لوکس ترین هدیه عید 1402 برای آقایان | اینصب
x
X

لوکس ترین هدیه عید 1402 برای آقایان

هنوز خرید هدیه عید 1402 تون رو انجام ندادید؟ دنبال یک هدیه باحال برای خوشحال کردن آقایون می گردید؟ این مقاله برای شما نوشته شده و قراره که پیشنهادهای جذابی بهتون بده .

پیشنهاد هایی برای خرید هدیه عید 1402

بی اغراق چالش برانگیز ترین قسمت خرید عید انتخاب هدیه مناسب برای آقایان است. حتما همه ی خانوم ها موافق هستند که خرید هدیه بخصوص عیدی لوکس و هیجان انگیز برای بیشتر آقایان کار به شدت سختی است. اما فراموش نکنید که همه ی آقایون به ماشین علاقه خاصی دارند و می تونید ازاین علاقه حسابی استفاده کنید. در این مقاله قصد دارم پیشنهاداتی برای خرید لوکس ترین هدیه عید 1402 برای آقایان به شما بدهم و قراره از مهم ترین علاقه آقایون یعنی ماشین شخصیشون استفاده کنم. آماده اید؟

هدیه عید 1402

 

  • دزدگیر ماشین

اگه ماشینش رو تازه خریده و هنوز فرصت نکرده دزدگیر نصب کنه یا دزدگیر قبلی بی کیفیت یا خرابه و کلافش کرده، خیلیم ناراحت نباشید. چراکه خرید یک دزدگیر خوب و با کیفیت می تونه یک هدیه عید مناسب برای آقایان و ماشین محبوبشون باشه. بخصوص که آمار سرقت در تعطیلات عید به قدری بالا می رود که اصلا نباید ماشین رو بدون وسایل امنیتی رها کنید. اما در انتخاب دزدگیر باید هوشمندانه و با سلیقه عمل کنید. بنا به بودجه ای که دارید می توانید از انواع دزدگیر ساده یا دزدگیر تصویری انتخاب کنید.

اگر به دنبال خرید ارزان ترین دزدگیر ماشین هستید یکی از مدل های ساده را انتخاب کنید. اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال لوکس ترین هدیه عید 1402 هستید، یکی از انواع دزدگیرهای تصویری انتخاب خوبی برای شماست. دزدگیرها را با طراحی و رنگ های مختلف، می توانید بر اساس سلیقه و یا رنگ ماشین آقایون انتخاب کنید. بهترین برندها برای انتخاب، یکی از مدل های ایزیکار، استیل میت، چیتا، هوتای واستیلاک است.

برای خرید به مواردی مانند کیفیت دزدگیر، اصل بودن، کامل بودن پک دزدگیری که انتخاب کردید دقت کنید. یک خبر خوب اینکه اگر اطلاعات زیادی در رابطه با لوازم جانبی خودرو، انواع آن ها و قیمت ها ندارید و کلا هر اطلاعات بیشتری که برای خرید نیاز دارید، می توانید با اینصب تماس بگیرید. برای انتخاب وخرید بهترین و خوش قیمت ترین دزدگیر ماشین و نصب آن هم روی ما حساب کنید.

  • ردیاب خودرو

ردیاب خودرو از آن هدیه های عیدی است که هرگز فراموش نمی شود. یک وسیله ی کوچک که به سادگی بر روی خودرو نصب می شود و خیال شما را برای همیشه از امنیت خودرو راحت می کند. با ردیاب خودرو نه تنها همیشه از موقعیت مکانی ماشین خبر دارید. بلکه در صورت مواجه با خطراتی مثل زورگیری می تونید خیلی راحت به پلیس یا افراد معتمد خبر بدهید و کمک بخواهید.

دوست دارید بدوند آقایون کجا هستن؟ با ردیاب خودرو به راحتی بر روی گوشی موبایل خود از مسیرهای طی شده و موقعیت لحظه ای اتومبیل مطلع باشید. همینطور امکان تعیین محدوده مجاز و سرعت مجاز را هم با ردیاب خودرو دارید. البته این امکانات بیشتر به درد وقت هایی می خورد که بچه ها از ماشین استفاده می کنند. به علاوه اگر خدای نکرده ماشین شما سرقت شود با ردیاب خودرو خیلی راحت و در کوتاه ترین مدت ممکن، ماشین را پیدا کنید و پس بگیرید. این هدیه همه آقایون رو حسابی خوشحال می کند.

  • ضبط ماشین

حالا که دنبال یک هدیه لوکس برای عید 1402 هستید، چی از یک ضبط با کیفیت بهتر؟ بیشتر آقایون عاشق ضبط و سیستم صوتی حرفه ای ماشین هستند. جوانترها دوست دارند که سیستم صوتی قابل ارتقاء داشته باشند و بتوانند از ساب و ووفر استفاده کنند. آقایون با هر سنی از گوش کردن به موزیک های مورد علاقه خودشون در حین رانندگی لذت می برن. این یکی هدیه ای است که بدرد خودتان هم می خورد. دوست ندارید که حین رانندگی یک صدای بی کیفیت خش دار را تحمل کنید.

خصوصا که نوروز هم نزدیکه و داشتن یک ضبط با کیفیت در مسیر سفر واقعا لازم است. ضبط ماشین هم انواع مختلفی دارد. که هر کدام قابلیت های مختلفی دارند و بهتراست که قبل از خرید مشاوره بگیرید و در مورد آن ها بیشتر بدانید.

  • باند

خب باند ماشین هم همانطور که گفتیم انواع مختلفی دارد و یک انتخاب مناسب برای خرید هدیه عید 1402 است. از باند های گرد که معمولی ترین انواع باند در بازار هستند و روی تمام خودرو ها نصب می شوند گرفته تا باند خربزه ای یا بیضی . ساب و ووفر هم همانطور که پیشتر گفتیم مناسب برای افرادی است که به دنبال یک سیستم حرفه ای صوتی هستند. وظیفه ساب ووفر پخش صدای بم و باس است. البته اگر قصد خرید ساب و ووفر دارید باید باند ماشین میدرنج و توییتر هم خریداری کنید. میدرنج وظیفه پخش صداهای متوسط را دارد و بدون ساب و ووفر و توییتر کاربردی ندارد. توییترهم همینطور، بدون بقیه کاربرد خاصی ندارد و به زیباتر شنیده شدن صدای موزیک کمک می کند.

  • آینه مانیتور دار

می دونید که آقایون عاشق رسیدگی به ماشین و خرید بهترین لوازم جانبی برای آن هستند. آینه مانیتور دار یکی از بهترین و کاربردی ترین لوازم جانبی ماشین است که در حین دنده عقب فضای پشت خودرو را در آیینه وسط به راننده نشان می دهد. این وسیله در هنگام پارک دوبل هم  بسیار به راننده کمک می کند. خود آینه مانیتور دار انواع مختلفی دارد. حتما قبل از خرید این وسیله راجب مدل های آن اطلاعات کسب کنید. چراکه برخی از مدل های این آینه کیفیت بهتر و امکانات بیشتری دارند. به عنوان مثال برخی از آیینه های مانیتوردار به همراه خود دوربین دنده عقب دارند اما برای برخی از مدل ها باید دوربین تهیه کنید.

خرید هدیه برای آقایان

 

  • جامپ استارتر

لوکس ترین هدیه عید 1402 برای آقایان. علاوه بر اینکه در صورت خوابیدن باتری خودرو بدون دردسر کمک می کند با یک استارت و بدون هیچ کمکی خودرو را روشن کنید. یک چراغ قوه با کیفیت برای زمان هایی که در شب و جاده هستید و ماشین خراب شده و همزمان یک پاور بانک قوی  برای شارژ موبایل، لپ تاپ و … است. استارتر به معنای واقعی کلمه یک وسیله ضروری و لازم برای هر راننده و مالک خودرو است. اگر هنوز جامپ استارتر ندارید، وقت مناسبیه. شما یکی از بهترین هدیه های عید را پیدا کردید.

  • ریموت نوربالا

دیگه به خرید هدیه مناسب برای آقایون فکر نکنید. ریموت نور بالا اینجاست. آقایان را از حمل چند ریموت برای درب های مختلف خانه و شرکت خلاص می کند. ساده، سریع و با دقت است و امنیت بالاتری دارد. امکان ست کردن برای چند در را دارد. نیازی به تعویض باتری و شارژ مجدد ندارد و خراب نمی شود. از همه مهمتر حتی اگر بخواهید هم ریموت نوربالا را نمی توانید جا بگذارید یا گم کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟