک روش قادر به ثبت تردد باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی یکی از پرفروش‌ترین انواع آن، دستگاه حضور غیاب انگشتی بپردازیم و نکات مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

نکات دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

 

جزئیات و نکات دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

بررسی نکات دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی که یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های کنترل تردد می‌باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه بسیاری از سازمان ها و شرکت ها به جهت کنترل کارمندان خودر از این دستگاه بهره می گیرند. اصلی‌ترین روش شناسایی این نوع دستگاه، روش اثر انگشتی می‌باشد که افراد با انگشت خود قادر به ثبت تردد باشند. این دستگاه قادر به شناسایی از طریق اثر انگشت می باشد و مزیت آن عدم تقلب در ثبت تردد به دلیل منحصر به فرد اثرانگشت است. با استفاده از روش هایی چون رمز عبور و کارت، امکان تقلب در ثبت تردد وجود دارد؛ زیرا به راحتی با در اختیار گذاشتن کد به دیگران و یا دادن کارت به آن‌ها، می‌توانند بجای یکدیگر ورود و خروج بزنند.

لازم است بدانید که دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی برای ثبت تردد کارمندانی که کارهای یدی انجام می دهند مناسب نیست. بهتر است برای کنترل تردد آن ها از دستگاه دیگری استفاده شود، چرا که اثر انگشت این افراد دائما در حال تغییر است و امکان شناسایی با دستگاه وجود ندارد. وجود زخم و جراحت روی انگشت نیز باعث می شود که دستگاه نتواند کارمند را شناسایی کند. پس در این‌گونه محیط ها که دائما امکان زخم دست، رنگی شدن دست و یا از بین رفتن اثرانگشت به هر نحوی وجود دارد، بهتر است ازدستگاه ساعت زنی دیگری استفاده شود.

نکات دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی؛ قیمت

دستگاه حضور غیاب انگشتی امروزه با برند‌های مختلف و مدل‌های متفاوتی در بازار عرضه می‌شود. به دلیل متفاوت بودن مدل‌ها و برند، قیمت این نوع دستگاه کنترل تردد متغیر خواهد بود. البته توجه داشته باشید که قیمت این نوع دستگاه نسبت به دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره، کمتر می‌باشد اما نسبت به دستگاه‌های ساعت زنی کارتی و رمزعبور، گران قیمت‌تر می‌باشد. به طور کلی دستگاه‌های حضورغیاب اثرانگشتی، دستگاه‌های مقرون به صرفه‌ای هستند و از دلایل پرفروش بودن آن‌ها می‌توان به قیمت مناسب آن‌ها اشاره کرد که یکی از نکات دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی است.

اگر به‌ دنبال دستگاه کنترل تردد با قیمتی مناسب هستید، بهتر است به سراغ دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی بروید. چرا که این دستگاه در کنار قیمت مناسب ، امکان تقلب در ثبت تردد را برای کارمندان سلب می کند. در این صورت کارمندی به جای کارمند دیگر قادر به ثبت تردد نمی‌باشد. درادامه قصد داریم به‌بررسی چند مدل از دستگاه حضورغیاب اثر انگشتی بپردازیم تا شما درهنگام خرید، راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید.

 

دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی

 

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل F400

دستگاه حضور و غیاب F400 یکی از پرفروش ترین و مقرون به صرفه‌ترین دستگاه های کنترل تردد می باشد. این دستگاه از برند فراتکنو و دارای کیفیت بالایی است. F400 به سه روش اثر انگشت و رمز عبور و کارت، قادر به شناسایی و ثبت تردد می‌باشد. قیمت این دستگاه در مقایسه با دستگاه‌های دیگر بسیار مناسب‌تر است. این دستگاه دارای 100.000 ظرفیت ثبت تردد است. درصورت پرشدن ظرفیت آن لازم است ازدستگاه خروجی گرفته و حافظه دستگاه را پاک نموده تا بتوانید دوباره از آن استفاده‌ کنید.

دستگاه حضور و غیاب F400

 

 

دستگاه حضور و غیاب انگشتی F110

ازدیگر دستگاه های مقرون به صرفه و باکیفیت کنترل تردد می توان به مدل F110 از برند فراتکنو اشاره کرد. این دستگاه علاوه‌ بر دو روش اثر انگشت و رمزعبور، از طریق کارت نیز قادر به شناسایی و ثبت تردد است. این دستگاه دارای قابلیت تعریف 1000 اثر انگشت و 1000 کارت می‌باشد. یکی از مزیت‌های این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های موجود در بازار، دو نرم افزار رایگان آن است. این دستگاه دارای یک نرم افزار حضور و غیاب و یک نرم افزار حقوق و دستمزد می‌باشد. البته توجه داشته باشید که تمامی دستگاه‌های حضور غیاب برند فراتکنو دارای این دو نرم افزار رایگان می‌باشند.

 

دستگاه حضور غیاب F110

 

سخن پایانی

دراین مطلب قصد داشتیم شما را با نکات دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی آشنا کنیم و اطلاعاتی در خصوص آن به شما ارائه دهیم. لازم است در هنگام خرید و انتخاب دستگاه حضور و غیاب، در مورد هر نوع آن اطلاعات کسب کنید و یا از متخصصین و افرادی که در این زمینه اطلاعات دارند کمک بگیرید. این کار سبب می شود تا بهترین و مناسب ترین دستگاه کنترل تردد را خریداری نمایید. در صورتی که برای خرید دستگاه حضور و غیاب نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه اینصب تماس بگیرید تا شما را به طور کامل و به نحو احسن در این زمینه راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟